dc.contributor.author |
Δεδεμπίλης, Μιχαήλ
|
el |
dc.contributor.author |
Dedempilis, Michail
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-11-24T19:53:51Z |
|
dc.date.available |
2020-11-24T19:53:51Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52048 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19746 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σύνθετα υλικά |
el |
dc.subject |
Πλευρική κατάρρευση |
el |
dc.subject |
Κελύφη |
el |
dc.subject |
Απορροφητές ενέργειας |
el |
dc.subject |
Κλεψυδροειδής διατομή |
el |
dc.subject |
Composite materials |
en |
dc.subject |
Fiberglass |
en |
dc.subject |
Crashworthiness |
en |
dc.subject |
Lateral collapse |
en |
dc.subject |
LSDYNA |
en |
dc.title |
Πλευρική κατάρρευση κελύφους από σύνθετο υλικό: Πειραματική και αριθμητική (Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων) διερεύνηση |
el |
dc.title |
Lateral collapse of shell of composite material: Experimental and numerical (Finite Element Method) investigation |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Σύνθετα Υλικά |
el |
heal.classification |
Composite Materials |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-11-09 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι η πειραματική αξιολόγηση της πλευρικής κατάρρευσης δοκιμίων συνθέτου υλικού fiberglass, μη συμβατικής διατομής, από ράγα πλαισίου η οποία χρησιμοποιείται στο εμπρός και πλευρικό μέρος του πλαισίου του αυτοκινήτου ώστε να αποδώσει υψηλά χαρακτηριστικά crashworthiness στο τμήμα αυτό. Από μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας φαίνεται ότι η έρευνα γύρω από την πλευρική κατάρρευση συνθέτων υλικών είναι λιγότερη ακόμη από αυτή σε αξονική κατάρρευση. Τα δοκίμια συμπιέζονται τόσο ως προς τον μεγάλο όσο και ως προς τον μικρό άξονα της διατομής και περιγράφεται ο μηχανισμός θραύσης του φαινομένου. Επίσης αξιολογούνται χαρακτηριστικές παράμετροι crashworthiness όπως η ενέργεια που απορροφήθηκε, το μέσο φορτίο και η απόδοση δύναμης θραύσης (crushing force efficiency). Τέλος, επιχειρείται μια αριθμητική προσομοίωση του φαινομένου με κώδικα πεπερασμένων στοιχείων ώστε να αξιολογηθεί τόσο η πρόβλεψη του τρόπου κατάρρευσης όσο και των διαφόρων παραμέτρων crashworthiness μέσω μιας προσέγγισης που κρίνεται ότι παράγει ικανοποιητικά αποτελέσματα. |
el |
heal.abstract |
Aim of this diploma thesis is the experimental investigation of the lateral collapse of thin-walled tubes made of fiberglass, of non-conventional cross-section, designed for use as frame-rail in the apron construction of the car in order to obtain a higher degree of crashworthiness at this location of the car body. A review of the literature shows research on the lateral collapse of composite materials is still less than on the axial one. The specimens were crushed along the strong and weak axis of the cross-section and the main fracture mechanism is described. Characteristic crashworthiness parameters like the absorbed energy, average load and crush force efficiency were evaluated. Finally, a numerical simulation through a finite element software was attempted in order to evaluate the prediction of the collapse mode and the crashworthiness parameters through an approach that yielded results mostly in a good agreement with the experimental ones. |
en |
heal.advisorName |
Μανωλάκος, Δημήτριος |
el |
heal.advisorName |
Manolakos, Dimitrios |
en |
heal.committeeMemberName |
Manolakos, Dimitrios |
en |
heal.committeeMemberName |
Markopoulos, Angelos |
en |
heal.committeeMemberName |
Benardos, Panorios |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
101 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|