dc.contributor.author |
Μολογιάννη, Κωνσταντίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Mologianni, Konstantina
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-11-22T08:41:06Z |
|
dc.date.available |
2020-11-22T08:41:06Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51999 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19697 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Φέρουσα ικανότητα |
el |
dc.subject |
Ανακτώμενο ασφαλτικό υλικό |
el |
dc.subject |
Στρώσεις βάσης - υπόβασης |
el |
dc.subject |
Καλιφορνιακός δείκτης φέρουσας ικανότητας |
el |
dc.subject |
Reclaimed asphalt pavemen |
en |
dc.subject |
Base - subbase |
en |
dc.subject |
Bearing capacity |
en |
dc.subject |
Granular material |
en |
dc.subject |
Ασύνδετα υλικά |
el |
dc.subject |
California bearing ratio |
en |
dc.title |
Διερεύνηση της φέρουσας ικανότητας ανακτώμενου ασφαλτικού υλικού για χρήση σε στρώσεις βάσης - υπόβασης εύκαμπτου οδοστρώματος |
el |
dc.contributor.department |
Εργαστήριο Οδοποιίας |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ειδικά θέματα οδοστρωμάτων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-03-11 |
|
heal.abstract |
Στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της συμπεριφοράς ανακτώμενου ασφαλτικού υλικού (Reclaimed Asphalt Pavement: RAP) ως ασύνδετο υλικό βάσης-υπόβασης εύκαμπτων οδοστρωμάτων. Πέραν από την βιβλιογραφική ανασκόπηση, η διερεύνηση βασίζεται στη διεξαγωγή μίας πειραματικής διαδικασίας, η οποία περιλαμβάνει διάφορες δοκιμές σε μίγματα παρθένου υλικού αδρανούς (3Α) με RAP. Συγκεκριμένα, πραγματοποιούνται κοκκομετρικές αναλύσεις για τη διερεύνηση της συμπυκνωσιμότητας των υλικών και κατά συνέπεια της φέρουσας ικανότητας του. Για τον προσδιορισμό της βέλτιστης υγρασίας πραγματοποιείται δοκιμή συμπύκνωσης (Proctor). Εν συνεχεία πραγματοποιούνται δοκιμές καλιφορνιακού δείκτη φέρουσας ικανότητας (California Bearing Ratio: CBR), για την έκφραση της φέρουσας ικανότητας. Επιπλέον πραγματοποιούνται δοκιμές τριαξονικής φόρτισης των υλικών προκειμένου να προσδιοριστεί το μέτρο επανάκτησης και οι παραμένουσες παραμορφώσεις. Από τα αποτελέσματα της πειραματικής διαδικασίας προκύπτει ότι το υλικό RAP μπορεί να χρησιμοποιηθεί υπό προϋποθέσεις, σε περιεκτικότητα έως 40%, καθώς εμφανίζει ικανοποιητική φέρουσα ικανότητα και αντοχή, καθώς και μικρή συνολική παραμένουσα παραμόρφωση. |
el |
heal.abstract |
The aim of the present diploma thesis is the investigation of the behavior of Reclaimed Asphalt Pavement material (RAP) to be used as a granular material for the construction of pavement base-subbase. Apart from the literature review, the investigation is based on the prosecution of an experimental procedure, which includes a range of laboratory testing of mixtures containing different proportions of virgin aggregates and RAP material. In particular, sieve analysis is carried out to assess the materials compaction and consequently, their bearing capacity. Τo determine the optimum moisture, the Proctor test is performed. California Bearing Ratio (CBR) tests are then carried out to assess the materials bearing capacity. In addition, triaxial loading tests are performed on the mixtures under investigation to determine the resilient modulus and the permanent deformation. The results of the experimental procedure show that RAP material can be used conditionally, up to 40%, as it exhibits good bearing capacity and durability, as well as overall small residual deformation. |
en |
heal.advisorName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαυρομάτης, Στέργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|