dc.contributor.author | Δαύτσιου, Αικατερίνη Ζωή | el |
dc.contributor.author | Daftsiou, Aikaterini Zoi | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-18T08:38:10Z | |
dc.date.available | 2020-11-18T08:38:10Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51930 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19628 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Καλωδιωτή | el |
dc.subject | Πεζογέφυρα | el |
dc.subject | Καμπύλος φορέας | el |
dc.subject | Μεταλλική γέφυρα | el |
dc.subject | Μεταλλικό κατάστρωμα | el |
dc.subject | Pedestrian bridge | en |
dc.subject | Cable-stayed bridge | en |
dc.subject | Semi-fan system | en |
dc.subject | Curved metallic deck | en |
dc.subject | Metallic pylon | en |
dc.title | Σχεδιασμός καλωδιωτής πεζογέφυρας στο Ελληνικό | el |
dc.title | Design of cable stayed pedestrian bridge in Elliniko | en |
dc.contributor.department | Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γεφυροποιία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-10 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η μελέτη καλωδιωτής πεζογέφυρας στην περιοχή του Ελληνικού. Η γέφυρα καλείται να γεφυρώσει δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ώστε να διευκολύνει την κίνηση πεζών και ποδηλατών στο πάρκο που πρόκειται να δημιουργηθεί στην περιοχή. Αρχικά γίνεται μια εισαγωγή στους τύπους των γεφυρών και πιο συγκεκριμένα στις καλωδιωτές γέφυρες και καλωδιωτές πεζογέφυρες. Στη συνέχεια περιγράφονται το στατικό προσομοίωμα της γέφυρας, τα επιμέρους χαρακτηριστικά της, τα δομικά υλικά που χρησιμοποιούνται καθώς και το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε. Ακολουθούν, οι δράσεις που λήφθηκαν υπόψη σύμφωνα με τους Ευρωκώδικες και ο υπολογισμός τους. Παρουσιάζονται επίσης, οι οριακές καταστάσεις σχεδιασμού και οι συνδυασμοί των δράσεων που απαιτούνται για τη διαστασιολόγηση του φορέα. Κατόπιν, υπολογίζονται οι δυνάμεις προέντασης των καλωδίων και γίνεται η διαστασιολόγηση των διατομών τους. Επίσης, γίνεται η διαστασιολόγηση και των υπόλοιπων στοιχείων της γέφυρας και παρουσιάζονται οι έλεγχοι οριακής κατάστασης αστοχίας και λειτουργικότητας. Έπειτα, γίνονται περαιτέρω έλεγχοι για την δυναμικής απόκρισης της πεζογέφυρας και για τα εφέδρανα που χρησιμοποιούνται. Στα τελευταία κεφάλαια, γίνεται περιγραφή του τρόπου κατασκευής και ανέγερσης της πεζογέφυρας και περιγράφονται οι συνδέσεις των επιμέρους στοιχείων. Για τη μόρφωση και την ανάλυση του φορέα χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό SOFiSTiK 2018( Educational version) ενώ τα φωτορεαλιστικά σχέδια και τα σχέδια των διατομών έγιναν με τη βοήθεια των προγραμμάτων AutoCAD 2018 και SketchUp Pro 2020. | el |
heal.abstract | The purpose of this thesis is the design and study of a cable-stayed pedestrian bridge in the area of Elliniko. The aim of the construction is to facilitate the movement of pedestrians and cyclists in the park which is going to be set up in the area. First, an introduction to the types of bridges is given and more specifically to cable-stayed bridges and cable-stayed footbridges. Then, follows a description of the static simulation of the bridge, components, construction materials used and also the software that is used. Concerning the software, there is a description procedure followed to insert the simulation into. Afterwards, loads are defined in accordance with the Eurocodes and a calculation procedure is given for all actions. Also, the extreme condition and combinations of acting loads are presented as they are required in order to define the dimension of bridge’s elements. Next, the prestressing forces of the cables and their dimension are calculated. In addition, there is a presentation of the dimension of the other structural members that are also checked for the design combinations of ultimate and serviceability limit states. Then, the dynamic response of the footbridge is checked and the bearings used are calculated. The last chapters are dedicated to the construction and erection of the footbridge and also to the connections of the elements. For the study and the analysis the SOFiSTiK 2018 software (Educational version) was used, while the photorealistic drawings and the cross-section drawings were made using the programs AutoCAD 2018 and SketchUp Pro 2020. | en |
heal.advisorName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.advisorName | Thanopoulos, Pavlos | en |
heal.committeeMemberName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Vayas, Ioannis | en |
heal.committeeMemberName | Gantes, Charis | en |
heal.committeeMemberName | Γαντές, Χαράλαμπος | el |
heal.committeeMemberName | Thanopoulos, Pavlos | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 99 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: