dc.contributor.author | Μαλαμίδης, Αναστάσιος | el |
dc.date.accessioned | 2020-11-02T09:37:35Z | |
dc.date.available | 2020-11-02T09:37:35Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51742 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19440 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Υποδομές | el |
dc.subject | ΑΜΕΑ | el |
dc.subject | Προσβασιμότητα | el |
dc.subject | Αξιολόγηση | el |
dc.subject | Παρεμβάσεις | el |
dc.subject | Infrastructures | en |
dc.subject | Accessibility | en |
dc.subject | Evaluation | en |
dc.subject | Interventions | en |
dc.subject | Disabled | en |
dc.title | Αξιολόγηση υποδομών πεζών και ΑΜΕΑ στον δήμο Νέας Ιωνίας | el |
dc.contributor.department | Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή Τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-20 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τις υποδομές για πεζούς και εμποδιζόμενα άτομα που υπάρχουν στον Δήμο της Νέας Ιωνίας. Τα προβλήματα μετακινήσεως που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι πεζοί και ειδικά τα εμποδιζόμενα άτομα, συντελούν συχνά στην απομόνωσή τους και δυσχεραίνουν τις προσπάθειές τους να ζήσουν μία φυσιολογική ζωή. Η κυκλοφορία των ατόμων με αναπηρίες και των εμποδιζόμενων ατόμων αποτελεί ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, καθώς ένα αναφαίρετο δικαίωμα τίθεται υπό αμφισβήτηση. Αρχικά, γίνεται μια αναφορά σε στοιχεία που αφορούν την περιοχή μελέτης, μια γνωριμία με την Νέα Ιωνία από άποψη πολιτιστικών και κοινωνικών υποδομών. Ταυτόχρονα, δίνεται έμφαση στα κυκλοφοριακά στοιχεία της περιοχής, καθώς είναι καθοριστικά για τους στόχους που επιδιώκει η παρούσα εργασία. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται συλλογή δεδομένων και γίνεται μια καταγραφή της παρούσας κατάστασης από άποψης προσβασιμότητας των πεζών και των εμποδιζόμενων ατόμων. Αυτό περιλαμβάνει, για παράδειγμα, την ύπαρξη ραμπών για ΑμεΑ στα πεζοδρόμια ή την κατάσταση των υποδομών για άτομα με προβλήματα όρασης και την επάρκεια για πρόσβαση που προσφέρει ένα συγκεκριμένο πλάτος πεζοδρομίου. Έπειτα, πραγματοποιείται μια προσεκτική αξιολόγηση της υπάρχουσας κατάστασης στην περιοχή και βάσει αυτής της αξιολόγησης προτείνονται κάποιες τεχνικές παρεμβάσεις όπως είναι για παράδειγμα η τοποθέτηση ραμπών στα πεζοδρόμια ή στις εισόδους των κτιρίων. Αυτές οι παρεμβάσεις έχουν στόχο να βελτιώσουν την προσπελασιμότητα και επομένως και την ποιότητα ζωής των πεζών και των εμποδιζόμενων ατόμων. Τέλος, γίνεται μια εκτενής αναφορά στην έννοια της προσβασιμότητας και στο πόσο σημαντική είναι αυτή στις σημερινές κοινωνίες, καθώς το ποσοστό των εμποδιζόμενων ατόμων αγγίζει σχεδόν το 50% του συνολικού πληθυσμού. Επίσης, βάσει της αξιολόγησης που πραγματοποιήθηκε και των παρεμβάσεων που προτάθηκαν, προκύπτουν κάποια ουσιαστικά συμπεράσματα σχετικά με τις ανεπάρκειες αλλά και τις ευκαιρίες που διαθέτει η Νέα Ιωνία του αύριο. | el |
heal.advisorName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 85 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: