dc.contributor.author | Πετρούδης, Θεοφάνης | |
dc.date.accessioned | 2020-11-21T11:17:56Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51988 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19686 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Στελέχη εκπαίδευσης | el |
dc.subject | πολυπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject | μαθητές/τριες με μεταναστευτική βιογραφία | el |
dc.subject | σχολική μονάδα | el |
dc.subject | Education executives | en |
dc.subject | intercultural education | en |
dc.subject | students with immigrant biography | en |
dc.subject | school unit | en |
dc.title | Ευρώπη των λαών και των πολιτισμών: Η στροφή προς την πολυπολιτισμική εκπαίδευση ως μέσο επίτευξης | el |
dc.contributor.department | Τεχνο-Οικονομικά Συστήματα | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Στατιστική | el |
heal.dateAvailable | 2021-11-20T22:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-10 | |
heal.abstract | Oι πολιτισμικές αλλαγές που συμβαίνουν στη σύσταση της σύγχρονης, συνεχώς μεταβαλλόμενης τεχνολογικά κοινωνίας, αποτυπώνονται στη σημασιολογική ερμηνεία του όρου πολυπολιτισμικότητα ως συνύπαρξης ποικίλων κοινωνικών ομάδων με διαφορετικά εθνικά-εθνοτικά και πολιτισμικά στοιχεία σε μια κοινωνία. Το σύγχρονο σχολείο, ως μια μικροκοινωνία-μωσαϊκό διαφορετικών κουλτουρών, προκαλείται να διαχειριστεί ισότιμα τη διαφορετικότητα, να εμποδίσει τον σχηματισμό στερεοτύπων και προκαταλήψεων απέναντι σε πρόσωπα και πολιτισμούς και να έχει ως βασικές αρχές την εκπαίδευση για ενσυναίσθηση, αλληλεγγύη και διαπολιτισμικό σεβασμό. Η εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Δημοτικής και Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης όσον αφορά τη διαχείριση της διαφορετικότητας και της ένταξης μαθητών/τριών με μεταναστευτική βιογραφία, σε επίπεδο σχολείου, Αναλυτικού Προγράμματος και εκπαιδευτικής πολιτικής. Παράλληλα, επικεντρώνεται στη διερεύνηση των πρακτικών που εφαρμόζουν στην τάξη οι εκπαιδευτικοί της Κύπρου, για αποτελεσματική διδασκαλία όλων των μαθητών/τριών. Στα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας παρατηρήθηκε η σημαντικότητα της γνώσης της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας ως παράγοντας για την ένταξη των μαθητών/τριών με μεταναστευτική βιογραφία, όπως επίσης και της ανάγκης των εκπαιδευτικών για εκπαίδευση σε θέματα διαφοροποιημένης μάθησης. Σημαντική είναι η παρατήρηση ότι ενώ οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν και συμφωνούν με τον προσανατολισμό του Αναλυτικού Προγράμματος στη διαφορετικότητα και ταυτόχρονα στην αξιοποίηση του προϋπάρχοντος μορφωτικού κεφαλαίου των μαθητών/τριών αυτών και παρά το γεγονός ότι το Αναλυτικό Πρόγραμμα προβάλλει τη διαφορετικότητα ως βασική αρχή για το κτίσιμο του, δυσκολεύονται να δουν αυτήν την διασύνδεση στο πολιτισμικά πλουραλιστικό περιβάλλον του κυπριακού σχολείου. | el |
heal.advisorName | Ματσόπουλος, Γεώργιος | |
heal.committeeMemberName | Παπαβασιλείου, Συμεών | |
heal.committeeMemberName | Παναγόπουλος, Αθανάσιος | |
heal.academicPublisher | Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 132 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: