HEAL DSpace

Ανάπτυξη μοντέλου κόστους ιδιοκτησίας ηλεκτρικών οχημάτων.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φλάρης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Flaris, Konstantinos en
dc.date.accessioned 2020-11-05T07:45:43Z
dc.date.available 2020-11-05T07:45:43Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51802
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19500
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Συνολικό κόστος ιδιοκτησίας el
dc.subject Οχήματα εναλλακτικών καυσίμων el
dc.subject Σταθμισμένο κόστος ιδιοκτησίας el
dc.title Ανάπτυξη μοντέλου κόστους ιδιοκτησίας ηλεκτρικών οχημάτων. el
dc.title Development of electric vehicle ownership cost model en
dc.contributor.department ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μεταφορές el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-07-16
heal.abstract Τα οχήματα εναλλακτικών καυσίμων αποτελούν μια εναλλακτική και φιλική προς το περιβάλλον λύση μετακίνησης που αναπτύσσεται έντονα τα τελευταία χρόνια. Λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο των επιλογών που προσφέρονται στους καταναλωτές, τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν μια λύση που αποκτά συνεχώς μεγαλύτερη απήχηση στις προτιμήσεις τους τα τελευταία χρόνια, δεδομένου ότι έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν πολλαπλά περιβαλλοντικά και κοινωνικά οφέλη. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν συνδεθεί άμεσα και με τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχουν τεθεί από τα περισσότερα κράτη. Το γεγονός αυτό έχει δημιουργήσει την ανάγκη διάδοσή τους και η απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου της αγοράς για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος κρίνεται επιβεβλημένη. Παρότι η πορεία των οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων τα τελευταία χρόνια καταγράφει αισιόδοξες τάσεις, τα ποσοστά πωλήσεων τους παραμένουν αρκετά χαμηλά παγκοσμίως. Ένα από τα πιο σημαντικά εμπόδια για την εξάπλωση των οχημάτων αυτών αποτελεί το αυξημένο κόστος αγοράς που τα συνοδεύει. Αυτό άλλωστε έχει σαν σκοπό να αμβλύνει η παροχή οικονομικών επιδοτήσεων που πραγματοποιείται από πλήθος κρατών. Επομένως, γίνεται κατανοητό ότι η μελέτη των οικονομικών επιδόσεων των οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον, αφού μπορεί να δώσει χρήσιμα στοιχεία τόσο στους καταναλωτές όσο και στα κράτη που χαράζουν πολιτική. Στο πλαίσιο που περιγράφηκε παραπάνω, αναπτύχθηκε ένα μοντέλο Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας για τον υπολογισμό των οικονομικών επιδόσεων εννέα οχημάτων και τελικά η μελέτη πλαισιώθηκε με τον υπολογισμό του Σταθμισμένου Κόστους των συγκεκριμένων οχημάτων. Επιλέγοντας τις πλέον κατάλληλους παραμέτρους για την εκτίμηση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας στη συνέχεια αποτυπώθηκαν οι βαρύτητες των παραμέτρων κόστους σύμφωνα με την κρίση μια ομάδας ειδικών προκειμένου να υπολογιστεί το Σταθμισμένο Κόστος Ιδιοκτησίας. Ειδικότερα, η μεθοδολογία εφαρμόζεται για την αγορά της Γαλλίας, επιλογή που πραγματοποιήθηκε λόγω της σημαντικότητας της συγκεκριμένης αγοράς στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της διαθεσιμότητας δεδομένων που παρουσίαζε. Η μεθοδολογία που αναπτύσσεται υπό προϋποθέσεις και με τις κατάλληλες προσαρμογές δύναται να χρησιμοποιηθεί για την εξαγωγή συμπερασμάτων σε οποιαδήποτε αγορά. Με τον υπολογισμό τόσο του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας, όσο και του Σταθμισμένου κόστους δίνεται η δυνατότητα διερεύνησης των οικονομικών επιδόσεων οχημάτων διαφόρων τεχνολογιών, πληροφορία που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο αφού οι υπεύθυνοι για τη χάραξη πολιτικής και οι καταναλωτές είναι σε θέση να λαμβάνουν υπόψη με ορθότερο τρόπο τον παράγοντα του κόστους. el
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 108 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα