HEAL DSpace

Ανάπτυξη εφαρμογής για την εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με αντικοινωνικές διαταραχές στην αναγνώριση συναισθήματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λαμπρόπουλος, Ανδρέας el
dc.contributor.author Lampropoulos, Andreas en
dc.date.accessioned 2020-12-02T10:25:40Z
dc.date.available 2020-12-02T10:25:40Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52168
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19866
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αντικοινωνική συμπεριφορά el
dc.subject Αναγνώριση συναισθήματος el
dc.subject Διαδικτυακή εφαρμογή el
dc.subject Εκπαιδευτικό παιχνίδι el
dc.subject Συναισθήματα el
dc.subject Antisocial behavior en
dc.subject Emotion recognition en
dc.subject Online application en
dc.subject Emotions en
dc.subject Training game en
dc.title Ανάπτυξη εφαρμογής για την εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με αντικοινωνικές διαταραχές στην αναγνώριση συναισθήματος el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διαδικτυακή εφαρμογή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-04-07
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με αντικοινωνική συμπεριφορά στην αναγνώριση συναισθημάτων. Η αντικοινωνική συμπεριφορά επηρεάζει τη ζωή πολλών παιδιών, των οικογενειών τους καθώς και του κοινωνικού περίγυρού τους, μιας και σύμφωνα με τη βιβλιογραφία οι αναφορές για αντικοινωνική συμπεριφορά στην ψυχοπαθολογία αποτελούν τις μισές από το σύνολο των αναφορών για την ψυχική υγεία των παιδιών. Η προσέγγιση που κάναμε μέσω της εργασίας αυτής, στην αντιμετώπιση της αντικοινωνικής συμπεριφοράς, έγκειται στην δυσκολία που παρουσιάζουν ορισμένα παιδιά στην αναγνώριση των συναισθημάτων των συνομιλητών τους και κατ’ επέκταση στη λανθασμένη ανταπόκριση σε αυτά. Χρησιμοποιώντας τεχνικές εκπαίδευσης αναγνώρισης συναισθημάτων, είναι δυνατόν να αναπτυχθεί μία εφαρμογή η οποία θα ενεργεί ως κατάλληλο μέσο για την αντιμετώπιση της αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, διεξήχθη μια βιβλιογραφική ανασκόπηση στις υπάρχουσες σχετικές εφαρμογές και στις παρεμβάσεις τους. Επικεντρωθήκαμε στα αποτελέσματα της ανασκόπησης αυτής με σκοπό την μελέτη των περιορισμών αυτών των εφαρμογών και της αποτελεσματικότητας τους. Σε επόμενο στάδιο έγινε σύγκριση αποτελεσμάτων με σκοπό τη συζήτηση και την δημιουργία του πλαισίου υλοποίησης μιας νέας εφαρμογής. Το τελικό αποτέλεσμα της διπλωματικής είναι η σχεδίαση και ανάπτυξη αυτής της νέας εφαρμογής για την αντιμετώπιση της αντικοινωνικής συμπεριφοράς σε παιδιά και εφήβους. el
heal.abstract Aim of this thesis is the development of an application, in order to train children and adolescents with antisocial behaviors on emotion recognition. Disruptive behaviors affect the lives of many children, their families and their social circle, since, according to the literature these disruptive behaviors are one of the most common forms of psychopathology, accounting for half of all childhood mental health referrals. Our approach through this paper for the treatment of such behaviors lies on the difficulty that some children have in recognizing correct emotions on their peers’ expressions and as a result a wrong response to them. By using emotion recognition training techniques, the development of an application is possible, which will act as a successful means to treating antisocial behaviors. In the context of this thesis, a literature review was conducted on the already available relevant applications and their interventions. We focused on the results of this review in order to study the limitations of said applications, as well as their effectiveness. As a next step, a comparison was made on the results, so as to discuss and create a new framework for a new application. The result of this thesis is the design and development of a new application to combat antisocial behaviors. en
heal.advisorName Κουτσούρης, Δημήτριος-Διονύσιος el
heal.committeeMemberName Ματσόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Τσανάκας, Παναγιώτης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών. Εργαστήριο Βιοϊατρικής Τεχνολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 67 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα