dc.contributor.author |
Κοφίνης, Ευάγγελος
|
el |
dc.contributor.author |
Kofinis, Evangelos
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-10-29T11:45:44Z |
|
dc.date.available |
2020-10-29T11:45:44Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51674 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19372 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Περπατησιμότητα |
el |
dc.subject |
Βιώσιμη κινητικότητα |
el |
dc.subject |
Walkability |
en |
dc.subject |
Sustainable mobility |
en |
dc.title |
Παράγοντες που επηρεάζουν την τάση για περπάτημα: Η περίπτωση της Θήβας |
el |
dc.title |
Factors influencing the tendency to walk: The case of Thebes |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακά |
el |
heal.classification |
Transport systems |
el |
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-07-20 |
|
heal.abstract |
Ο στόχος της συγκεκριμένης έρευνας είναι να εντοπίσει και να αναλύσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την τάση για περπάτημα στην πόλη της Θήβας. Αρχικά γίνεται αναφορά στα δίκτυα κίνησης πεζών, τα κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά τους και παρουσιάζονται τα προβλήματα, καθώς και οι προϋποθέσεις για την ασφαλή κίνηση των πεζών. Η τάση για περπάτημα διερευνήθηκε μέσω ενός ερωτηματολογίου, το οποίο περιείχε ερωτήσεις δεδηλωμένων και εκδηλωμένων προτιμήσεων. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να δηλώσουν την επιθυμία τους για πεζή μετακίνηση με βάση συγκεκριμένα σενάρια, που αφορούσαν το σκοπό μετακίνησης, τις υποδομές και την απόσταση μετακίνησης. Η ανάλυση των σεναρίων έγινε με μοντέλα Probit, μέσω των οποίων πραγματοποιήθηκαν συγκρίσεις μεταξύ διάφορων υποπληθυσμών, όπου διαπιστώθηκαν διαφορές και ομοιότητες στις προτιμήσεις του δείγματος. Καταλήγοντας, ο καθορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν την τάση για πεζή μετακίνηση θα μπορούσε να αποδειχθεί καθοριστικός για το σχεδιασμό ενός μελλοντικού ιδανικού συστήματος μεταφοράς για κάθε πόλη, επικεντρωμένου σε πιο βιώσιμους τρόπους μετακίνησης. |
el |
heal.abstract |
The aim of this research is to identify and analyze the factors that affect the tendency to walk in the city of Thebes. First, reference is made to pedestrian traffic networks, their traffic characteristics and their problems, as well as the conditions for the safe movement of pedestrians are presented. The tendency to walk was surveyed through a questionnaire, which contained questions of revealed and stated preferences. Participants were asked to state their desire for pedestrian movement, based on specific scenarios, which concerned the trip purpose, the route infrastructure and the trip distance. Statistical analysis was performed with Probit models, while comparisons also made between different subpopulations, where differences and similarities were found in the sample preferences. Concluding the definition of the parameters that influence the tendency for pedestrian movement, could be utilized towards the design of a future sustainable transport system. |
en |
heal.advisorName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|