HEAL DSpace

Σχεδίαση και ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για το σύνδρομο της αποφρακτικής υπνικής άπνοιας.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καλαφάτης, Ελευθέριος el
dc.date.accessioned 2020-11-24T06:46:15Z
dc.date.available 2020-11-24T06:46:15Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52034
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19732
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Παιχνίδι σοβαρού σκοπού el
dc.subject Συμπεριφορική αλλαγή el
dc.subject Υπνική άπνοια el
dc.subject Ευαισθητοποίηση el
dc.subject Αυτοδιαχείριση el
dc.title Σχεδίαση και ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για το σύνδρομο της αποφρακτικής υπνικής άπνοιας. el
dc.contributor.department ΤΟΜΕΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Προγραμματισμός el
heal.classification Βιοϊατρική Μηχανική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-02
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με το σύνδρομο της αποφρακτικής υπνικής άπνοιας και την εκπαίδευση των ασθενών προς την αυτοδιαχείριση του συνδρόμου. Για την επίτευξη ισορροπίας μεταξύ της ελκυστικότητας προς τον χρήστη και του επιστημονικού υποβάθρου υλοποιήθηκε κατάλληλο εννοιολογικό πλαίσιο που βασίστηκε στα αποτελέσματα εκτενούς βιβλιογραφικής επισκόπησης. Το εννοιολογικό πλαίσιο περιλαμβάνει το «Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο», τα «Προβλεπόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα», τις «Δραστηριότητες Μάθησης», την «Αντανάκλαση», το «Είδος Παιχνιδιού», τους «Μηχανισμούς Παιχνιδιών» και την «Επιβράβευση». Το παιχνίδι επιλέχθηκε να ανήκει στο είδος «Παιχνίδι με Κάρτες». Στόχος του χρήστη είναι η διερεύνηση και συλλογή καρτών σε ένα περιβάλλον «Ανοικτού Κόσμου», τις οποίες στη συνέχεια χρησιμοποιεί σε μία μονομαχία με κάρτες. Ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας του παιχνιδιού αποτυπώνεται στο περιεχόμενο των καρτών. Οι βασικές κατηγορίες καρτών περιλαμβάνουν επιχειρήματα σχετικά με συνήθειες τρόπου ζωής καθώς και συμπτώματα και προδιαθεσικούς παράγοντες του συνδρόμου. Για την επίτευξη εξατομίκευσης και προσαρμογής στις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του χρήστη, προβλέπεται η ενσωμάτωση δυναμικού προφίλ χρήστη, το οποίο λαμβάνει ως είσοδο δεδομένα από τη διάδραση του χρήστη με το παιχνίδι, αποτελέσματα από πιστοποιημένα ερωτηματολόγια εκτίμησης του κινδύνου εμφάνισης του συνδρόμου και ποιότητας ύπνου από συστήματα παρακολούθησης ύπνου (π.χ. φορετοί αισθητήρες). el
heal.advisorName Νικήτα, Κωνσταντίνα el
heal.committeeMemberName Νικήτα, Κωνσταντίνα el
heal.committeeMemberName Στάμου, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Σταφυλοπάτης, Ανδρέας el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 73 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα