dc.contributor.author | Κάκαρη, Στεφανία | el |
dc.contributor.author | Kakari, Stefania | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-23T16:51:10Z | |
dc.date.available | 2020-10-23T16:51:10Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51623 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19321 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εισιτήριοδιαφυγή | el |
dc.subject | Λεωφορείο | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση μεταφορών | el |
dc.subject | Τακτική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Ατομικά χαρακτηριστικά | el |
dc.subject | Fare evasion | en |
dc.subject | Bus | en |
dc.subject | Transport modelling | en |
dc.subject | Ordinal regression | en |
dc.subject | Individual characteristics | en |
dc.title | Διερεύνηση της παραβατικότητας κομίστρων στα αστικά λεοφορεία της Αττικής. | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-07-12 | |
heal.abstract | Η εισιτήριοδιαφυγή αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα στον τομέα των μεταφορών και έχει άμεσο αντίκτυπο στα έσοδα των φορέων διαμετακόμισης. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ανιχνεύσει το μέγεθος του προβλήματος στα αστικά λεωφορεία της Αττικής και να αναλύσει τα αίτια που οδηγούν σε αυτό. Ωστόσο, επειδή ελάχιστες συναφείς έρευνες έχουν ασχοληθεί με τα κοινωνικά χαρακτηριστικά του επιβατικού κοινού, η μελέτη και ο προσδιορισμός των κοινωνικών αλλά και ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των επιβατών αποτελούν επιπρόσθετο στόχο. Επιπλέον, εξετάζεται η αποτελεσματικότητα ορισμένων μεθόδων ως προς τον περιορισμό του φαινομένου της εισιτήριοδιαφυγής. Η ανάλυση βασίζεται σε στοιχεία που συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίων, τα οποία είτε συμπληρώθηκαν ηλεκτρονικά είτε στα πλαίσια προσωπικής συνέντευξης με τους χρήστες των λεωφορείων. Το τελικό δείγμα αποτελείται από 309 έγκυρα ερωτηματολόγια. Αναπτύχθηκαν μοντέλα τακτικής παλινδρόμησης ώστε να αναλυθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την εισιτήριοδιαφυγή. Τα κοινωνικό-δημογραφικά χαρακτηριστικά των επιβατών, οι αντιλήψεις και το επίπεδο ικανοποίησης για τις προσφερόμενες υπηρεσίες των λεωφορείων χρησιμοποιήθηκαν ως ανεξάρτητες μεταβλητές. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ένα μεγάλο ποσοστό των επιβατών που εισιτήριοδιαφεύγει ενώ η ηλικία, ο σκοπός του ταξιδιού και ο τύπος εισιτηρίου που χρησιμοποιείται επηρεάζουν την παραβατικότητα των κομίστρων στα λεωφορεία. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας μπορούν να αξιοποιηθούν για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων και την εφαρμογή κατάλληλων πολιτικών, που θα βοηθήσουν στην εξάλειψη του φαινομένου | el |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Γιάννης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 96 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: