HEAL DSpace

Ανάλυση της επιρροής των αυτόνομων υπηρεσιών μετακίνησης στην κυκλοφορία, στην ασφάλεια και στο περιβάλλον

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γασπαρινάτου, Χριστίνα el
dc.contributor.author Gasparinatou, Christina en
dc.date.accessioned 2020-12-01T09:29:41Z
dc.date.available 2020-12-01T09:29:41Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52118
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19816
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αυτόνομα οχήματα el
dc.subject Μ.Ε.Α en
dc.subject Κυκλοφορία el
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Περιβάλλον el
dc.subject Μικροσκοπική προσομοίωση κυκλοφορίας el
dc.subject Δένδρα παλινδρόμησης el
dc.subject Μη-γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Autonomous vehicles en
dc.subject Regression trees en
dc.subject PCU en
dc.subject Traffic en
dc.subject Road safety en
dc.subject Environment en
dc.subject Microscopic traffic en
dc.subject Simulationnon-linear regression en
dc.title Ανάλυση της επιρροής των αυτόνομων υπηρεσιών μετακίνησης στην κυκλοφορία, στην ασφάλεια και στο περιβάλλον el
dc.title Analysis of the influence of automated transportation services on traffic, road safety and environment en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής ενός συστήματος αυτόνομου λεωφορείου στην κυκλοφορία, στην ασφάλεια και στο περιβάλλον, σε μελλοντικά σενάρια ζήτησης μικτής κυκλοφορίας (τυπικά και αυτόνομα οχήματα) και η εκτίμηση των συντελεστών μετατροπής των αυτόνομων οχημάτων σε Μονάδες Επιβατικών Αυτοκινήτων (Μ.Ε.Α.) μέσα από την επιρροή τους στα μακροσκοπικά χαρακτηριστικά της κυκλοφοριακής ροής σε επίπεδο δικτύου. Για την επίτευξη αυτού του στόχου αναλύθηκαν έντεκα σενάρια μελλοντικών συνθηκών κυκλοφορίας σε πρόγραμμα μικροσκοπικής προσομοίωσης της κυκλοφορίας. Τα σενάρια αυτά αφορούσαν σε ένα τμήμα του δικτύου της Αθήνας και αποτελούνταν από ένα σενάριο με τις υφιστάμενες κυκλοφοριακές συνθήκες και από δέκα με αυξανόμενο ποσοστό αυτόνομων οχημάτων στην κυκλοφορία, με ταυτόχρονη κυκλοφορία αυτόνομου λεωφορείου. Στη συνέχεια αναπτύχθηκε πρότυπο μη-γραμμικής παλινδρόμησης με δένδρα αποφάσεων με εξαρτημένη μεταβλητή το λογάριθμο του συντελεστή Μ.Ε.Α. και ανεξάρτητες μεταβλητές τη ροή, τον τύπο της οδού, τον τύπο ελέγχου της κυκλοφορία, τις κυκλοφοριακές συνθήκες και το ποσοστό των αυτόνομων οχημάτων. Από τις αναλύσεις προέκυψε ότι με την ύπαρξη μεγαλύτερων ποσοστών αυτόνομων οχημάτων στην κυκλοφορία παρουσιάζεται μείωση των τιμών Μ.Ε.Α. αυτόνομων οχημάτων. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι η εφαρμογή αυτόνομων οχημάτων δύναται να μειώσει τις καθυστερήσεις έως και 70%, το πλήθος αλλαγών λωρίδας έως και 25% και τις εκπομπές CO2 έως και 50%. el
heal.abstract The scope of the present thesis is to study the impact of an autonomous bus system on traffic, road safety and the environment, in future mixed demand scenarios (conventional and autonomous vehicles) and evaluate the factors converting autonomous vehicles to Passenger Car Units (PCU) through their impact on macroscopic characteristics of traffic flow within a network. For this purpose, eleven scenarios with future traffic conditions were analyzed within a traffic simulation program. These scenarios refer to a part of the Athens network and were formed by a baseline scenario with current traffic conditions and ten scenarios with increasing market penetration rate of autonomous vehicles, with the simultaneous operation of an autonomous Shuttle Bus. In continuation, a prototype of a non-linear regression was developed with decision trees with dependent variable the logarithm of the PCU factor, while the independent variables were the flow, the road type, the traffic control type, the traffic volume and the penetration rate of autonomous vehicles. The main outcome was that lower rates of PCU occur when higher rates of autonomous vehicles are used in circulation. Furthermore, it has been determined that the autonomation is able to decrease the delay time up to 70%, the number of lane changes up to 25% and the CO2 emission up to 50%. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.advisorName Vlahogianni, Eleni en
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Yannis, George en
heal.committeeMemberName Golias, Ioannis en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 70 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα