dc.contributor.author |
Κυριακοπούλου, Ιωάννα
|
el |
dc.contributor.author |
Παπαδάκος, Νίκος
|
el |
dc.date.accessioned |
2020-10-22T05:30:34Z |
|
dc.date.available |
2020-10-22T05:30:34Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51586 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19284 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ελαιώνας |
el |
dc.subject |
Elaionas |
en |
dc.subject |
School |
en |
dc.subject |
Stream |
en |
dc.subject |
Cultivation |
en |
dc.subject |
Hemp |
en |
dc.subject |
Σχολείο |
el |
dc.subject |
Ρέμα |
el |
dc.subject |
Καλλιέργειες |
el |
dc.subject |
Κάνναβη |
el |
dc.title |
Eκπαιδευτικό περιβαλλοντικό πάρκο με Πρότυπο Σχολείο
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στον Ελαιώνα Αττικής |
el |
dc.title |
Educational enviromental park with Pilot Elementary School at Elaionas Attica |
en |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αστικός σχεδιασμός |
el |
heal.classification |
Πολεοδομικός σχεδιασμός |
el |
heal.classification |
Αρχιτεκτονική σύνθεση |
el |
heal.classification |
Αρχιτεκτονική τοπίου |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-10-15 |
|
heal.abstract |
Η διπλωματική εργασία μελετά τον στρατηγικό σχεδιασμό ανάπλασης, ανάπτυξης και βιωσιμότητας, ολόκληρης της περιοχής του Ελαιώνα μετατρέποντάς τον σε αστικό, αλλά ταυτόχρονα, περιβαλλοντικό, εκπαιδευτικό τοπίο, με έντονη οικονομική δραστηριότητα. Η κεντρική ιδέα αυτού του σχεδιασμού βασίζεται στην κατασκευή ενός πάρκου περιβαλλοντικής δια βίου μάθησης σε συνεργασία με τις εγκαταστάσεις της γεωπονικής σχολής Αθηνών που βρίσκεται εντός της περιοχής. Η πρόταση εκμεταλλεύεται τις περιοχές που έχουν ήδη χαρακτηριστεί ‘’πράσινες’’ από τους αρμόδιους κρατικούς φορείς για να δημιουργήσει ένα διευρυμένο δίκτυο πρασίνου με καλλιεργητικό οικολογικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Μια έκταση χιλίων τετρακοσίων περίπου στρεμμάτων που περιλαμβάνει, εκτός από καλλιέργειες κλωστικής κάνναβης, μπαμπού και ελιάς, φυσικά συστήματα διαχείρισης αστικών υγρών λυμάτων και ομβρίων, ανάπλαση του φυσικού πράσινου άξονα του ρέματος του προφήτη Δανιήλ που διασχίζει την περιοχή, ένα πρότυπο σχολείο περιβαλλοντικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες.
Μεικτή κατοικία, με εμπορικές και ψυχαγωγικές χρήσεις μαζί με την βιοτεχνική και εκπαιδευτική δραστηριότητα οργανώνονται και συνδέονται οργανικά τόσο με το πάρκο όσο και με την υπόλοιπη πόλη των Αθηνών.
Η μελέτη εστιάζει και ολοκληρώνεται στον πυρήνα του πάρκου, το τοπόσημο του όλου εγχειρήματος, το σχολείο για νήπια και παιδιά δημοτικού, δηλαδή στην δυναμική της εκπαίδευσης όταν ξεκινά από την μαγιά του μέλλοντος. |
el |
heal.abstract |
The present dissertation studies the strategic planning of regeneration, development and sustainability of the entire area of Eleonas, transforming it into an urban, but at the same time, environmental, educational landscape, with intense economic activity. The central idea of this design is based on the construction of an environmental lifelong learning park in collaboration with the facilities of the Athens School of Agriculture located within the area. The proposal exploits the areas that have already been designated "green" by the relevant government agencies to create an expanded green network with a cultivated, ecological, educational character. The area mentioned above covers about one thousand four hundred acres that includes, in addition to fibrous hemp, bamboo and olive crops, natural urban wastewater and stormwater management systems, regeneration of the natural green axis of the stream of the Prophet Daniil that crosses the area, an environmental pilot elementary school and also, other cultural and sports activities.
Mixed residence, with commercial and recreational uses, together with the manufacturing and educational activity, are organized and connected organically with both, the park and the rest of the city of Athens.
The study focuses and completes on the core of the park which is actually the landmark of the whole project containing the Kindergarten and the grade school. This is where we can find the dynamics of education when it starts from the yeast of the future. |
en |
heal.advisorName |
Τσιράκη, Σοφία |
el |
heal.advisorName |
Κουτρολίκου, Πέννυ |
el |
heal.advisorName |
Βασιλάτος, Παναγιώτης |
el |
heal.advisorName |
Tsiraki, Sophia |
en |
heal.advisorName |
Koutrolikou, Penny |
en |
heal.advisorName |
Vasilatos, Panagiotis |
en |
heal.committeeMemberName |
Σερράος, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κούρκουλας, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Σταυρίδου, Αθηνά |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαχαριάδης, Γιάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
110 |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|