dc.contributor.author |
Αγαπίου, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Agapiou, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-11-18T15:42:31Z |
|
dc.date.available |
2020-11-18T15:42:31Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51948 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19646 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης |
el |
dc.subject |
'Ελεγχος ρύπων |
el |
dc.subject |
Ανάλυση χαμηλών φορτίων |
el |
dc.subject |
Κινητήρας ντίζελ |
el |
dc.subject |
Βαρύ πετρέλαιο |
el |
dc.subject |
Scr high pressure |
en |
dc.subject |
Nox control |
en |
dc.subject |
Low load analysis |
en |
dc.subject |
Diesel engine |
en |
dc.subject |
Heavy fuel oil |
en |
dc.title |
Συστήματα επιλεκτικής κατάλυσης υψηλής πίεσης για τον έλεγχο των νοχ κινητήρων ντίζελ και προβλήματα σχετιζόμενα με τη λειτουργία στα μερικά φορτία |
el |
dc.title |
High pressure scr systems for diesel engine nox control and problems related with their operation at low load |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Θερμότητα |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-10-12 |
|
heal.abstract |
Προκειμένου να επιτευχθεί μία πιο αποτελεσματική και φιλική προς το περιβάλλον λειτουργία πλοίων, έχουν προταθεί και χρησιμοποιηθεί ορισμένα μέτρα. σε αυτά περιλαμβάνεται η εισαγωγή των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων εκδόσεων κινητήρων
ντίζελ πλοίων, στις οποίες μπορούν να ελεγχθούν οι ρυθμίσεις του κινητήρα (χρονισμός ανοίγματος / κλεισίματος βαλβίδας εξαγωγής καυσαερίων, προπορεία εγχύσεως καυσίμου και ρύθμιση της πίεσης σαρώσεως) και έτσι εκείνος να λειτουργεί
σε διάφορες ρυθμίσεις με υψηλή απόδοση και χαμηλή εκπομπή ρύπων σε ολόκληρο το φάκελο λειτουργίας. περιλαμβάνεται ακόμη η εφαρμογή της παράκαμψης καυσαερίων, η χρήση στρόβιλο-συμπιεστών με στροβίλους μεταβλητής γεωμετρίας
και η εγκατάσταση συστημάτων ανάκτησης θερμότητας αποβλήτων που χρησιμοποιούν ατμοστρόβιλο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας (σε ορισμένες περιπτώσεις σε συνδυασμό με στρόβιλο ισχύος). για τα υπάρχοντα πλοία, μπορούν να χρησιμοποιηθούν συστήματα ανακυκλοφορίας των καυσαερίων για τη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων. μία επιπλέον λύση που χρησιμοποιείται και εγκαθίσταται στα καινούργια πλοία είναι
η μέθοδος scr (selective catalytic reaction) επιλεκτικού καταλύτη ρύπων nox, η οποία μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου σε μοριακό άζωτο και νερό. η αναφερόμενη μέθοδος κατάλυσης έχει μεγάλη δραστικότητα για την μείωση των ρύπων οξειδίων του αζώτου, περίπου στο 80%, για πετρελαιοκίνητες μηχανές εσωτερικής καύσης. η μέθοδος αυτή διέπεται, για την ασφαλή λειτουργία της, από μερικούς περιορισμούς λειτουργίας, ως προς την θερμοκρασία των καυσαερίων που διέρχονται διαμέσου του
συστήματος scr, και ως προς την περιεκτικότητα του πετρελαίου σε θείο που
χρησιμοποιείται. ωστόσο, η πλειονότητα των πλοίων που υπάρχουν, δεν διαθέτει συστήματα κατάλυσης των εκπεμπόμενων ρύπων οξειδίων του αζώτου, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες αυτών να λαμβάνουν μεγάλης αξίας πρόστιμα εξ αιτίας της μη συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντολογικούς περιορισμούς. |
el |
heal.abstract |
In recent years, the shipping industry has faced several issues due to a variety of factors such as an increase in oil prices, a significant reduction is ship charters as well as an oversupply in transportation services. All the above have created an enormous financial pressure on shipping companies. In addition, the increasing concern of emissions being generated by the shipping industry along with the most recent national and international regulations to confine the greenhouse gas have posed additional challenges. Therefore, the owners and shipowners are now forced to take the necessary measures in order to reduce oil brake specific fuel consumption, the costs as well as reducing the vessel's gas emissions. To achieve such an efficient and environmentally friendly vessel operation, specific guidelines have been proposed and are in effect. These include the introduction of electronically controlled version of diesel engines in which the vessel's engine can be controlled (exhaust valve opening/closing timer, fuel injection lead and scan pressure adjustment) which in turn can be operated in various settings with high efficiency and low emissions through the operating folder. Included in the paper is the application of bypassing emissions, using turbochargers with geometry variable turbines and installation of waste heat recovery systems which generate electricity ( in some cases combined with the use of a power turbine).For existing ships there can be an implementation of recirculation of the exhaust gas in order to reduce emissions. An additional solution which is currently used and installed in newly built vessel's is that of NOx selective catalyst. This catalyst is highly effective in reducing nitrogen oxide pollutants which has specific operation specifications. However, the majority of the technical measures mentioned above require a high capital expenditure achieving greatly reducing emissions. The operation specifications will be reported and discussed in terms of increasing the special consumption and methodology through which it can be achieved. |
en |
heal.advisorName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
109 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|