HEAL DSpace

Πλευρική κατάρρευση κελύφους από σύνθετο υλικό: Πειραματική και αριθμητική (Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων) διερεύνηση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δεδεμπίλης, Μιχαήλ el
dc.contributor.author Dedempilis, Michail en
dc.date.accessioned 2020-11-24T19:53:51Z
dc.date.available 2020-11-24T19:53:51Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52048
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19746
dc.rights Default License
dc.subject Σύνθετα υλικά el
dc.subject Πλευρική κατάρρευση el
dc.subject Κελύφη el
dc.subject Απορροφητές ενέργειας el
dc.subject Κλεψυδροειδής διατομή el
dc.subject Composite materials en
dc.subject Fiberglass en
dc.subject Crashworthiness en
dc.subject Lateral collapse en
dc.subject LSDYNA en
dc.title Πλευρική κατάρρευση κελύφους από σύνθετο υλικό: Πειραματική και αριθμητική (Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων) διερεύνηση el
dc.title Lateral collapse of shell of composite material: Experimental and numerical (Finite Element Method) investigation en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σύνθετα Υλικά el
heal.classification Composite Materials en
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-11-09
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι η πειραματική αξιολόγηση της πλευρικής κατάρρευσης δοκιμίων συνθέτου υλικού fiberglass, μη συμβατικής διατομής, από ράγα πλαισίου η οποία χρησιμοποιείται στο εμπρός και πλευρικό μέρος του πλαισίου του αυτοκινήτου ώστε να αποδώσει υψηλά χαρακτηριστικά crashworthiness στο τμήμα αυτό. Από μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας φαίνεται ότι η έρευνα γύρω από την πλευρική κατάρρευση συνθέτων υλικών είναι λιγότερη ακόμη από αυτή σε αξονική κατάρρευση. Τα δοκίμια συμπιέζονται τόσο ως προς τον μεγάλο όσο και ως προς τον μικρό άξονα της διατομής και περιγράφεται ο μηχανισμός θραύσης του φαινομένου. Επίσης αξιολογούνται χαρακτηριστικές παράμετροι crashworthiness όπως η ενέργεια που απορροφήθηκε, το μέσο φορτίο και η απόδοση δύναμης θραύσης (crushing force efficiency). Τέλος, επιχειρείται μια αριθμητική προσομοίωση του φαινομένου με κώδικα πεπερασμένων στοιχείων ώστε να αξιολογηθεί τόσο η πρόβλεψη του τρόπου κατάρρευσης όσο και των διαφόρων παραμέτρων crashworthiness μέσω μιας προσέγγισης που κρίνεται ότι παράγει ικανοποιητικά αποτελέσματα. el
heal.abstract Aim of this diploma thesis is the experimental investigation of the lateral collapse of thin-walled tubes made of fiberglass, of non-conventional cross-section, designed for use as frame-rail in the apron construction of the car in order to obtain a higher degree of crashworthiness at this location of the car body. A review of the literature shows research on the lateral collapse of composite materials is still less than on the axial one. The specimens were crushed along the strong and weak axis of the cross-section and the main fracture mechanism is described. Characteristic crashworthiness parameters like the absorbed energy, average load and crush force efficiency were evaluated. Finally, a numerical simulation through a finite element software was attempted in order to evaluate the prediction of the collapse mode and the crashworthiness parameters through an approach that yielded results mostly in a good agreement with the experimental ones. en
heal.advisorName Μανωλάκος, Δημήτριος el
heal.advisorName Manolakos, Dimitrios en
heal.committeeMemberName Manolakos, Dimitrios en
heal.committeeMemberName Markopoulos, Angelos en
heal.committeeMemberName Benardos, Panorios en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 101 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής