dc.contributor.author | Φάκας, Θεόφιλος | el |
dc.contributor.author | Fakas, Theofilos | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-01T18:12:57Z | |
dc.date.available | 2020-12-01T18:12:57Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52139 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19837 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δίκτυο τροφοδοτικών γραμμών λεωφορείων | el |
dc.subject | Αυτόματη ανταποκρινόμενη μεταφορά στη ζήτηση | el |
dc.subject | Αυτόνομα λεωφορεία | el |
dc.subject | Α Γενετικός αλγόριθμος | el |
dc.subject | Διαδρομές λεωφορείων | el |
dc.subject | Autonomous buses | en |
dc.subject | Automated demand responsive transit | en |
dc.subject | Feeder-Bus network | en |
dc.subject | Genetic algorithm | en |
dc.subject | Bus routes | en |
dc.title | Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου τροφοδοτικών γραμμών με στόλο αυτόνομων λεωφορείων | el |
dc.title | Optimal design of feeder bus network with autonomous buses | en |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.classification | Τομέας Συγκοινωνιών | el |
heal.classification | Department of Transportation | en |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-10-14 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο «βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου με τροφοδοτικά αυτόνομα λεωφορεία», που έχει ως στόχο την άμεση εξυπηρέτηση της ζήτησης σε πολλαπλούς σταθμούς μετρό από πολλαπλές προελεύσεις. Το πρόβλημα αυτό αποτελεί ένα εξιδεικευμένο πρόβλημα του ευρύτερου προβλήματος του σχεδιασμού των αστικών συγκοινωνιών και έχει το πρότυπο του προβλήματος της δρομολόγησης των οχημάτων . Η μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί για την επίλυση του προβλήματος στηρίζεται στα συστήματα των «Αυτόματων Ανταποκρινόμενων Μεταφορών στη Ζήτηση», που έχουν ως στόχο την μεταφορά όλων των επιβατών στους σιδηροδρομικούς σταθμούς της περιοχής εξυπηρέτησης από έναν ομοιογενή στόλο μικρών αυτόνομων λεωφορείων. Για την επίλυση του προβλήματος χρησιμοποιήθηκε ένας Γενετικός Αλγόριθμος, ο οποίος έδωσε πολύ καλά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα και μέσω του οποίου δημιουργήθηκαν οι κατάλληλες διαδρομές που εξυπηρετούν τη ζήτηση με το ελάχιστο κόστος μεταφοράς. | el |
heal.abstract | The objective of this study is the development of an optimization model for the design of a route network operated by autonomous buses, aiming to serve passenger demand for multiple metro stations. This problem is a special form of the urban public transport network design problem, which is the Feeder Bus Network Design Problem and is modelled as a capacitated vehicle routing problem. The design concept employed is based on the systems of Autonomous Transport on Demand, which refers to autonomous vehicles transporting passengers to railway stations, as a feeder service. To solve the problem, a Genetic Algorithm was used, producing minimum cost routes in a short amount of time. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 136 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: