HEAL DSpace

Διερεύνηση γεωλογικών - γεωτεχνικών συνθηκών κατά μήκος της χάραξης της Γραμμής 4 του Μετρό Αθηνών, Τμήμα: Φάρος Ψυχικού - Μαρούσι

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσιαμπάος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Βαρδαβάκης, Εμμανουήλ Γ. el
dc.contributor.author Vardavakis, Emmanouil G. en
dc.date.accessioned 2011-11-03T11:41:14Z
dc.date.available 2011-11-03T11:41:14Z
dc.date.copyright 2011-11-02 -
dc.date.issued 2011-11-03
dc.date.submitted 2011-11-02 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5207
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1803
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” el
dc.description 300 σ.
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη «Διερεύνηση των γεωλογικών – γεωτεχνικών συνθηκών κατά μήκος της χάραξης της Γραμμής 4 του Μετρό Αθηνών, στο τμήμα Φάρος Ψυχικού – Μαρούσι». Σκοπός της εργασίας ήταν η αποσαφήνιση του γεωλογικού – γεωτεχνικού προσομοιώματος του υπεδάφους κατά μήκος της χάραξης του συγκεκριμένου τμήματος της νέας γραμμής που πρόκειται να κατασκευασθεί τα επόμενα χρόνια, η επισήμανση των κρίσιμων ή προβληματικών ζητημάτων που ενδέχεται να προκύψουν και η διατύπωση προτάσεων για την ορθή και ασφαλή αντιμετώπισή τους. Αρχικά, συλλέχθηκαν όλες οι διαθέσιμες γεωτεχνικές έρευνες που έχουν εκτελεσθεί στην ευρύτερη περιοχή του έργου καθώς και οι σχετικές υπάρχουσες βιβλιογραφικές πηγές. Στη συνέχεια έγινε επεξεργασία και παρουσίαση των γεωλογικών στοιχείων και ακολούθως έγινε η αξιολόγηση αυτών, η οποία περιελάμβανε την δημιουργία γεωλογικού χάρτη & γεωλογικής μηκοτομής κατά μήκος της χάραξης και διαχωρισμό επιμέρους υποτμημάτων βάσει κοινών γεωλογικών χαρακτηριστικών. Ακολούθως έγινε ψηφιακή καταγραφή και διαχείριση του συνόλου των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν σε μία ενιαία γεωτεχνική βάση δεδομένων με αποτέλεσμα την συγκεντρωτική πινακοποίησή τους ανά κατηγορία και ανά διακριθείσα γεωτεχνική ενότητα. Η επεξεργασία των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν σε Γεωγραφικό Σύστημα Πληροφοριών (G.I.S.) είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ψηφιακών χαρτών για την οπτικοποίηση σημαντικών πληροφοριών σε σχέση με το υπό μελέτη έργο. Επιπλέον εκτελέστηκε στατιστική επεξεργασία των αποτελεσμάτων των επιτόπου και εργαστηριακών δοκιμών ανά διακριθείσα γεωτεχνική ενότητα, προκειμένου να καθορισθούν οι χαρακτηριστικές τιμές όλων των παραμέτρων και να επιλεχθούν οι κατάλληλες παράμετροι σχεδιασμού για κάθε ενότητα. Τέλος, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας και αξιολόγησης όλων των διαθέσιμων στοιχείων, επισημάνθηκαν τα κρίσιμα σημεία που αναμένεται να αντιμετωπιστούν κατά τη φάση κατασκευής του έργου και διατυπώθηκαν προτάσεις – λύσεις για την ορθή και ασφαλή αντιμετώπισή τους. el
dc.description.abstract The subject of this dissertation is “Study of the geological – geotechnical conditions along the Line 4 route of Athens Metro, section Faros – Maroussi”. The scopes of this dissertation were to determine the geological – geotechnical model of the ground along the particular section of the new line route that is planned to be constructed shortly, to point out the crucial issues that may be faced and to propose solutions for the proper and safe construction of the project. The first step was to gather all the geotechnical research data available for the wider area of the project and the relevant bibliographical sources. After that, we proceeded with the presentation of the geological data and the evaluation of the geological conditions at the study area, that included the design of a geological map and a geological cross-section along the route, such as the determination of subsections with common geological characteristics. The next step of the present study was the digital recording and the management of all the data gathered in a unique geotechnical data base, concluding to the categorization of the geotechnical parameters of the geotechnical units met in the wider area. The data obtained were then inserted to a Geographical Information System (G.I.S.) in order to create digital maps for the visualization of important information related to the project. Additionally, we executed a statistical elaboration of the insitu and laboratory tests results, so as to determine the characteristic values of all the parameters and to choose the proper design parameters values for each geotechnical unit. At the end, the crucial issues that are expected to be found during the construction of the project and suggestions for the proper and safe solution of these issues were pointed out. en
dc.description.statementofresponsibility Εμμανουήλ Γ. Βαρδαβάκης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Μετρό Αθηνών el
dc.subject Γραμμή 4 el
dc.subject Γεωλογικές συνθήκες el
dc.subject Γεωτεχνικές συνθήκες el
dc.subject Athens Metro en
dc.subject Line 4 en
dc.subject Geological conditions en
dc.subject Geotechnical conditions en
dc.title Διερεύνηση γεωλογικών - γεωτεχνικών συνθηκών κατά μήκος της χάραξης της Γραμμής 4 του Μετρό Αθηνών, Τμήμα: Φάρος Ψυχικού - Μαρούσι el
dc.title.alternative Study of the geological - geptechnical conditions along the Line 4 route of Athens Metro, Section: Faros - Maroussi el
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-10-26 -
dc.date.modified 2011-11-02 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρόζος, Δημήτριος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ροντογιάννη-Τσιαμπάου, Θεοδώρα el
dc.contributor.committeemember Τσιαμπάος, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Ρόζος, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Ροντογιάννη-Τσιαμπάου, Θεοδώρα el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων-Μεταλλουργών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-11-03 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-11-03 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής