HEAL DSpace

Διερεύνηση της παραβατικότητας κομίστρων στα αστικά λεοφορεία της Αττικής.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κάκαρη, Στεφανία el
dc.contributor.author Kakari, Stefania en
dc.date.accessioned 2020-10-23T16:51:10Z
dc.date.available 2020-10-23T16:51:10Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51623
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19321
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εισιτήριοδιαφυγή el
dc.subject Λεωφορείο el
dc.subject Μοντελοποίηση μεταφορών el
dc.subject Τακτική παλινδρόμηση el
dc.subject Ατομικά χαρακτηριστικά el
dc.subject Fare evasion en
dc.subject Bus en
dc.subject Transport modelling en
dc.subject Ordinal regression en
dc.subject Individual characteristics en
dc.title Διερεύνηση της παραβατικότητας κομίστρων στα αστικά λεοφορεία της Αττικής. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-07-12
heal.abstract Η εισιτήριοδιαφυγή αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα στον τομέα των μεταφορών και έχει άμεσο αντίκτυπο στα έσοδα των φορέων διαμετακόμισης. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ανιχνεύσει το μέγεθος του προβλήματος στα αστικά λεωφορεία της Αττικής και να αναλύσει τα αίτια που οδηγούν σε αυτό. Ωστόσο, επειδή ελάχιστες συναφείς έρευνες έχουν ασχοληθεί με τα κοινωνικά χαρακτηριστικά του επιβατικού κοινού, η μελέτη και ο προσδιορισμός των κοινωνικών αλλά και ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των επιβατών αποτελούν επιπρόσθετο στόχο. Επιπλέον, εξετάζεται η αποτελεσματικότητα ορισμένων μεθόδων ως προς τον περιορισμό του φαινομένου της εισιτήριοδιαφυγής. Η ανάλυση βασίζεται σε στοιχεία που συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίων, τα οποία είτε συμπληρώθηκαν ηλεκτρονικά είτε στα πλαίσια προσωπικής συνέντευξης με τους χρήστες των λεωφορείων. Το τελικό δείγμα αποτελείται από 309 έγκυρα ερωτηματολόγια. Αναπτύχθηκαν μοντέλα τακτικής παλινδρόμησης ώστε να αναλυθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την εισιτήριοδιαφυγή. Τα κοινωνικό-δημογραφικά χαρακτηριστικά των επιβατών, οι αντιλήψεις και το επίπεδο ικανοποίησης για τις προσφερόμενες υπηρεσίες των λεωφορείων χρησιμοποιήθηκαν ως ανεξάρτητες μεταβλητές. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ένα μεγάλο ποσοστό των επιβατών που εισιτήριοδιαφεύγει ενώ η ηλικία, ο σκοπός του ταξιδιού και ο τύπος εισιτηρίου που χρησιμοποιείται επηρεάζουν την παραβατικότητα των κομίστρων στα λεωφορεία. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας μπορούν να αξιοποιηθούν για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων και την εφαρμογή κατάλληλων πολιτικών, που θα βοηθήσουν στην εξάλειψη του φαινομένου el
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Γιάννης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 96 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα