dc.contributor.author | Ζηργάνος, Αθανάσιος | el |
dc.contributor.author | Zirganos, Athanasios | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-16T04:58:53Z | |
dc.date.available | 2020-11-16T04:58:53Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51911 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19609 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτροκίνηση | el |
dc.subject | Electromobility | en |
dc.subject | Αναλυτική διαδικασία ιεράρχησης | el |
dc.subject | Analytic hierarchy process | en |
dc.subject | Καλές πρακτικές | el |
dc.subject | Good practices | en |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Electric vehicles | en |
dc.subject | Πολυκριτηριακή ανάλυση | el |
dc.subject | Multiple-Criteria analysis | en |
dc.subject | Ηλεκτροκινητικότητα | el |
dc.title | Αξιολόγηση καλών πρακτικών προώθησης της ηλεκτροκίνησης με χρήση μεθόδων πολυκριτηριακής ανάλυσης αποφάσεων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κυκλοφοριακή Τεχνική | el |
heal.classification | Transportation Planning | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-10-30 | |
heal.abstract | Σκοπός της εργασίας είναι η ανάπτυξη μεθόδου αξιολόγησης Καλών Πρακτικών προώθησης της ηλεκτροκίνησης βασισμένη σε Μέθοδούς Πολυκριτηριακής Ανάλυσης Αποφάσεων. Η αξιολόγηση θα γίνει με βάση με την επίδοση των εξεταζόμενων πρακτικών σε έξι σταθμισμένα κριτήρια. Έπειτα, θα γίνει αξιολόγηση είκοσι Καλών Πρακτικών με χρήση του μοντέλου αυτού. Ως στοιχεία χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια από έρευνα της e-MOPOLI σχετικά με τις επιδόσεις Καλών Πρακτικών προώθησης της ηλεκτροκίνησης στα κριτήρια που θα χρησιμοποιηθούν στην εργασία. Συμπληρώθηκαν επίσης διαφορετικά ερωτηματολόγια από ειδικούς σε θέματα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση σχετικά με την κρίση τους για την σχετική σημασία των κριτηρίων της εργασίας. Με βάση τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων για την σχετική σημασία των κριτηρίων αξιολόγησης, εφαρμόστηκε η μέθοδος της Αναλυτικής Διαδικασίας Ιεράρχησης για την εύρεση των βαρών των κριτηρίων αυτών. Ύστερα, αξιολογήθηκαν είκοσι Καλές Πρακτικές από χώρες της Ευρώπης με χρήση του Μοντέλου Σταθμισμένου Αθροίσματος. Ως δεδομένα χρησιμοποιήθηκαν τα βάρη των κριτηρίων όπως υπολογίστηκαν από την Αναλυτική Διαδικασίας Ιεράρχησης, και τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων της e-MOPOLI. Υπολογίστηκε, έτσι, η τελική βαθμολογία των Καλών Πρακτικών. Οι Καλές Πρακτικές που αξιολογήθηκαν κατατάχθηκαν με βάση την τελική τους βαθμολογία. Τέλος, έγινε σχολιασμός τόσο των αποτελεσμάτων της έρευνας όσο και των συμπερασμάτων τα οποία εξήχθησαν από την ανάλυση. | el |
heal.abstract | The aim of this paper is to develop a method for the evaluation of Good Practices for the promotion of electromobility, using Multicriteria Decision Analysis methods. The evaluation will be based on practices’ performance on six weighted criteria. After that, twenty Good Practices shall be evaluated using this model. Questionnaires from a survey conducted by e-MOPOLI concerning the performance of Good Practices for the promotion of electromobility in the selected criteria of the study were used as data. Meanwhile, more questionnaires were completed by experts on fields related to electromobility about their views on the relative importance of the study’s evaluation criteria. Using the results of the questionnaires on the relative importance of the evaluation criteria, the method of Analytic Hierarchy Process was implemented to calculate the weights of the criteria used. After that, twenty Good Practices from several European countries were evaluated using the Weighted Sum Model. The data used were the weights of the criteria as calculated by the Analytic Hierarchy Process, and the results from the e-MOPOLI questionnaires. In this way, the Good Practices’ final score was calculated. The evaluated Good Practices were ranked based on their final score. Finally, the results of the study and the conclusions drawn by the analysis were discussed. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 78 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: