dc.contributor.author |
Ελκάς, Ραφαήλ
|
el |
dc.contributor.author |
Γκανάτσιος, Δημήτριος
|
el |
dc.contributor.author |
Elkass, Raphael
|
en |
dc.contributor.author |
Gkanatsios, Dimitrios
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-11-23T09:39:11Z |
|
dc.date.available |
2020-11-23T09:39:11Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52007 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19705 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ψηφιακός κόσμος |
el |
dc.subject |
Βιντεοπαιχνίδια |
el |
dc.subject |
Εικονικοί χώροι |
el |
dc.subject |
Κατασκευές |
el |
dc.subject |
Εικονική πραγματικότητα |
el |
dc.subject |
Virtual spaces |
en |
dc.subject |
Videogames |
en |
dc.subject |
Digital spaces |
en |
dc.subject |
Constructions |
en |
dc.subject |
Sims |
en |
dc.subject |
Minecraft |
en |
dc.subject |
Virtual reality |
en |
dc.title |
Από τα Lego στα βιντεοπαιχνίδια: παιχνίδια, χώρος και κατασκευή |
el |
dc.title |
From Legos to videogames: games, space and construction |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
heal.type |
learningMaterial |
el |
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.classification |
Video games |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
campus |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-10-29 |
|
heal.abstract |
Διανύουμε μια χρονική περίοδο όπου οι ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας έχουν παρεισφρήσει σε όλους τους τομείς της σύγχρονης ζωής και τις επιστήμες. Κυρίαρχη θέση στις εξελίξεις αυτές κατέχει η δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών των οποίων η άμεση σχέση με την επιστήμη της αρχιτεκτονικής θα μας απασχολήσει παρακάτω.
Αφού αναφερθούμε αρχικά στα διάφορα αρχιτεκτονικά στοιχεία που είναι αναγκαία στον σχεδιασμό των βιντεοπαιχνιδιών, στη συνέχεια, με τη χρήση ορισμένων παραδειγμάτων όπως το “The Sims” (όπου μέσα στα πλαίσια ενός κανάβου ο παίκτης κατασκευάζει κατοικίες χρησιμοποιώντας βασικά αρχιτεκτονικά στοιχεία όπως τοίχους, πλάκες, ανοίγματα κ.ά.) και κυριότερα το “Minecraft” (όπου ο παίκτης με τη χρήση του ψηφιακού κύβου που αντιπροσωπεύει την κατασκευαστική μονάδα στο παιχνίδι, δημιουργεί ψηφιακά γλυπτά) θα αναζητήσουμε τη σημασία τους και τη σύνδεσή τους με τον κόσμο της αρχιτεκτονικής και της παιδείας, την σχέση τους με προγράμματα σχεδιασμού τύπου CAD, τα ενδιαφέροντα και τις πιθανές ανησυχίες των παικτών τους. Η έρευνα αυτή, πέρα από τα βιντεοπαιχνίδια, θα βασιστεί και στην ευρύτερη σφαίρα της δραστηριότητας του παιχνιδιού ως εμπειρία ψυχαγωγίας, κοινωνικοποίησης και εκπαίδευσης. |
el |
heal.abstract |
We are going through a time period in which the extreme technological advancements can be seen in all aspects of modern life and science. Videogame design is a major part of these advancements and its connection with the science of architecture will be the main concern of our project.
After we refer, firstly, to the various architectural elements that are necessary in order to design videogames, we will then use several examples like “The Sims” (where within the limits of a grid, the player can design houses using basic architectural elements like walls, slabs, windows etc.) and especially “Minecraft” (where the player, through the use of the digital cube which represents the construction unit of the game, creates digital sculptures) we will examine their importance and their connection with the world of architecture and education, their relation to professional digital design programs (CAD), the interests and the possible concerns of their players. This research, apart from videogames, will also be based on the wider meaning of games as a form of entertainment, socialization and education. |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|