dc.contributor.author | Κουρεμένος, Χαράλαμπος | el |
dc.contributor.author | Kouremenos, Charalampos | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T09:33:31Z | |
dc.date.available | 2020-11-25T09:33:31Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52059 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19757 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ολόσωμη γέφυρα | el |
dc.subject | Σύμμικτη κατασκευή | el |
dc.subject | Ακρόβαθρα | el |
dc.subject | Πάσσαλοι | el |
dc.subject | Αλληλεπίδραση κατασκευής εδάφους | el |
dc.subject | Integral bridge | en |
dc.subject | Composite construction | en |
dc.subject | Abutments | en |
dc.subject | Piles | en |
dc.subject | Soil-structure interaction | en |
dc.title | Σχεδιασμός οδικής γέφυρας ολόσωμα συνδεδεμένης με τα ακρόβαθρα | el |
dc.title | Design of a road traffic bridge with integral connection in the abutments | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Στατική ανάλυση | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-15 | |
heal.abstract | Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η στατική ανάλυση μιας σύμμικτης γέφυρας με ολόσωμη σύνδεση στα ακρόβαθρα έτσι ώστε να λειτουργήσει ως άνω διάβαση αυτοκινητόδρομου. Για το σκοπό αυτό παρουσιάζεται αρχικά η σχετική βιβλιογραφία πάνω στα θέματα των σύμμικτων και των ολόσωμων γεφυρών. Ο φορέας της γέφυρας σχεδιάστηκε στο λογισμικό CAD SOFiSTiK 2018 και πάνω του περάστηκαν τα κατάλληλα φορτία. Σε επόμενη φάση αφού έγινε αναφορά σε σχετικές πηγές, έγινε μια προσομοίωση της αλληλεπίδρασης της κατασκευής με το έδαφος με τη χρήση ελατηρίων. Το σύστημα πασσάλου-ακρόβαθρου σχεδιάστηκε έτσι ώστε να παρουσιάζει χαμηλή ακαμψία. Το σύστημα ελέγχεται έπειτα με τους διάφορους συνδυασμούς των δράσεων σχεδιασμού για τις διαφορετικές εντατικές καταστάσεις και προκύπτουν οι τελικές διατομές. Μετά παρουσιάζεται η προτεινόμενη μέθοδος μεταφοράς και κατασκευής της γέφυρας. Συμπεραίνεται τελικά ότι για γέφυρες μικρών ανοιγμάτων όπως η συγκεκριμένη θα ήταν πιο αποτελεσματικός ο σχεδιασμός με πασσάλους υψηλής ακαμψίας. Κλείνοντας παρατίθενται εισηγήσεις για περαιτέρω έρευνα. | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to design and perform static analysis of a composite bridge with integral connection in the abutments to operate as a motorway crossing. In order to complete the aforementioned task, the relevant sources on the subject of composite and integral bridges are presented. The model of the bridge was designed in CAD SOFiSTiK 2018 software and the appropriate loads were passed on it. Furtheron, after reference was made to relevant sources, a simulation of the interaction of the structure with the surrounding soil was held, with the use of springs. The abutment-pile system was designed to show low modulus. The system is then controlled with the different load combinations for different states and the final cross-sections are obtained. Then, the proposed method of transportation and construction of the bridge is presented. Finally, it is concluded that for short span bridges, such as this one, high modulus piles would be more effective. In closing, suggestions are given for further research. | en |
heal.advisorName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βαμβάτσικος, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 91 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: