dc.contributor.author | Μπερδεμπέ, Κωνσταντίνα | el |
dc.contributor.author | Berdempe, Konstantina | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-21T17:27:50Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51558 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19256 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ναυτικός κινητήρας | el |
dc.subject | ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | el |
dc.subject | Ηλεκτρονικός κινητήρας | el |
dc.subject | Πρόβλεψη βλαβών | el |
dc.subject | Marine diesel engine | el |
dc.subject | Failures forecasting | el |
dc.title | Διαχείριση δεδομένων λειτουργίας ηλεκτρονικού ναυτικού κινητήρα dielel για αξιολόγηση στην πρόβλεψη βλαβών | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΒΛΑΒΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | el |
heal.dateAvailable | 2021-10-20T21:00:00Z | |
heal.language | en | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-02-28 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια, οι ηλεκτρονικοί κινητήρες Diesel έχουν επικρατήσει στις ναυτικές εφαρμογές. Οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών κινητήρων έχουν υιοθετήσει συστήματα για τη διαρκή παρακολούθηση ενός μεγάλου αριθμού λειτουργικών παραμέτρων. Τα συστήματα αυτά υποστηρίζουν την αυτόματη ρύθμιση ορισμένων μεταβλητών, ώστε να βελτιστοποιείται η λειτουργία του κινητήρα. Επιπλέον, έχουν ενσωματωθεί στους κινητήρες υπολογιστικά συστήματα που επιτρέπουν την καταγραφή των μετρούμενων δεδομένων. Η διαθεσιμότητα των στοιχείων αυτών καθιστά δυνατή την ανάλυσή τους, με σκοπό την πρόγνωση βλαβών και τη συσχέτιση μεταβολών των παραμέτρων λειτουργίας με συγκεκριμένες αστοχίες. Ο κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση τρόπων διαχείρισης των διαθέσιμων δεδομένων για την πρόβλεψη βλαβών συγκεκριμένων εξαρτημάτων. Εξετάζεται, δηλαδή, αν η φθορά ενός μεμονωμένου εξαρτήματος επιδρά με συγκεκριμένο τρόπο στις λειτουργικές παραμέτρους του κινητήρα, οπότε κατ’ επέκταση δύναται να προβλεφθεί. Κατά τη μελέτη λαμβάνεται υπόψη και η επίδραση της λειτουργίας αυτόματης ρύθμισης στις τιμές των παραμέτρων. Η μελέτη επικεντρώνεται σε περιστατικά βλαβών που είχαν ως επακόλουθο τη μείωση της πίεσης συμπίεσης, και εμπίπτουν σε μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις: Περίπτωση Νο.1: Φθαρμένο χιτώνιο Περίπτωση Νο.2: Φθαρμένη βαλβίδα εξαγωγής Περίπτωση Νο.3: Φθαρμένα ελατήρια εμβόλου | el |
heal.advisorName | Καϊκτσής, Λάμπρος | |
heal.committeeMemberName | Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος | |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Χρήστος | |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 77 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: