HEAL DSpace

Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου τροφοδοτικών γραμμών με στόλο αυτόνομων λεωφορείων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φάκας, Θεόφιλος el
dc.contributor.author Fakas, Theofilos en
dc.date.accessioned 2020-12-01T18:12:57Z
dc.date.available 2020-12-01T18:12:57Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52139
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19837
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Δίκτυο τροφοδοτικών γραμμών λεωφορείων el
dc.subject Αυτόματη ανταποκρινόμενη μεταφορά στη ζήτηση el
dc.subject Αυτόνομα λεωφορεία el
dc.subject Α Γενετικός αλγόριθμος el
dc.subject Διαδρομές λεωφορείων el
dc.subject Autonomous buses en
dc.subject Automated demand responsive transit en
dc.subject Feeder-Bus network en
dc.subject Genetic algorithm en
dc.subject Bus routes en
dc.title Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου τροφοδοτικών γραμμών με στόλο αυτόνομων λεωφορείων el
dc.title Optimal design of feeder bus network with autonomous buses en
heal.type bachelorThesis el
heal.classification Τομέας Συγκοινωνιών el
heal.classification Department of Transportation en
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10-14
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο «βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου με τροφοδοτικά αυτόνομα λεωφορεία», που έχει ως στόχο την άμεση εξυπηρέτηση της ζήτησης σε πολλαπλούς σταθμούς μετρό από πολλαπλές προελεύσεις. Το πρόβλημα αυτό αποτελεί ένα εξιδεικευμένο πρόβλημα του ευρύτερου προβλήματος του σχεδιασμού των αστικών συγκοινωνιών και έχει το πρότυπο του προβλήματος της δρομολόγησης των οχημάτων . Η μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί για την επίλυση του προβλήματος στηρίζεται στα συστήματα των «Αυτόματων Ανταποκρινόμενων Μεταφορών στη Ζήτηση», που έχουν ως στόχο την μεταφορά όλων των επιβατών στους σιδηροδρομικούς σταθμούς της περιοχής εξυπηρέτησης από έναν ομοιογενή στόλο μικρών αυτόνομων λεωφορείων. Για την επίλυση του προβλήματος χρησιμοποιήθηκε ένας Γενετικός Αλγόριθμος, ο οποίος έδωσε πολύ καλά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα και μέσω του οποίου δημιουργήθηκαν οι κατάλληλες διαδρομές που εξυπηρετούν τη ζήτηση με το ελάχιστο κόστος μεταφοράς. el
heal.abstract The objective of this study is the development of an optimization model for the design of a route network operated by autonomous buses, aiming to serve passenger demand for multiple metro stations. This problem is a special form of the urban public transport network design problem, which is the Feeder Bus Network Design Problem and is modelled as a capacitated vehicle routing problem. The design concept employed is based on the systems of Autonomous Transport on Demand, which refers to autonomous vehicles transporting passengers to railway stations, as a feeder service. To solve the problem, a Genetic Algorithm was used, producing minimum cost routes in a short amount of time. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 136 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα