dc.contributor.author | Καραλής, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Karalis, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-26T07:36:17Z | |
dc.date.available | 2020-10-26T07:36:17Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51624 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19322 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αεροδυναμική | el |
dc.subject | Θεωρία γραμμής άνωσης | el |
dc.subject | Σωματίδια στροβιλότητας | el |
dc.subject | Δρομέας ελικοπτέρου | el |
dc.subject | Aerodynamics | en |
dc.subject | Lifting line theory | en |
dc.subject | Vortex particles | en |
dc.subject | Helicopter rotor | en |
dc.title | Ανάπτυξη αεροδυναμικού εργαλείου γραμμής άνωσης για την ανάλυση δρομέων ελικοπτέρων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αεροδυναμική | el |
heal.classification | Aerodynamics | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-07-15 | |
heal.abstract | Στην συγκεκριμένη διπλωματική εργασία περιγράφεται η ανάπτυξη υπολογιστικού κώδικα για τον υπολογισμό των αεροδυναμικών φορτίων που αναπτύσσονται στον κύριο δρομέα ελικοπτέρου. Με τον συγκεκριμένο υπολογιστικό κώδικα τα αεροδυναμικά φορτία που αναπτύσσονται στα πτερύγια του δρομέα υπολογίζονται εφαρμόζοντας τη θεωρία γραμμής άνωσης. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης ανάλυσης είναι ανάπτυξη του ελεύθερου ομόρρου που ακολουθεί το δρομέα. Ο ελεύθερος ομόρρους μπορεί να θεωρηθεί ότι αποτελείται από ένα σύνολο κλειστών δακτυλίων στροβιλότητας. Στην εργασία αυτή δείχνεται ότι οι δακτύλιοι αυτοί μπορούν να αντικατασταθούν από τα σωματίδια στροβιλότητας. Τα σωματίδια αυτά δημιουργούνται μετά από συγκεκριμένο αριθμό χρονικών βημάτων. Επιπλέον δείχνεται ότι ένα σύνολο σωματιδίων στροβιλότητας μπορούν να ομαδοποιηθούν σχηματίζοντας τα ομαδοποιημένα-σωματίδια στροβιλότητας. Ο κύριος στόχος από την χρήση αυτών των σωματιδίων είναι να επιτευχθεί μεγάλη οικονομία σε υπολογιστικό χρόνο χωρίς να αλλοιώνονται τα αποτελέσματα. | el |
heal.abstract | In the context of current thesis, the development of a new computational code is described. This code is used for the calculation of aerodynamic loads that developed in the helicopter main rotor. With the current computational code, the aerodynamic loads developed on the rotor blades are calculated by applying the lifting-line theory. One of the main aspects of this analysis is the development of the free wake following the rotor. The free wake can be regarded as an assembly of infinitesimal vortex-rings. In this thesis it is shown that the vortex-rings can be replaced by the vortex-particles. These particles are created after a certain number of time steps. Also, it is shown that a set of vortex particles can be grouped together to form the merged-vortex particles. The main object of using these particles is to achieve a great economy in computational time without altering the results. | en |
heal.advisorName | Ριζιώτης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Βουτσινάς, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Μπούρης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ριζιώτης, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 68 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: