dc.contributor.author | Γασπαρινάτου, Χριστίνα | el |
dc.contributor.author | Gasparinatou, Christina | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-01T09:29:41Z | |
dc.date.available | 2020-12-01T09:29:41Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52118 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19816 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αυτόνομα οχήματα | el |
dc.subject | Μ.Ε.Α | en |
dc.subject | Κυκλοφορία | el |
dc.subject | Οδική ασφάλεια | el |
dc.subject | Περιβάλλον | el |
dc.subject | Μικροσκοπική προσομοίωση κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Δένδρα παλινδρόμησης | el |
dc.subject | Μη-γραμμική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Autonomous vehicles | en |
dc.subject | Regression trees | en |
dc.subject | PCU | en |
dc.subject | Traffic | en |
dc.subject | Road safety | en |
dc.subject | Environment | en |
dc.subject | Microscopic traffic | en |
dc.subject | Simulationnon-linear regression | en |
dc.title | Ανάλυση της επιρροής των αυτόνομων υπηρεσιών μετακίνησης στην κυκλοφορία, στην ασφάλεια και στο περιβάλλον | el |
dc.title | Analysis of the influence of automated transportation services on traffic, road safety and environment | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-10 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής ενός συστήματος αυτόνομου λεωφορείου στην κυκλοφορία, στην ασφάλεια και στο περιβάλλον, σε μελλοντικά σενάρια ζήτησης μικτής κυκλοφορίας (τυπικά και αυτόνομα οχήματα) και η εκτίμηση των συντελεστών μετατροπής των αυτόνομων οχημάτων σε Μονάδες Επιβατικών Αυτοκινήτων (Μ.Ε.Α.) μέσα από την επιρροή τους στα μακροσκοπικά χαρακτηριστικά της κυκλοφοριακής ροής σε επίπεδο δικτύου. Για την επίτευξη αυτού του στόχου αναλύθηκαν έντεκα σενάρια μελλοντικών συνθηκών κυκλοφορίας σε πρόγραμμα μικροσκοπικής προσομοίωσης της κυκλοφορίας. Τα σενάρια αυτά αφορούσαν σε ένα τμήμα του δικτύου της Αθήνας και αποτελούνταν από ένα σενάριο με τις υφιστάμενες κυκλοφοριακές συνθήκες και από δέκα με αυξανόμενο ποσοστό αυτόνομων οχημάτων στην κυκλοφορία, με ταυτόχρονη κυκλοφορία αυτόνομου λεωφορείου. Στη συνέχεια αναπτύχθηκε πρότυπο μη-γραμμικής παλινδρόμησης με δένδρα αποφάσεων με εξαρτημένη μεταβλητή το λογάριθμο του συντελεστή Μ.Ε.Α. και ανεξάρτητες μεταβλητές τη ροή, τον τύπο της οδού, τον τύπο ελέγχου της κυκλοφορία, τις κυκλοφοριακές συνθήκες και το ποσοστό των αυτόνομων οχημάτων. Από τις αναλύσεις προέκυψε ότι με την ύπαρξη μεγαλύτερων ποσοστών αυτόνομων οχημάτων στην κυκλοφορία παρουσιάζεται μείωση των τιμών Μ.Ε.Α. αυτόνομων οχημάτων. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι η εφαρμογή αυτόνομων οχημάτων δύναται να μειώσει τις καθυστερήσεις έως και 70%, το πλήθος αλλαγών λωρίδας έως και 25% και τις εκπομπές CO2 έως και 50%. | el |
heal.abstract | The scope of the present thesis is to study the impact of an autonomous bus system on traffic, road safety and the environment, in future mixed demand scenarios (conventional and autonomous vehicles) and evaluate the factors converting autonomous vehicles to Passenger Car Units (PCU) through their impact on macroscopic characteristics of traffic flow within a network. For this purpose, eleven scenarios with future traffic conditions were analyzed within a traffic simulation program. These scenarios refer to a part of the Athens network and were formed by a baseline scenario with current traffic conditions and ten scenarios with increasing market penetration rate of autonomous vehicles, with the simultaneous operation of an autonomous Shuttle Bus. In continuation, a prototype of a non-linear regression was developed with decision trees with dependent variable the logarithm of the PCU factor, while the independent variables were the flow, the road type, the traffic control type, the traffic volume and the penetration rate of autonomous vehicles. The main outcome was that lower rates of PCU occur when higher rates of autonomous vehicles are used in circulation. Furthermore, it has been determined that the autonomation is able to decrease the delay time up to 70%, the number of lane changes up to 25% and the CO2 emission up to 50%. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.advisorName | Vlahogianni, Eleni | en |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Yannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Golias, Ioannis | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 70 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: