dc.contributor.advisor |
Τσιαμπάος, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.author |
Βαρδαβάκης, Εμμανουήλ Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Vardavakis, Emmanouil G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-11-03T11:41:14Z |
|
dc.date.available |
2011-11-03T11:41:14Z |
|
dc.date.copyright |
2011-11-02 |
- |
dc.date.issued |
2011-11-03 |
|
dc.date.submitted |
2011-11-02 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5207 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1803 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” |
el |
dc.description |
300 σ. |
|
dc.description.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη «Διερεύνηση των γεωλογικών –
γεωτεχνικών συνθηκών κατά μήκος της χάραξης της Γραμμής 4 του Μετρό Αθηνών, στο
τμήμα Φάρος Ψυχικού – Μαρούσι».
Σκοπός της εργασίας ήταν η αποσαφήνιση του γεωλογικού – γεωτεχνικού προσομοιώματος
του υπεδάφους κατά μήκος της χάραξης του συγκεκριμένου τμήματος της νέας γραμμής που
πρόκειται να κατασκευασθεί τα επόμενα χρόνια, η επισήμανση των κρίσιμων ή
προβληματικών ζητημάτων που ενδέχεται να προκύψουν και η διατύπωση προτάσεων για
την ορθή και ασφαλή αντιμετώπισή τους.
Αρχικά, συλλέχθηκαν όλες οι διαθέσιμες γεωτεχνικές έρευνες που έχουν εκτελεσθεί στην
ευρύτερη περιοχή του έργου καθώς και οι σχετικές υπάρχουσες βιβλιογραφικές πηγές.
Στη συνέχεια έγινε επεξεργασία και παρουσίαση των γεωλογικών στοιχείων και ακολούθως
έγινε η αξιολόγηση αυτών, η οποία περιελάμβανε την δημιουργία γεωλογικού χάρτη &
γεωλογικής μηκοτομής κατά μήκος της χάραξης και διαχωρισμό επιμέρους υποτμημάτων
βάσει κοινών γεωλογικών χαρακτηριστικών.
Ακολούθως έγινε ψηφιακή καταγραφή και διαχείριση του συνόλου των στοιχείων που
συγκεντρώθηκαν σε μία ενιαία γεωτεχνική βάση δεδομένων με αποτέλεσμα την
συγκεντρωτική πινακοποίησή τους ανά κατηγορία και ανά διακριθείσα γεωτεχνική ενότητα.
Η επεξεργασία των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν σε Γεωγραφικό Σύστημα Πληροφοριών
(G.I.S.) είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ψηφιακών χαρτών για την οπτικοποίηση
σημαντικών πληροφοριών σε σχέση με το υπό μελέτη έργο.
Επιπλέον εκτελέστηκε στατιστική επεξεργασία των αποτελεσμάτων των επιτόπου και
εργαστηριακών δοκιμών ανά διακριθείσα γεωτεχνική ενότητα, προκειμένου να καθορισθούν
οι χαρακτηριστικές τιμές όλων των παραμέτρων και να επιλεχθούν οι κατάλληλες παράμετροι
σχεδιασμού για κάθε ενότητα.
Τέλος, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας και αξιολόγησης όλων των διαθέσιμων
στοιχείων, επισημάνθηκαν τα κρίσιμα σημεία που αναμένεται να αντιμετωπιστούν κατά τη
φάση κατασκευής του έργου και διατυπώθηκαν προτάσεις – λύσεις για την ορθή και ασφαλή
αντιμετώπισή τους. |
el |
dc.description.abstract |
The subject of this dissertation is “Study of the geological – geotechnical conditions along the
Line 4 route of Athens Metro, section Faros – Maroussi”.
The scopes of this dissertation were to determine the geological – geotechnical model of the
ground along the particular section of the new line route that is planned to be constructed
shortly, to point out the crucial issues that may be faced and to propose solutions for the
proper and safe construction of the project.
The first step was to gather all the geotechnical research data available for the wider area of
the project and the relevant bibliographical sources.
After that, we proceeded with the presentation of the geological data and the evaluation of
the geological conditions at the study area, that included the design of a geological map and
a geological cross-section along the route, such as the determination of subsections with
common geological characteristics.
The next step of the present study was the digital recording and the management of all the
data gathered in a unique geotechnical data base, concluding to the categorization of the
geotechnical parameters of the geotechnical units met in the wider area.
The data obtained were then inserted to a Geographical Information System (G.I.S.) in order
to create digital maps for the visualization of important information related to the project.
Additionally, we executed a statistical elaboration of the insitu and laboratory tests results, so
as to determine the characteristic values of all the parameters and to choose the proper
design parameters values for each geotechnical unit.
At the end, the crucial issues that are expected to be found during the construction of the
project and suggestions for the proper and safe solution of these issues were pointed out. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Εμμανουήλ Γ. Βαρδαβάκης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Μετρό Αθηνών |
el |
dc.subject |
Γραμμή 4 |
el |
dc.subject |
Γεωλογικές συνθήκες |
el |
dc.subject |
Γεωτεχνικές συνθήκες |
el |
dc.subject |
Athens Metro |
en |
dc.subject |
Line 4 |
en |
dc.subject |
Geological conditions |
en |
dc.subject |
Geotechnical conditions |
en |
dc.title |
Διερεύνηση γεωλογικών - γεωτεχνικών συνθηκών κατά μήκος της χάραξης της Γραμμής 4 του Μετρό Αθηνών, Τμήμα: Φάρος Ψυχικού - Μαρούσι |
el |
dc.title.alternative |
Study of the geological - geptechnical conditions along the Line 4 route of Athens Metro, Section: Faros - Maroussi |
el |
dc.type |
masterThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-10-26 |
- |
dc.date.modified |
2011-11-02 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ρόζος, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ροντογιάννη-Τσιαμπάου, Θεοδώρα |
el |
dc.contributor.committeemember |
Τσιαμπάος, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ρόζος, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ροντογιάννη-Τσιαμπάου, Θεοδώρα |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων-Μεταλλουργών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-11-03 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-11-03 |
- |