dc.contributor.author | Κατζηλιέρης, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Katzilieris, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-24T12:25:33Z | |
dc.date.available | 2020-11-24T12:25:33Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52043 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19741 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εκκένωση οικισμών λόγω πυρκαγιάς | el |
dc.subject | Μοντέλα λογιστικής παλινδρόμησης | el |
dc.subject | Συμπεριφορά χρηστών | el |
dc.subject | Μοντέλα δέντρων απόφασης | el |
dc.subject | Μοντέλα τυχαίων δασών | en |
dc.subject | Community evacuation due to wildfire | en |
dc.subject | User behavior | en |
dc.subject | Logistic regression models | en |
dc.subject | Decision tree models | en |
dc.subject | Random forest models | en |
dc.title | Συμπεριφορά χρηστών οδικού δικτύου κατά την εκκένωση οικισμών λόγω πυρκαγιάς | el |
dc.title | Behaviour of road users during community evacuations due to wildfire | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Evacuation Dynamics | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-10-30 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της συμπεριφοράς των χρηστών του οδικού δικτύου κατά την εκκένωση οικισμών λόγω πυρκαγιάς. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, αξιοποιήθηκαν δεδομένα από έρευνα κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου το οποίο συμπληρώθηκε από κατοίκους περιοχών που επλήγησαν από τις πυρκαγιές της Ανατολικής Αττικής το 2018. Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν αφορούσαν στην περιγραφή των γεγονότων και των κρίσιμων αποφάσεων που πήραν οι κάτοικοι των πληγεισών αυτών περιοχών κατά τη διάρκεια της πυρκαγιάς, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους και τις ενδεχόμενες αποφάσεις τους σε μια πιθανή νέα μελλοντική πυρκαγιά. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκαν μοντέλα λογιστικής παλινδρόμησης, δέντρων αποφάσεων και τυχαίων δασών που είχαν ως σκοπό τη διερεύνηση των κρισιμότερων παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση για εκκένωση η παραμονή καθώς και την επιλογή του μέσου κατά την εκκένωση. Σχετικά με την απόφαση για εκκένωση/ παραμονή κρισιμότεροι παράγοντες ήταν η αντίληψη του κινδύνου, η ηλικία, τα χρόνια διαμονής στην κατοικία, ο αριθμός ενηλίκων έως 65 ετών στην κατοικία, η προσπάθεια για λήψη πληροφοριών πριν την εκκένωση, το φύλο, η ύπαρξη προηγούμενης προειδοποίησης, ο αριθμός ανηλίκων στην κατοικία, το επίπεδο εκπαίδευσης και το εισόδημα. Αναφορικά με την επιλογή μέσου κατά την εκκένωση, κρισιμότεροι παράγοντες ήταν η ύπαρξη ή μη διαθέσιμου οχήματος, η ηλικία, η προσπάθεια για λήψη πληροφοριών πριν την εκκένωση, η αντίληψη του κινδύνου που είχαν για τη συγκεκριμένη απειλή καθώς και το ετήσιο οικογενειακό τους εισόδημα. Επιπλέον, μέσα από τη στατιστική ανάλυση της βάσης δεδομένων προέκυψαν και ορισμένα γενικά συμπεράσματα ως προς τη συμπεριφορά του πληθυσμού και την επιρροή μιας επίσημης εντολής εκκένωσης από την πολιτεία. | el |
heal.abstract | The objective of this Diploma Thesis is to study the behaviour of road users during community evacuations due to wildfire. To achieve this objective, data were obtained from a questionnaire survey completed by residents of areas affected by the wildfires of East Attica in 2018. The data collected concerned a description of the event and of critical decisions taken by the residents of these affected areas during the fire, their demographic characteristics and their possible future decisions on a new hypothetical wildfire. The data was processed using simple statistics as well as machine learning algorithms. In particular, models of logistic regression, decision trees and random forests were created to investigate the most critical factors influencing the evacuate/stay decision as well as the mode choice during evacuation. Regarding the decision to evacuate/stay, most critical factors were the perception of risk, age, years in residence, the number of adults up to 65 years of age in residence, the attempt to obtain information before evacuation, gender, the existence of a prior warning, the number of minors in residence, the level of education and income. Regarding the mode choice, the most critical factors were the existence of an available vehicle, age, the attempt to obtain information before the evacuation and the perception of risk. In addition, the statistical analysis of the database also revealed some general conclusions as to the behavior of the population and the influence of an official evacuation order from the state. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτζόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 87 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: