dc.contributor.author | Κακαβά, Ευαγγελία | el |
dc.contributor.author | Γιαννάκη, Αννέτα | el |
dc.contributor.author | Kakava, Evangelia | en |
dc.contributor.author | Giannaki, Anneta | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-03T07:53:07Z | |
dc.date.available | 2020-11-03T07:53:07Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51760 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19458 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δραπετσώνα | el |
dc.subject | Λιπάσματα | el |
dc.subject | Μουσείο | el |
dc.subject | Σχολή υαλοτεχνείας | el |
dc.subject | Πάρκο | el |
dc.subject | Drapetsona | en |
dc.subject | Lipasmata | en |
dc.subject | Park | en |
dc.subject | Museum | en |
dc.subject | School of glass | el |
dc.title | Παράλληλα στο βιομηχανικό ίχνος: αναβιώνοντας την τέχνη του γυαλιού | el |
dc.title | Beside the industrial remnants: recapturing the art of glass | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882 | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-03-08 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εστιάζει στην περιοχή των Λιπασμάτων της Δραπετσώνας. Το συγκεκριμένο αστικό κενό, μια γκρίζα ζώνη για το αττικό παραλιακό μέτωπο, παραμένει σε αχρησία από το κλείσιμο και την κατεδάφιση των παλαιών εργοστασιακών μονάδων που το καταλάμβαναν. Αποτελεί, ωστόσο, μια ευκαιρία διεξόδου της αστικής ζωής προς τη θάλασσα, ένα χώρο πρασίνου. Παράλληλα τα βιομηχανικά υπολείμματα στο χώρο, ανακαλούν μνήμες από το έντονο ιστορικό παρελθόν του εργοστασίου. Σε επίπεδο αστικού σχεδιασμού, προτείνεται η σύνδεση της περιοχής τόσο με τη γειτονιά της Δραπετσώνας όσο και με το λιμάνι του Πειραιά. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της συνέχισης του ιστορικού βιομηχανικού δρόμου της Εθνικής Αντιστάσεως εντός του χώρου παρέμβασης, αλλά και τη χρήση του υπάρχοντος βιομηχανικού ίχνους που συνδέει τις εναπομείναντες βιομηχανικές χρήσεις με το λιμάνι, αντιστοίχως. Ως εκ τούτου, οι προτεινόμενες χρήσεις τοποθετούνται πλησίον της ακτογραμμής, στη συμβολή των δύο αυτών αξόνων, οι οποίοι εμφανίζονται ως μια νέα διαδρομή μέσα στο χώρο. Συνολικά, η παρέμβασή επιχειρεί τη συνεργασία με το βιομηχανικό τοπίο. Προτείνονται χρήσεις πολιτισμού και εκπαίδευσης, σχετικές με την τέχνη του γυαλιού, οι οποίες και διαρθρώνονται εκατέρωθεν της βασικής διαδρομής. Οι χρήσεις πολιτισμού τοποθετούνται κυρίως εντός του υπάρχοντος κελύφους του παλαιού υαλουργείου, ενώ οι χώροι εκπαίδευσης (υαλοτεχνία) σε νέες μονάδες- εργαστήρια, εκτός του υαλουργείου. Επιπροσθέτως, χρήσεις αναψυχής απαντώνται στο επίπεδο του εδάφους. Οι τρεις αυτές χρήσεις, ως χωρική εμπειρία, μπλέκονται μεταξύ τους και δημιουργούν παράλληλες δράσεις σε όλες τις στάθμες του συγκροτήματος και καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. | el |
heal.abstract | The study area of this diploma project is located in Lipasmata of Drapetsona, Attica. Currently, it is a large urban empty space, a gray zone for the coastal front, as it remains unused since the closure and demolition of the old factories. However, it is a great opportunity for this vacant area to become a way out to the sea for the urban life, a green space that could recall memories due to its intense historical past. The proposal seeks the connection of the area with both the neighborhood of Drapetsona and the port of Piraeus. This is accomplished by the continuation of the historic industrial street of Ethnikis Antistaseos into the area of intervention, as well as the use of the existing industrial track that connects some of the remaining industrial activities, with the port. Hence the proposed uses are placed close to the coastline, in the junction of these two axes - which also introduce a new route into the space. In total, the intervention attempts to contribute to the industrial landscape by adding cultural and educational uses related to the art of glass and arranged around the basic route. The cultural uses are mainly placed within the existing shell of the old glasswork factory, while the educational uses are placed into new units- workshops outside the factory and above the ground level. Additional recreational uses for visitors are placed at the ground level. These three typologies are tangled with each other creating parallel actions at all complex levels and an all-day-long spatial experience. | en |
heal.advisorName | Tsiraki, Sofia | en |
heal.advisorName | Τσιράκη, Σοφία | el |
heal.committeeMemberName | Βοζάνη, Αριάδνη | el |
heal.committeeMemberName | Αλεξάνδρου, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Θεοδωρά, Παναγιώτα | el |
heal.committeeMemberName | Αναστασόπουλος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: