dc.contributor.author | Κολιδάκη, Σμαράγδα - Ελένη | el |
dc.contributor.author | Kolidaki, Smaragda - Eleni | en |
dc.contributor.author | Ζαβιτσάνος, Αναστάσιος | el |
dc.contributor.author | Zavitsanos, Anastasios | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-12T06:13:58Z | |
dc.date.available | 2020-11-12T06:13:58Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51904 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19602 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαστασιολόγηση μεταλλικού κτιρίου | el |
dc.subject | Διαστασιολόγηση αντιστήριξης | el |
dc.subject | Σύμμικτες πλάκες | el |
dc.subject | Χιαστί σύνδεσμοι δυσκαμψίας | el |
dc.subject | Μεταλλικές αντηρίδες | el |
dc.title | Μελέτη πολυώροφου μεταλλικού κτιρίου και σχεδιασμός μεταλλικών αντηρίδων προσωρινής αντιστήριξης βαθιάς εκσκαφής | el |
dc.contributor.department | Τομέας Δομοστατικής | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Design of a multi-storey steel building and of steel struts for the temporary support of deep excavation | en |
heal.classification | Μεταλλικές κατασκευές | el |
heal.classification | Steel design | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-15 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάλυση και διαστασιολόγηση ενός δεκαεξαόροφου μεταλλικού κτιρίου με χρήση ξενοδοχείου. Λόγω της ανάγκης ύπαρξης 3 υπόγειων επιπέδων διερευνάται βαθιά εκσκαφή βάθους 10 μέτρων και διαστασιολογείται σύστημα προσωρινής αντιστήριξης με χρήση μεταλλικών αντηρίδων. Ο τοίχος αντιστήριξης επιλέγεται να κατασκευαστεί από μεταλλικές πασσαλοσανίδες εμπηγνυόμενες στο έδαφος. Τόσο για την μελέτη της ανωδομής όσο και για αυτή της θεμελίωσης χρησιμοποιήθηκε το στατικό πρόγραμμα Robot Structural Analysis της Autodesk. Το κτίριο της μελέτης αποτελείται από χαλύβδινο φέροντα οργανισμό, σύμμικτες πλάκες με χρήση χαλυβδόφυλλου καθώς επίσης και σύμμικτες δοκούς με διατμητικούς ήλους. Τα υποστυλώματα της κατασκευής θεωρούνται αρθρωμένα στις βάσεις τους και οι κατακόρυφοι σύνδεσμοι δυσκαμψίας τύπου χιαστί τοποθετούνται και στις δύο διευθύνσεις του κτιρίου. Το σύστημα προσωρινής αντιστήριξης βαθιάς εκσκαφής αποτελείται από τοίχο μεταλλικών πασσαλοσανίδων, μεταλλικές αντηρίδες και οριζόντιες τραβέρσες. Οι τραβέρσες χρησιμοποιούνται ως μέσο σύνδεσης των αντηρίδων με τον τοίχο αντιστήριξης. Η ανάλυση και διαστασιολόγηση της κατασκευής υλοποιήθηκε με βάση τους ισχύοντες Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς. Η τελική επιλογή διατομών για τη μόρφωση των μελών των φορέων έγινε τόσο με κριτήρια αντοχής και λειτουργικότητας, όσο και με οικονομικά κριτήρια. Σκοπός αυτού ήταν να αποφευχθούν, κατά το δυνατόν, οι υπερβολικά μεγάλες διατομές και κατ’ επέκταση τα μεγάλα κόστη κατασκευής. | el |
heal.abstract | The present diploma thesis deals with the analysis and design of a sixteen storey hotel building. A temporary support system of deep excavation with the use of steel struts is designed because of the basement’s construction. The retained wall is constructed from steel sheet piles driving into the ground. The program Robot Structural Analysis was used for the analysis of the constructions. The building consists of steel load-bearing elements, composite slabs with steel sheet and composite beam using shear pins. The columns are hinged on the base and there are vertical crosswise braces in both directions. The temporary system of deep excavation is constructed from retain wall of steel sheet piles, steel sturts and longitudinal beams. The longitudinal beams connect the steel sturts with the retain wall. The analysis and the design of both parts of the structure was implemented under current European regulations. The final selection of the cross sections which were used for the body members, became so with strength and functionality criteria as well economic criteria. The purpose of this, was to avoid, where possible, the excessively large cross sections and by this, large construction costs | en |
heal.advisorName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Αβραάμ, Τάσος | el |
heal.committeeMemberName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 225 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: