HEAL DSpace

Μελέτη, ανάλυση, προσομοίωση υβριδικού συστήματος παροχής ηλεκτρικής ισχύος μη επανδρωμένου αεροσκάφους (UAV), με σκοπό τη μείωση του θερμικού και του ηχητικού ίχνους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καράπατσας, Γεώργιος el
dc.contributor.author Karapatsas, Georgios en
dc.date.accessioned 2020-11-27T13:35:41Z
dc.date.available 2020-11-27T13:35:41Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52078
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19776
dc.rights Default License
dc.subject Μη επανδρωμένα αεροσκάφη el
dc.subject Υβριδικό σύστημα τροφοδοσίας el
dc.subject Ηλεκτρική γεννήτρια συνεχούς ρεύματος el
dc.subject Κυψέλη καυσίμου el
dc.subject Ηλεκτρικοί συσσωρευτές el
dc.subject Unmanned aircraft en
dc.subject Hybrid propulsion system en
dc.subject DC generator en
dc.subject Fuel cell en
dc.subject Electric accumulators en
dc.title Μελέτη, ανάλυση, προσομοίωση υβριδικού συστήματος παροχής ηλεκτρικής ισχύος μη επανδρωμένου αεροσκάφους (UAV), με σκοπό τη μείωση του θερμικού και του ηχητικού ίχνους el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Electrical Engineering en
heal.classification Μη επανδρωμένα αεροχήματα el
heal.classification Unmanned aerial vechicles en
heal.classification Υβριδικά συστήματα πρόωσης el
heal.classification Hybrid propulsion systems en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10-22
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη και ανάλυση των ενεργειακών απαιτήσεων δύο διαφορετικών υβριδικών συστημάτων πρόωσης, σε μη επανδρωμένο αεροσκάφος (UAV) καθώς και την προσομοίωσή τους σε περιβάλλον Matlab/Simulink. Συγκεκριμένα, θα μελετηθεί ένα DC μικροδίκτυο, που θα τροφοδοτείται στο πρώτο σενάριο από ένα συνδυασμό μιας μηχανής εσωτερικής καύσης, με μια DC γεννήτρια μόνιμων μαγνητών παράλληλα συνδεδεμένα με ένα ηλεκτρικό συσσωρευτή. Στο δεύτερο σενάριο το DC μικροδίκτυο θα τροφοδοτείται από μία συστοιχία κυψέλης καυσίμου παράλληλα συνδεδεμένη με ένα ηλεκτρικό συσσωρευτή. Κύριος στόχος ενός τέτοιου τύπου αεροσκάφους είναι η μείωση εκπομπών ρύπων, η βελτίωση της αυτονομίας του καθώς και η αθόρυβη λειτουργία κατά την πτήση. Το 1ο κεφάλαιο της διπλωματικής εργασίας αναλύει γενικά στοιχεία για τα UAV, όπως ιστορικά στοιχεία, κατηγορίες και χρήσεις. Το 2ο κεφάλαιο αναφέρεται στα συστήματα πρόωσης και τις ηλεκτρικές μηχανές. Το 3ο έως και 6ο κεφάλαια προσφέρουν όλο το απαιτούμενο θεωρητικό υπόβαθρο για τους ηλεκτρικούς συσσωρευτές, τις κυψέλες καυσίμου, τα DC μικροδίκτυα και τα ηλεκτρονικά ισχύος αντίστοιχα. Το 7ο κεφάλαιο περιγράφει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μη επανδρωμένου αεροσκάφος που έχει επιλεγεί και προσδιορίζει τις ενεργειακές του ανάγκες με το διατιθέμενο σύστημα πρόωσης που διαθέτει. Στο 8ο κεφάλαιο προσδιορίζονται οι ενεργειακές ανάγκες του UAV ανάλογα με το υβριδικό σύστημα που φέρει κάθε φορά. Στο 9ο κεφάλαιο πραγματοποιείται διαστασιολόγηση των στοιχείων που απαρτίζουν το κάθε υβριδικό σύστημα και γίνεται προσομοίωση σε περιβάλλον Matlab/Simulink. Στο 10ο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα διαγράμματα από την προσομοίωση. Τέλος στο 11ο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα από την ανάλυση και τη σύγκριση των υβριδικών συστημάτων. el
heal.advisorName Χατζηαργυρίου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Χατζηαργυρίου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Παπαθανασίου, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Γεωργιλάκης, Παύλος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 179 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής