dc.contributor.author | Κωνσταντινίδης, Αλέξανδρος | el |
dc.contributor.author | Konstantinidis, Alexandros | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T13:36:40Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T13:36:40Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52212 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19910 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ενεργειακή συγκομιδή | el |
dc.subject | Ηλεκτρομαγνητική μετατροπή | el |
dc.subject | Ηλεκτρομαγνητικοί αισθητήρες | el |
dc.subject | Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας | el |
dc.subject | Αξιοποίηση κραδασμών | el |
dc.subject | Anergy harvesting | en |
dc.subject | Electromagnetic sensors | el |
dc.subject | Renewable energy sources | el |
dc.subject | Vibration energy | el |
dc.subject | Linear micro-generator | el |
dc.title | Μαγνητική συγκομιδή ηλεκτρικής ενέργειας σε πλοία μέσω δονήσεων | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Electrical engineering | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-20 | |
heal.abstract | Η συγκομιδή ενέργειας από το περιβάλλον αποτελεί μία ελκυστική εναλλακτική λύση για την τροφοδοσία συστημάτων με μικρές απαιτήσεις ισχύος τα οποία πρέπει να λειτουργούν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η σχεδίαση ενός συστήματος συγκομιδής ενέργειας που να αξιοποιεί δονήσεις που συναντώνται σε πλοία. Στόχος του συστήματος είναι να μπορεί να αντλεί το μέγιστο δυνατό ποσό ισχύος σε ένα συχνοτικό εύρος δονήσεων που μπορούν να γίνουν εκμεταλλεύσιμες σε πλοία. Συγκεκριμένα, αναλύεται η περίπτωση ηλεκτρομαγνητικής ενεργειακής συγκομιδής και γίνεται συγκριτική μελέτη διαφορετικών τοπολογιών. Η εκμετάλλευση ενέργειας μέσω δονήσεων μπορεί να προσφέρει λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας σε ζητήματα ενεργειακής τροφοδοσίας πλοίων. Στα κεφάλαια που ακολουθούν περιγράφεται η προσπάθεια σχεδίασης ενός τέτοιου συστήματος και κατασκευής ενός ηλεκτρομαγνητικού μετατροπέα. Αρχικά περιγράφονται οι διαφορετικές πηγές που μπορούν να αξιοποιηθούν και οι βασικές ιδιότητές τους, ενώ πραγματοποιήθηκε και μία σύντομη αναφορά στις επιλογές. Στη συνέχεια ακολουθεί η θεωρητική ανάλυση της περίπτωσης του ηλεκτρομαγνητικού μετατροπέα, ο οποίος είναι μια γραμμική μικρογεννήτρια. Αναλύεται το κύκλωμα διαχειρίσης ισχύος, η σύνδεση του συστήματος και οι επιλογές αποθήκευσης της παραγόμενης ενέργειας. Στα τελευταία κεφάλαια, γίνεται κατασκευή μικρο-γεννητριών με διαφορετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά και διαφορετικές τοπολογίες και γίνεται σύγκριση των αποτελεσμάτων της κάθε περίπτωσης. | el |
heal.advisorName | Χριστοφόρου, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Τσαραμπάρης, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Σολδάτος, Αργύρης | el |
heal.committeeMemberName | Χριστοφόρου, Ευάγγελος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: