dc.contributor.author | Καλαφάτης, Ελευθέριος | el |
dc.date.accessioned | 2020-11-24T06:46:15Z | |
dc.date.available | 2020-11-24T06:46:15Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52034 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19732 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιχνίδι σοβαρού σκοπού | el |
dc.subject | Συμπεριφορική αλλαγή | el |
dc.subject | Υπνική άπνοια | el |
dc.subject | Ευαισθητοποίηση | el |
dc.subject | Αυτοδιαχείριση | el |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για το σύνδρομο της αποφρακτικής υπνικής άπνοιας. | el |
dc.contributor.department | ΤΟΜΕΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Προγραμματισμός | el |
heal.classification | Βιοϊατρική Μηχανική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-02 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με το σύνδρομο της αποφρακτικής υπνικής άπνοιας και την εκπαίδευση των ασθενών προς την αυτοδιαχείριση του συνδρόμου. Για την επίτευξη ισορροπίας μεταξύ της ελκυστικότητας προς τον χρήστη και του επιστημονικού υποβάθρου υλοποιήθηκε κατάλληλο εννοιολογικό πλαίσιο που βασίστηκε στα αποτελέσματα εκτενούς βιβλιογραφικής επισκόπησης. Το εννοιολογικό πλαίσιο περιλαμβάνει το «Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο», τα «Προβλεπόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα», τις «Δραστηριότητες Μάθησης», την «Αντανάκλαση», το «Είδος Παιχνιδιού», τους «Μηχανισμούς Παιχνιδιών» και την «Επιβράβευση». Το παιχνίδι επιλέχθηκε να ανήκει στο είδος «Παιχνίδι με Κάρτες». Στόχος του χρήστη είναι η διερεύνηση και συλλογή καρτών σε ένα περιβάλλον «Ανοικτού Κόσμου», τις οποίες στη συνέχεια χρησιμοποιεί σε μία μονομαχία με κάρτες. Ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας του παιχνιδιού αποτυπώνεται στο περιεχόμενο των καρτών. Οι βασικές κατηγορίες καρτών περιλαμβάνουν επιχειρήματα σχετικά με συνήθειες τρόπου ζωής καθώς και συμπτώματα και προδιαθεσικούς παράγοντες του συνδρόμου. Για την επίτευξη εξατομίκευσης και προσαρμογής στις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του χρήστη, προβλέπεται η ενσωμάτωση δυναμικού προφίλ χρήστη, το οποίο λαμβάνει ως είσοδο δεδομένα από τη διάδραση του χρήστη με το παιχνίδι, αποτελέσματα από πιστοποιημένα ερωτηματολόγια εκτίμησης του κινδύνου εμφάνισης του συνδρόμου και ποιότητας ύπνου από συστήματα παρακολούθησης ύπνου (π.χ. φορετοί αισθητήρες). | el |
heal.advisorName | Νικήτα, Κωνσταντίνα | el |
heal.committeeMemberName | Νικήτα, Κωνσταντίνα | el |
heal.committeeMemberName | Στάμου, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Σταφυλοπάτης, Ανδρέας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 73 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: