dc.contributor.author |
Σπυρόπουλος, Αθανάσιος
|
el |
dc.contributor.author |
Spyropoulos, Athanasios
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-11-24T06:32:26Z |
|
dc.date.available |
2020-11-24T06:32:26Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52030 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19728 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ανελαστικότητα |
el |
dc.subject |
Μοντελοποίηση |
el |
dc.subject |
Συγκεντρωμένη |
el |
dc.subject |
Κατανεμημένη |
el |
dc.subject |
Ανάλυση |
el |
dc.subject |
Plasticity |
en |
dc.subject |
Lumped |
en |
dc.subject |
Distributed |
en |
dc.subject |
Analysis |
en |
dc.subject |
Frames |
en |
dc.title |
Ανάλυση πλαισιακών φορέων με θεώρηση συγκεντρωμένης και κατανεμημένης ανελαστικότητας. συγκρίσεις-παραδείγματα. |
el |
dc.title |
Comparative analysis of frames with distributed and lumped plasticity
models. |
en |
dc.contributor.department |
Εργαστήριο Αντισεισμικής Τεχνολογίας |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Δομική Μηχανική |
el |
heal.classification |
Structural Engineering |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-06-23 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάλυση και μελέτη διαφόρων πλαισιακών φορέων υπό διαφορετική προσέγγιση του τρόπου ανάλυσης της ανελαστικότητας που παρουσιάζουν τα στοιχεία τους. Οι τρόποι μοντελοποίησης που εξετάζονται είναι η θεώρηση συγκεντρωμένης ανελαστικότητας στα άκρα των στοιχείων, η θεώρηση κατανεμημένης ανελαστικότητας τόσο κατά μήκος όλου του στοιχείου όσο και καθ’ όλη την επιφάνεια της διατομής και η θεώρηση κατανεμημένης ανελαστικότητας σε όλη την επιφάνεια της διατομής αλλά σε συγκεκριμένη και διακριτή περιοχή κατά μήκος του στοιχείου, αναφερόμενη και ως μήκος πλαστικής άρθρωσης. Οι μέθοδοι ανάλυσης που θα χρησιμοποιηθούν είναι η ιδιομορφική ελαστική ανάλυση και η πλαστική ανάλυση push-over, προκειμένου να αναδειχθούν οι πιθανές διαφορές που θα αναπτυχθούν όσον αφορά τα μεγέθη της περιόδου του φορέα (Τ), της δύναμης διαρροής (Fy), της μετακίνησης διαρροής (dy) αλλά και μετακίνησης αστοχίας (du), παράγοντες που χαρακτηρίζουν σε μεγάλο βαθμό την ελαστοπλαστική συμπεριφορά που επιδεικνύει ο κάθε πλαισιακός φορέας που εξετάζεται. Επίσης, εξετάζονται και τα εσωτερικά εντατικά μεγέθη που αναστύσσονται στους εκάστοτε φορείς. Το πρόγραμμα που θα χρησιμοποιηθεί είναι το Seismostruct version 2020 release 1. Εν συνεχεία, θα γίνει χρήση των προηγουμένων αποτελεσμάτων για την δημιουργία καμπυλών τρωτότητας των εν λόγω φορέων,
αναδεικνύοντας έτσι πιθανές διαφοροποιήσεις που δημιουργούνται στα αποτελέσματα βάσει της μοντελοποίησης που θα επιλεγεί στο πρώτο μέρος της εργασίας. Τέλος θα παρουσιαστεί και η διερεύνηση επέμβασης σε πλαισιακό φορέα τύπου pilotis με τοιχοποιία. Ο επιθυμητός τρόπος επέμβασης είναι η χρήση ινοπλισμένων πολυμερών (CFRP-FRP) και σκοπό έχει την βελτίωση της πλαστικής απόκρισης του φορέα. Στόχος είναι να ικανοποιηθούν οι διάφορες στάθμες επιτελεστικότητας όπως ορίζονται κατά ΚΑ.ΝΕ.ΠΕ, για διάφορες ζώνες σεισμικής επικινδυνότητας, εφόσον αυτό είναι δυνατό με το συγκεκριμένο τρόπο επέμβασης. |
el |
heal.abstract |
The current diploma thesis subjest is the analysis and study of frames with a different approach to the modeling of their plasticity. The different modeling approaches examined are distributed plasticity, distributed plasticity in a certain section of an element and lumped plasticity. The analysis methods used are eigenvalue elastic analysis and plastic push-over analysis, in order to display the occurring differences concerning the values of period (T), yielding force (Fy), yielding displacement (dy) and ultimate displacement (du), factors which greatly characterize the elastoplastic bahavior of the examined frames. The frame forces which are generated during the push-over analysis, are also examined and compared. The program used to execute the analysis is SEISMOSTRUCT 2020 v.1. Then, certain results will be used in order to create the fragility curves of the frames, demonstrating even more possible differences occuring due to the model of plasticity used in the first part of the thesis. In the end, a basic retrofit will be examined in a multistory pilotis frame with masonry. The type of retrofit implemented is CFRP-FRP. The goal is to upgrade the plastic behaviour of the frame and satisfy the different performance points set by the Greek code KAN.EPE, for different zones of seismic acceleration, if this is possible using only this type of retrofit. |
en |
heal.advisorName |
Σπυράκος, Κωσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ |
el |
heal.committeeMemberName |
Αβραάμ, Τάσος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Αντισεισμικής Τεχνολογίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
121 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|