HEAL DSpace

Επισκόπηση προτύπων ISO 9001 και ISO 27001- Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας VODAFONE

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Θεοδωρόπουλος, Χρήστος el
dc.contributor.author Theodoropoulos, Christos en
dc.date.accessioned 2020-11-20T20:02:18Z
dc.date.available 2020-11-20T20:02:18Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51973
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19671
dc.rights Default License
dc.subject Ασφάλεια πληροφοριών el
dc.subject Πληροφοριακό σύστημα el
dc.subject Ποιότητα el
dc.subject Πρότυπα ISO el
dc.subject Quality en
dc.subject Information security en
dc.subject Information system en
dc.subject ISO en
dc.subject ISO 9001 en
dc.subject ISO 27001 en
dc.subject Standards en
dc.title Επισκόπηση προτύπων ISO 9001 και ISO 27001- Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας VODAFONE el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συστήματα Διαχείρησης el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10-27
heal.abstract Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αναλύσει δύο πολύ σημαντικά πρότυπα ISO για μια επιχείρηση και να τα συγκρίνει. To ISO 9001 που αφορά το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και το ISO 27001 που αφορά το Σύστημα Ασφάλειας Πληροφοριών. Τα δύο αυτά πρότυπα ανήκουν στον ίδιο οργανισμό, ISO και τα κοινά σημεία που έχουν καθιστούν πολύ εύκολη την εφαρμογή του ενός σε μια επιχείρηση, όταν ήδη έχει υιοθετήσει ένα από τα δύο. Η δομή της εργασίας χωρίζεται σε επτά κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη αναφορά στη ποιότητα και τα συστήματα διαχείρισης της ενώ το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην ασφάλεια των πληροφορίων. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στα πρότυπα ISO και τις διαδικασίες πιστοποίησης. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται το ISO 9001, τα χαρακτηριστικά του και οι αναθεωρήσεις του, ενώ το πέμπτο κεφάλαιο ασχολείται με τον ίδιο τρόπο για το ISO 27001. Ακολουθεί το έκτο κεφάλαιο όπου δίνονται τα κοινά σημεία μεταξύ των δύο προτύπων καθώς και τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν, όταν μια επιχείρηση διαθέτει ήδη το ένα πρότυπο και θέλει να ενσωματώσει και το άλλο. Το έβδομο κεφάλαιο περιλαμβάνει μελέτη περίπτωσης εταιρείας που κατέχει και τα δύο πρότυπα, στη περίπτωση μας είναι η Vodafone Ελλάδος. Η εργασία τελειώνει με τα απαραίτητα συμπεράσματα και τον επίλογο. el
heal.advisorName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Δούκας, Χρυσόστομος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 90 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής