HEAL DSpace

Σχεδίαση και ανάπτυξη ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την υποστήριξη παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σπήλιος, Δημήτριος el
dc.date.accessioned 2020-11-24T06:45:42Z
dc.date.available 2020-11-24T06:45:42Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52033
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19731
dc.relation http://autism.biomed.ntua.gr/ el
dc.rights Default License
dc.subject Νευροαναπτυξιακές διαταραχές el
dc.subject Διαταραχή αυτιστικού φάσματος el
dc.subject Ψηφιακό παιχνίδι el
dc.subject Διαγνωστικά εργαλεία αυτισμού el
dc.subject Παρέμβαση στη διαταραχή αυτιστικού φάσματος el
dc.subject Ψηφιακές τεχνολογίες el
dc.subject Ηλεκτρονική πλατφόρμα el
dc.title Σχεδίαση και ανάπτυξη ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την υποστήριξη παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος el
dc.contributor.department ΤΟΜΕΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Βιοϊατρική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-06-02
heal.abstract Ο όρος Αυτισμός χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2011, θέλοντας να περιγράψει την απομόνωση κάποιου στον εαυτό του. Πλέον με το νέο ταξινομητικό πρότυπο (DSM-5) χρησιμοποιείται ο όρος Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), υποδηλώνοντας μία νευροαναπτυξιακή διαταραχή, η οποία χαρακτηρίζεται από ελλείμματα σε κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, περιορισμένα ενδιαφέροντα καθώς και επαναληπτικά πρότυπα συμπεριφοράς. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η, μέσω της μελέτη του φάσματος του Αυτισμού, σχεδίαση και υλοποίηση μίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η οποία θα απευθύνεται τόσο στους γονείς, όσο και στα παιδιά με ΔΑΦ. Στο πρώτο σκέλος περιλαμβάνει ένα ενημερωτικό, για τα θέματα του Αυτισμού, blog, όπου οποιοσδήποτε επιθυμεί, μπορεί να βρίσκει θέματα τόσο για το θεωρητικό υπόβαθρο του αυτισμού, όσο και για τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από αυτό. Το δεύτερο μέρος της, αποτελείται από ένα σύνολο εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (κοινωνικές ιστορίες, παιχνίδια μνήμης, αριθμητικής και άλλα), οι οποίες απευθύνονται σε αυτιστικά παιδιά και αποσκοπούν στη δημιουργική τους απασχόληση. Προκειμένου να σχεδιασθεί ορθά και με αρτιότητα, έχει προηγηθεί μία εκτενής ανάλυση των θεμάτων που άπτονται του αυτισμού καθώς και των ψηφιακών τεχνολογιών. Στο κομμάτι του αυτισμού γίνεται αναφορά, τόσο στο θεωρητικό του υπόβαθρο (χαρακτηριστικά, διάγνωση, οικογένεια ατόμων με ΔΑΦ), όσο και στις εκπαιδευτικές μεθόδους που ακολουθούνται, προκειμένου να βελτιωθεί το επίπεδο διαβίωσης των παιδιών. Όσον αφορά τις ψηφιακές τεχνολογίες μελετάται η σύνδεσή τους με την εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα με την εκπαίδευση ατόμων με ΔΑΦ. Τέλος παρουσιάζονται κάποιες, από της ήδη υπάρχουσες, διαθέσιμες πλατφόρμες, όπου μπορεί κάποιος να βρει υλικό απευθυνόμενο στην ειδική αγωγή. el
heal.advisorName Κουτσούρης, Δημήτριος - Διονύσιος el
heal.committeeMemberName Ματσόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Τσανάκας, Παναγιώτης el
heal.committeeMemberName Κουτσούρης, Δημήτριος - Δονύσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 129 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής