HEAL DSpace

Ανάπτυξη αεροδυναμικού εργαλείου γραμμής άνωσης για την ανάλυση δρομέων ελικοπτέρων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραλής, Νικόλαος el
dc.contributor.author Karalis, Nikolaos en
dc.date.accessioned 2020-10-26T07:36:17Z
dc.date.available 2020-10-26T07:36:17Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51624
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19322
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ *
dc.subject Αεροδυναμική el
dc.subject Θεωρία γραμμής άνωσης el
dc.subject Σωματίδια στροβιλότητας el
dc.subject Δρομέας ελικοπτέρου el
dc.subject Aerodynamics en
dc.subject Lifting line theory en
dc.subject Vortex particles en
dc.subject Helicopter rotor en
dc.title Ανάπτυξη αεροδυναμικού εργαλείου γραμμής άνωσης για την ανάλυση δρομέων ελικοπτέρων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αεροδυναμική el
heal.classification Aerodynamics en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-07-15
heal.abstract Στην συγκεκριμένη διπλωματική εργασία περιγράφεται η ανάπτυξη υπολογιστικού κώδικα για τον υπολογισμό των αεροδυναμικών φορτίων που αναπτύσσονται στον κύριο δρομέα ελικοπτέρου. Με τον συγκεκριμένο υπολογιστικό κώδικα τα αεροδυναμικά φορτία που αναπτύσσονται στα πτερύγια του δρομέα υπολογίζονται εφαρμόζοντας τη θεωρία γραμμής άνωσης. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης ανάλυσης είναι ανάπτυξη του ελεύθερου ομόρρου που ακολουθεί το δρομέα. Ο ελεύθερος ομόρρους μπορεί να θεωρηθεί ότι αποτελείται από ένα σύνολο κλειστών δακτυλίων στροβιλότητας. Στην εργασία αυτή δείχνεται ότι οι δακτύλιοι αυτοί μπορούν να αντικατασταθούν από τα σωματίδια στροβιλότητας. Τα σωματίδια αυτά δημιουργούνται μετά από συγκεκριμένο αριθμό χρονικών βημάτων. Επιπλέον δείχνεται ότι ένα σύνολο σωματιδίων στροβιλότητας μπορούν να ομαδοποιηθούν σχηματίζοντας τα ομαδοποιημένα-σωματίδια στροβιλότητας. Ο κύριος στόχος από την χρήση αυτών των σωματιδίων είναι να επιτευχθεί μεγάλη οικονομία σε υπολογιστικό χρόνο χωρίς να αλλοιώνονται τα αποτελέσματα. el
heal.abstract In the context of current thesis, the development of a new computational code is described. This code is used for the calculation of aerodynamic loads that developed in the helicopter main rotor. With the current computational code, the aerodynamic loads developed on the rotor blades are calculated by applying the lifting-line theory. One of the main aspects of this analysis is the development of the free wake following the rotor. The free wake can be regarded as an assembly of infinitesimal vortex-rings. In this thesis it is shown that the vortex-rings can be replaced by the vortex-particles. These particles are created after a certain number of time steps. Also, it is shown that a set of vortex particles can be grouped together to form the merged-vortex particles. The main object of using these particles is to achieve a great economy in computational time without altering the results. en
heal.advisorName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Βουτσινάς, Σπυρίδων el
heal.committeeMemberName Μπούρης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 68 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα