dc.contributor.author | Αναστασιάδης, Αλέξανδρος | el |
dc.contributor.author | Anastasiadis, Alexandros | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-19T06:35:52Z | |
dc.date.available | 2020-11-19T06:35:52Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51953 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19651 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Βιοϊατρικές συσκευές | el |
dc.subject | Πλαστικά γρανάζια | el |
dc.subject | Αντλία | el |
dc.subject | Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων | el |
dc.subject | Προσομοίωση FSI | el |
dc.subject | Biomedical device | en |
dc.subject | Plastic gears | en |
dc.subject | Peristaltic pump | en |
dc.subject | Finite elements method (FEM) | en |
dc.subject | Fluid-to-structure interaction simulation (FSI) | en |
dc.title | Μοντελοποίηση, σχεδιασμός και βελτιστοποίηση συστήματος μετάδοσης κίνησης περιστροφικής περισταλτικής αντλίας για χορήγηση φαρμάκου | el |
dc.contributor.department | Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών, Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών & Αυτομάτου Ελέγχου | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Modeling, design and optimization of the drive train of a peristaltic roller pump for drug infusion | en |
heal.classification | Μηχανολογικός Σχεδιασμός | el |
heal.classification | Περισταλτικές Αντλίες | el |
heal.classification | Mechanical design | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-28 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μοντελοποίηση, το σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση συστήματος μετάδοσης κίνησης μιας φορητής περισταλτικής αντλίας για έγχυση φαρμάκου. Η μελέτη βασίζεται σε ήδη υπάρχουσα σχεδιαστική λύση και έχει ως απώτερο σκοπό την πρόταση ενός τελικού εναλλακτικού σχεδιασμού που να βελτιώνει τον αρχικό ως προς συγκεκριμένους στόχους. Πιο συγκεκριμένα, κύριος στόχος σχεδιασμού είναι η αύξηση του βαθμού απόδοσης, με διατήρηση των χαμηλών επιπέδων θορύβου και με ελάχιστη κατά το δυνατόν παρέμβαση στα κομμάτια της συσκευής. Το σύστημα αποτελείται από ένα σταθερό και ένα αναλώσιμο τμήμα. Στο τελευταίο, βρίσκεται η αντλία κινούμενη από ράουλα που παραμορφώνουν έναν εύκαμπτο σωλήνα και περιστρέφονται δημιουργώντας παροχή. Προσαρτημένη στα ράουλα είναι μια βαθμίδα πλανητικού μηχανισμού η οποία βελτιώθηκε ως προς τη σχέση μετάδοσης αλλά και την οδόντωση των τροχών της. Στο σταθερό τμήμα προτάθηκε αντικατάσταση του συστήματος ατέρμονα κοχλία και ιμαντοκίνησης της παρούσας σχεδίασης από μια βαθμίδα μετωπικών οδοντωτών τροχών και μια βαθμίδα σπειροειδών κωνικών τροχών. Με βάση τους υπολογισμούς που έγιναν, η τελική σχεδιαστική λύση που προτείνεται αναμένεται να βελτιώσει το βαθμό απόδοσης κατά συν 40-50% δίνοντας τη δυνατότητα διεύρυνσης της διάρκειας ζωής της μπαταρίας της συσκευής σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα. | el |
heal.abstract | The present diploma thesis examines the modelling, the design and the optimization of the drive train of a portable peristaltic roller pump. The study is based on an existing design and aims at suggesting an alternative that will optimize certain specified goals, the most important of which is to improve energy efficiency while maintaining low levels of noise and at the same time focusing on minimum intervention on the geometry of the parts. Gear calculations where executed in KISSsoft and simulations of the tooth contact in separate finite element method (FEM) model in ANSYS software. The operation of the pump was simulated in a two-way fluid-to-structure interaction (FSI) model. Critical design interventions where made in the motion system. The calculations showed that the overall efficiency is lifted by an estimated 40 to 50% allowing the prospect for longer battery life. | en |
heal.advisorName | Σπιτάς, Βασίλειος | el |
heal.advisorName | Spitas, Vasileios | en |
heal.committeeMemberName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χριστόφορος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 94 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: