dc.contributor.author |
Καρτσάνης, Δημήτριος
|
el |
dc.contributor.author |
Kartsanis, Dimitrios
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-11-25T08:42:08Z |
|
dc.date.available |
2020-11-25T08:42:08Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52053 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19751 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Εσωτερικό περιβάλλον εταιρείας |
el |
dc.subject |
Προϊόντα εταιρείας |
el |
dc.subject |
Λογισμικό δρομολόγησης SMARTRANS |
el |
dc.subject |
Εξωτερικό περιβάλλον εταιρείας |
el |
dc.subject |
Οικονομικές εκτιμήσεις |
el |
dc.title |
Διαμόρφωση σχεδίου αξιοποίησης προηγμένου λογισμικού προγραμματισμού παραδόσεων και δρομολόγησης οχημάτων |
el |
dc.contributor.department |
Τομέας βιομηχανικής διοίκησης και επιχειρησιακής έρευνας |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Πληροφοριακά συστήματα |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-07-28 |
|
heal.abstract |
η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί ένα επιχειρησιακό σχέδιο για την ένταξη ενός προηγμένου λογισμικού δρομολόγησης στόλου οχημάτων και προγραμματισμού των παραδόσεων στην αγορά , που λειτουργεί σε περιβάλλον cloud και λαμβάνει υπόψη δεδομένα κυκλοφοριακής συμφόρησης πραγματικού χρόνου .
βασικός σκοπός της εργασίας είναι η αναλυτική διερεύνηση και αξιολόγηση των χαρακτηριστικών της υφιστάμενης αγοράς στην οποία απευθύνεται το προηγμένο λογισμικό δρομολόγησης .
η διπλωματική εργασία μπορεί να διακριθεί σε 2 μέρη :
το μέρος α στοχεύει σε μια θεωρητική προσέγγιση του στρατηγικού σχεδιασμού , δηλαδή στην παρουσίαση και ανάλυση των πιο σημαντικών εννοιών του στρατηγικού σχεδιασμού σύμφωνα με επιλεγμένη, παλαιότερη αλλά και πλέον σύγχρονη βιβλιογραφία.
το μέρος β ξεκινά με την παρουσίαση του εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας που δημιούργησε το εν λόγω λογισμικό δρομολόγησης . στη συνέχεια περιγράφεται η λειτουργία του λογισμικού αυτού και παρουσιάζονται οι υφιστάμενες ανταγωνιστικές εταιρείες . ακολουθεί η αναλυτική παρουσίαση εταιρειών εφοδιαστικής αλυσίδας και μεταφορών που ενδέχεται να αποτελέσουν πελάτες της εταιρείας αν ακολουθηθεί μια συγκεκριμένη στρατηγική marketing . ολοκληρώνοντας καταστρώνεται ένα οικονομικό πλάνο και μέσα από μια χρηματοοικονομική ανάλυση σε χρονικό ορίζοντα πέντε ετών εξετάζεται αν η αποδέσμευση προς τιμολόγηση του λογισμικού αυτού είναι επικερδής . |
el |
heal.abstract |
this thesis is an operational plan for the integration of an advanced vehicle fleet routing and delivery programming software, operating in a cloud environment that takes into account real-time traffic congestion data.
the main purpose of this work is to investigate and evaluate the characteristics of the existing market to which the advanced routing software is addressed.
the thesis is divided into 2 parts:
part a aims at a theoretical approach to strategic planning, i.e. the presentation and analysis of the most important concepts of strategic planning according to selected, older and modern bibliography.
part b begins with the presentation of the internal environment of the company that created this routing software. the operation of this software is described and the existing competitors are presented. a detailed presentation of supply chain and transport companies that may become potential customers of the company is followed if a specific marketing strategy is applied. finally, a five-year financial plan is drawn up that examines whether the launch of this software is profitable. |
en |
heal.advisorName |
γκαγιαλής, σωτήριος |
el |
heal.advisorName |
παπαδόπουλος, γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
γκαγιαλής, σωτήριος |
el |
heal.committeeMemberName |
πόνης, σταύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
παναγιώτου, νικόλαος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
129 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|