HEAL DSpace

Μελέτη της απόδοσης του ανθρώπου στο πλοίο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μάνος, Νικόλαος el
dc.contributor.author Manos, Nikolaos en
dc.date.accessioned 2020-11-10T09:03:53Z
dc.date.available 2020-11-10T09:03:53Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51865
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19563
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Bayesian network en
dc.subject Ασαφής λογική el
dc.subject Συστημική προσέγγιση el
dc.subject Crew safety en
dc.subject Αξιολόγηση απόδοσης ναυτικών el
dc.subject Human performance assessment en
dc.subject Ανθρώπινος παράγοντας el
dc.subject Human factor el
dc.title Μελέτη της απόδοσης του ανθρώπου στο πλοίο el
dc.title Assessment of human performance of seafarers en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ανθρώπινος παράγοντας el
heal.classification Human factor en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10-30
heal.abstract Η παρούσα εργασία πραγματεύεται θέματα που σχετίζονται με την μελέτη της απόδοσης του ανθρώπου στο πλοίο. Η έννοια της απόδοσης αναφέρεται στην εκπλήρωση ενός έργου από έναν άνθρωπο ή μια ομάδα ανθρώπων με σκοπό την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων (αποτελεσμάτων). Πρόκειται για ένα σύστημα πολυπλοκότητας και κρίνεται αναγκαία η συστημική προσέγγιση. Στο σημείο αυτό βρίσκεται η πρόκληση η οποία απαιτεί τον προσδιορισμό των παραγόντων που επιδρούν στην απόδοση του ναυτικού. Έτσι, παρουσιάστηκαν οι καθοριστικοί παράγοντες κάτω από τους οποίους η εκτίμηση και η παρακολούθηση της απόδοσης του ανθρώπου στο πλοίο αυξάνεται ή δυσχεραίνεται. Αναπτύχθηκε μοντέλο που βασίζεται στη θεωρία Bayesian δικτύων με στόχο την μέτρηση της απόδοσης του ναυτικού στο πλοίο. Έγινε προσπάθεια στο να δοθεί απάντηση στο ερώτημα πώς μπορούν να συντελέσουν στην επίτευξη ικανοποιητικής απόδοσης η στρατηγική πρόβλεψης των εξελίξεων και γεγονότων, η αξιοποίηση μοντέλων ανθρώπινης απόδοσης, η ανάπτυξη εαυτο-γνωσίας, και η ψυχική ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα των εργαζομένων; Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία σύντομη ιστορική αναδρομή στην ανθρώπινη απόδοση και στον ανθρώπινο παράγοντα. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η αναγκαιότητα της επιστήμης του ανθρώπινου παράγοντα ,πραγματοποιείται ανάλυση της έννοιας της ανθρώπινης απόδοσης και αναφέρονται οι σύγχρονες αντιλήψεις για την συσχέτιση της με την ασφάλεια. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη συστημική προσέγγιση και αναλύονται οι βασικοί παράγοντες που έχουν καθοριστική επίδραση στην απόδοση του ανθρώπου στο πλοίο. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά η δομή ανάπτυξης του μοντέλου. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται η πρόταση διαφόρων σεναρίων με σκοπό την εκτίμηση της επίδρασης του covid-19 στην απόδοση των ναυτικών. el
heal.abstract This paper deals with issues related to the study of human performance on board. The concept of performance refers to the fulfillment of a task by a person or a group of people in order to achieve specific goals (results). This is a system of complexity and a systemic approach is necessary. This is the challenge that demands the proposal of the factors that affect the performance of the seafarers. Thus, the factors that affect the assessment and monitoring of human performance on board are presented. A model based on Bayesian network theory was developed to measure the performance of seafarers. Efforts have been made to answer issues such as: how the strategy of forecasting developments and events, the utilization of models of human performance, the development of self-knowledge, mental resilience and adaptability of employees, contribute to the achievement of satisfactory performance? The first chapter provides a brief historical overview of human performance and the human factor. The second chapter presents the necessity of the science of the human factor, analyzes the concept of human performance, and presents the modern perceptions for its correlation with safety. The third chapter includes the systemic approach and analyzes the key factors that have a decisive effect on human performance on the ship. The fourth chapter presents in detail the development structure of the model. In the fifth chapter, various scenarios are proposed in order to assess the impact of covid-19 on the performance of seafarers. en
heal.advisorName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτρης el
heal.committeeMemberName Γκίνης, Αλέξανδρος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 173 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα