dc.contributor.author | Θάνου, Πολυξένη | el |
dc.contributor.author | Thanou, Polyxeni | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-23T21:18:24Z | |
dc.date.available | 2020-11-23T21:18:24Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52019 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19717 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Χημικός δεσμός | el |
dc.subject | Εννοιολογικές δυσκολίες | el |
dc.subject | Παρανοήσεις | el |
dc.subject | Εκπαίδευση χημικών μηχανικών | el |
dc.subject | Διδακτική της χημείας | el |
dc.title | Χημικός δεσμός: Εννοιολογικές δυσκολίες και παρανοήσεις κατά την εκπαίδευση των Χημικών Μηχανικών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Διδακτική της χημείας | el |
heal.classification | Ανόργανη χημεία | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-02-25 | |
heal.abstract | Ο χημικός δεσμός είναι μία θεμελιώδης, αλλά πολύπλοκη έννοια, η διδασκαλία της οποίας έχει υπάρξει αντικείμενο μελέτης πολλών ερευνών. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στις εννοιολογικές δυσκολίες και τις παρανοήσεις που σχετίζονται με το θέμα του χημικού δεσμού. Το πρώτο μέρος της εργασίας αποτελείται από μία λεπτομερή βιβλιογραφική ανασκόπηση της διδακτικής της χημείας και των δυσκολιών που έχουν παρατηρηθεί σχετικά με την κατανόηση του χημικού δεσμού. Στο δεύτερο μέρος διερευνώνται οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές/φοιτήτριες της σχολής Χημικών Μηχανικών του Ε.Μ.Π. σε θέματα που αφορούν τον χημικό δεσμό, κατά τα τρία πρώτα έτη των σπουδών τους. Αρχικά, περιγράφεται η μέθοδος με την οποία δημιουργήθηκε το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε ως διαγνωστικό τεστ και το οποίο περιελάμβανε δώδεκα ερωτήσεις σχετικές με τον χημικό δεσμό. Το ερωτηματολόγιο δόθηκε σε 141 φοιτητές/φοιτήτριες, από το πρώτο μέχρι το τρίτο έτος. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι φοιτητές/φοιτήτριες αισθάνονται μέτρια αυτοπεποίθηση σχετικά με τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο, ότι η συνολική επίδοση στο ερωτηματολόγιο ήταν ανεξάρτητη του έτους σπουδών και ότι οι φοιτητές/φοιτήτριες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατανόηση της σχέσης του χημικού δεσμού με την ηλεκτροστατική δύναμη, στην περιγραφή των διαφόρων εκφάνσεων του χημικού δεσμού (ομοιοπολικός, ιοντικός δεσμός κ.λπ) και στην αιτιολόγηση μακροσκοπικών ιδιοτήτων ουσιών (π.χ. σημεία ζέσεως, ηλεκτρική αγωγιμότητα, μεταλλική λάμψη) μέσω της σύνδεσής τους με θεωρίες του χημικού δεσμού. | el |
heal.advisorName | Παυλάτου, Ευαγγελία | el |
heal.committeeMemberName | Κορδάτος, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Παυλάτου, Ευαγγελία | el |
heal.committeeMemberName | Κυρανούδης, Χρήστος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Χημικών Επιστημών (I). Εργαστήριο Γενικής Χημείας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 163 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: