dc.contributor.author | ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ | el |
dc.contributor.author | KAINOURGIOU, KALLIOPI | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-22T09:07:00Z | |
dc.date.available | 2020-11-22T09:07:00Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52005 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19703 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δυναμική φόρτιση | el |
dc.subject | Παράμετροι δυναμικής φόρτισης | el |
dc.subject | Βελτιστοποίηση σχεδιασμού οδοστρώματος | el |
dc.subject | Ασφάλεια οδοστρώματος | el |
dc.subject | Οικονομία σχεδιασμού οδοστρώματος | el |
dc.subject | Dynamic analysis | en |
dc.subject | Parameters of dynamic analysis | el |
dc.subject | Design pavement | el |
dc.subject | Safety pavement | el |
dc.subject | Pavement optimization | el |
dc.title | Αξιολόγηση παραμέτρων στην δυναμική ανάλυση για τον σχεδιασμό εύκαμπτων οδοστρωμάτων | el |
dc.contributor.department | ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΟΠΟΙΪΑΣ | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΑ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-03-11 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των παραμέτρων στη δυναμική ανάλυση που επηρεάζουν την απόκριση και κατά συνέπεια το σχεδιασμό των εύκαμπτων οδοστρωμάτων. Επικεντρώνεται σε παραμέτρους όπως η θερμοκρασία, η ταχύτητα των οχημάτων και η φέρουσα ικανότητα της στρώσης έδρασης. Συγκεκριμένα, διερευνάται πως οι εν λόγω παράμετροι επηρεάζουν το οδόστρωμα ώστε να καταλήξουμε στο βέλτιστο σχεδιασμό του οδοστρώματος. Καταγράφονται γενικά στοιχεία και θεωρήσεις όσον αφορά τις αρχές σχεδιασμού των ευκάμπτων οδοστρωμάτων και τη δυναμική ανάλυση. Για τις ανάγκες της πειραματικής διαδικασίας, επιλέγονται δύο κατηγορίες διατομών αναφοράς ευκάμπτου οδοστρώματος και πραγματοποιούνται αναλύσεις ευαισθησίας, μέσω του προγράμματος 3DMove Analysis. Οι διατομές αυτές αφορούν οδόστρωμα χαμηλού και υψηλού κυκλοφοριακού φόρτου αντίστοιχα. Για την κάθε κατηγορία λαμβάνονται τρεις διατομές με διαφοροποίηση ως προς τη φέρουσα ικανότητα της στρώσης έδρασης καθώς μεταβάλλεται το πάχος της βάσης/υπόβασης. Οι αναλύσεις ευαισθησίας πραγματοποιούνται με εναλλαγές της θερμοκρασίας σχεδιασμού και της ταχύτητας των οχημάτων. Με τα αποτελέσματα αυτών των αναλύσεων, προβλέπεται να διερευνηθεί ο βαθμός με τον οποίο οι εκάστοτε συνθήκες επηρεάζουν τα αναπτυσσόμενα κρίσιμα εντατικά μεγέθη. Τα σχετικά αποτελέσματα και τα συμπεράσματα των αναλύσεων ευαισθησίας περιλαμβάνονται στα επιμέρους κεφάλαια της εργασίας. | el |
heal.abstract | The present diploma thesis aims at investigating the evaluation of the parameters in dynamic analysis for designing flexible pavements. It is focused on parameters such as temperature, vehicle speed and capacity of the soil of the subgrade. Specifically, it is investigated how these parameters affect the pavement and the way to get to the best design pavement. First, general information and considerations are written based on the principles of design pavement and dynamic analysis. For the need of experimental process, two basic types of flexible pavements are chosen for the sensitivity analysis through the program of 3D Move Analysis. These types include low traffic road and highway. For each road three different types are taken concerning as the capacity of the soil increasesand the thickness of subgrade decreases. The sensitivity analyses are made with temperature and vehicle speed alternatives. With these analyses, it is planned to investigate the extent to which each of the conditions affects the pavement. The relevant results and conclusion are includes within this thesis. | en |
heal.advisorName | ΠΛΑΤΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ | el |
heal.committeeMemberName | ΛΟΙΖΟΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ | el |
heal.committeeMemberName | ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ, ΣΤΕΡΓΙΟΣ | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 87 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: