dc.contributor.author | Λιαρμακόπουλος, Αθανάσιος | el |
dc.date.accessioned | 2020-11-04T07:15:25Z | |
dc.date.available | 2020-11-04T07:15:25Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51782 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19480 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μέτρο δυσκαμψίας | el |
dc.subject | Ασφαλτομίγματα | el |
dc.subject | Ανακυκλωμένα ελαστικά | el |
dc.subject | Βιώσιμα υλικά | el |
dc.subject | Άσφαλτος | el |
dc.subject | Stiffness modulus | en |
dc.subject | Asphalt mixtures | en |
dc.subject | Recycled rubber | en |
dc.subject | Bitumen | en |
dc.subject | Sustainable materials | en |
dc.title | Διερεύνηση της χρήσης ανακυκλωμένου ελαστικού σε ασφαλτομίγματα | el |
dc.title | Investigation of the use of recycled rubber in asphalt mixtures | en |
dc.contributor.department | Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Βιώσιμα οδοστρώματα | el |
heal.classification | Sustainable pavements | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-17 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια, η ανακύκλωση των φθαρμένων ελαστικών για την επαναχρησιμοποίησή τους ως βιώσιμα υλικά στα οδοστρώματα έχει αποτελέσει διεθνώς αντικείμενο ιδιαίτερου ενδιαφέροντος και έρευνας. Στην υπόψη έρευνα εντάσσεται και η παρούσα διπλωματική εργασία, όπου επικεντρώνεται αφενός στην επίδραση της προσθήκης ελαστικού στο μέτρο δυσκαμψίας των ασφαλτομιγμάτων και αφετέρου στην επίδραση της θερμοκρασίας στο μέτρο δυσκαμψίας των ασφαλτομιγμάτων σε σχέση με το ποσοστό του προστιθέμενου ελαστικού. Ειδικότερα, διερευνάται η μεταβολή του μέτρου δυσκαμψίας έμμεσου εφελκυσμού (Indirect Tensile Stiffness Modulus-ITSM) των ασφαλτομιγμάτων, τροποποιημένων με «αντιδράμενο και ενεργοποιημένο ελαστικό» (Reacted and Activated Rubber, RAR), το οποίο προέρχεται κατά κύριο λόγο από ανακυκλωμένα ελαστικά, σε συνάρτηση τόσο με την ποσότητα ελαστικού που προστίθεται, όσο και με την θερμοκρασία περιβάλλοντος. Κύριο σκέλος της υπόψη διερεύνησης είναι η εκπόνηση πειραματικής διαδικασίας στο Εργαστήριο Οδοποιίας ΕΜΠ. Τα σχετικά αποτελέσματα ορίζουν το βέλτιστο ποσοστό προσθήκης του συγκεκριμένου ελαστικό προς αντικατάσταση της ασφάλτου σε ασφαλτομίγματα για την κατασκευή της αντιολισθηρής στρώσης κυκλοφορίας μίας οδού. | el |
heal.abstract | In recent years, the recycling of worn tires for their reuse as sustainable materials in pavements has been a subject of great interest and research worldwide. Taking into consideration the above, this diploma thesis focuses on the one hand, on the effect of the addition of rubber on stiffness modulus of bituminous mixtures and on the other hand, on the effect of the temperature on stiffness modulus of bituminous mixtures in relation to the percentage of the added rubber. More specifically, this diploma thesis probes the change of Indirect Tensile Stiffness Modulus (ITSM) of bituminous mixtures, which are modified by the Reacted and Activated Rubber (RAR), RAR being mainly composed by recycled tires, in ratio with the percentage of the added rubber and with the ambient temperature as well. The main part of this research is the experimental procedure that took place in the Laboratory of Pavement Engineering of the Department of Transportation Planning and Engineering of NTUA. The findings determine the optimal percentage of the added RAR that replaces a part of bitumen in asphalt mixtures for the construction of non-slip road surfaces. | en |
heal.advisorName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 134 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: