dc.contributor.author | ΚΟΥΒΑΡΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ | el |
dc.contributor.author | KOUVARAS, NIKOLAOS | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-11T06:06:17Z | |
dc.date.available | 2020-11-11T06:06:17Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51886 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19584 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κρουστική καταπόνηση | el |
dc.subject | Σύνθετο κέλυφος λεπτού πάχους | el |
dc.subject | Μικρορηγματώσεις | el |
dc.subject | Πυρήνας πολυμερικού αφρού | el |
dc.subject | Μηχανισμοί κατάρρευσης | el |
dc.subject | Crashworthiness | en |
dc.subject | Thin wall composite | en |
dc.subject | Micro cracking | en |
dc.subject | Polymer foam coper | en |
dc.subject | Collapse mechanism | en |
dc.title | Μελέτη της επίδρασης μικρο-ρηγματώσεων στο άκρο συνθέτου κελύφους λεπτού πάχους με εσωτερικό πυρήνα πολυμερικού αφρού έναντι κρουστικής καταπόνησης | el |
dc.title | The effect of micro cracking on the chrashworthy ability of thin – walled composite tubes with polymer foam core | en |
dc.contributor.department | Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΣΥΝΘΕΤΑ ΥΛΙΚΑ | el |
heal.classification | COMPOSITE MATERIALS | en |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-05-13 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετήθηκε η συμπεριφορά κατά την δυναμική θλίψη και οι τιμές των δεικτών crashworthiness, δέκα τριών δοκιμίων κατασκευασμένων από σύνθετο υλικό GFRP. Σε καθένα από αυτά τα δοκίμια δημιουργήθηκαν εγκοπές σε διαφορετικές γεωμετρίες στα άκρα τους, και σε κάθε ομάδα δοκιμίων τα οποία είχαν τις ίδιες εγκοπές, υπήρχε ένα δοκίμιο το οποίο είχε πυρήνα αφρού. Σκοπός της διπλωματικής ήταν η μελέτη της επίδρασης των ανωτέρω εγκοπών αλλά και της παρουσίας αφρού στον πυρήνα, στην συμπεριφορά των δοκιμίων κατά την θλίψη και στην μεταβολή των δεικτών crashworthiness. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εισαγωγή στους δείκτες crashworthiness και παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο του πειράματος που εκτελέστηκε. Ακολούθως στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση της πειραματική διάταξης και των επιμέρους μηχανικών συστημάτων τα οποία την απαρτίζουν. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται παράθεση όλων των αποτελεσμάτων (διαγράμματα – πίνακες και φωτογραφίες) για το σύνολο των δοκιμίων που μελετήθηκαν. Τέλος στο τελευταίο κεφάλαιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας εξάγονται τα συμπεράσματα του πειράματος μέσω συγκρίσεων των αποτελεσμάτων. | el |
heal.abstract | In the present thesis, the behavior during dynamic compressive stress and also the values of the crashworthiness indices were studied, of thirteen specimens made of GFRP composite material. Each of these specimens had notches of different geometries at their ends, and in each set of specimens that had the same notches, there was one specimen which had a foam core. The purpose of the thesis was to study the effect of the geometry of the notches and the presence of foam on the core, to the behavior of the specimens during compression and to the alteration of values of the crashworthiness indices. The first chapter introduces the crashworthiness indicators and presents the theoretical background of the experiment performed. The following chapter presents the experimental setup and the individual mechanical systems that made up it. The third chapter lists all the results (diagrams - tables and photographs) for all the samples studied. Finally, in the last chapter of this thesis, the conclusions of the experiment are drawn through comparisons of results. | en |
heal.advisorName | ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | el |
heal.committeeMemberName | ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΓΓΕΛΟΣ | el |
heal.committeeMemberName | ΜΠΕΝΑΡΔΟΣ, ΠΑΝΩΡΙΟΣ | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 76 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: