HEAL DSpace

Μελέτη σκοπιμότητας δρομολόγησης ηλεκτροκίνητου Ε/Γ-Ο/Γ σκάφους στην γραμμή Πειραιάς - Αίγινα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαντζαφός, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2020-11-24T06:31:36Z
dc.date.available 2020-11-24T06:31:36Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52029
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19727
dc.rights Default License
dc.subject Ηλεκτροπρόωση el
dc.subject Ηλεκτροκινητήρας el
dc.subject Μπαταρίες el
dc.subject Μετασκευή el
dc.subject Ηλεκτρικό πλοίο el
dc.subject All-electric ship en
dc.subject Battery-ship en
dc.subject Retrofit en
dc.subject Electric motor el
dc.subject Battery-powered el
dc.title Μελέτη σκοπιμότητας δρομολόγησης ηλεκτροκίνητου Ε/Γ-Ο/Γ σκάφους στην γραμμή Πειραιάς - Αίγινα el
dc.contributor.department Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυπηγική el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-09-11
heal.abstract Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η έρευνα σκοπιμότητας για την προσθήκη ηλεκτροκίνησης μέσω μπαταριών σε ένα υφιστάμενο Ε/Γ-Ο/Γ. Η μελέτη περιλαμβάνει τον υπολογισμό του κόστους εγκατάστασης του συστήματος ηλεκτροπρόωσης, σύγκριση του κόστους λειτουργίας του σε περίοδο ενός χρόνου σε σχέση με τα υπόλοιπα πλοία που πραγματοποιούν το συγκεκριμένο δρομολόγιο, και τις απαραίτητες εγκαταστάσεις που πρέπει να διαθέτουν οι λιμένες. Αρχικά παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή για τα ηλεκτροκίνητα πλοία από την δημιουργία τους, μέχρι σήμερα. Το επόμενο κεφάλαιο αναλύει τις συστοιχίες μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν, την δομή, τον τύπο τους και την καταλληλότητα τους για χρήση σε θαλάσσιο περιβάλλον. Στην συνέχεια γίνεται περιγραφή των κύριων χαρακτηριστικών του πλοίου, των συστημάτων και του μηχανολογικού εξοπλισμού του, καθώς και μελέτη της περιοχής που δραστηριοποιείται. Στο επόμενο κεφάλαιο περιγράφονται οι αναλυτικότερα οι αλλαγές που θα εφαρμοστούν ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του πλοίου, τις απαιτήσεις ισχύος και το σύστημα διασύνδεσης. Έπειτα αναλύεται η μεθοδολογία για τον υπολογισμό της χωρητικότητας των μπαταριών ανάλογα με τα λειτουργικά χαρακτηριστικά και την ισχύ του πλοίου καθώς και με τις διαδικασίες φόρτισης και τις προδιαγραφές των μπαταριών. Αν διαφοροποιηθούν αυτοί οι παράγοντες προκύπτει διαφορετικός αριθμός απαιτούμενων μπαταριών και κατά συνέπεια μεταβάλλεται το κόστος, το βάρος, ο όγκος και ο αριθμός κύκλων φόρτισης. Στο επόμενο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με την ατμοσφαιρική ρύπανση και τις επιπτώσεις που έχει στην χλωρίδα και την πανίδα καθώς και την συμβολή στην κλιματική αλλαγή. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της μετασκευής ενός υφιστάμενου Ε/Γ-Ο/Γ που δραστηριοποιείται στην γραμμή Πειραιάς – Αίγινα μαζί με μια οικονομική εκτίμηση για συνολικό έργο. el
heal.advisorName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Ηλιοπούλου, Ελευθερία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 149 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής