HEAL DSpace

Διερεύνηση στρατηγικών τμηματικής έγχυσης καυσίμου σε τετράχρονο κινητήρα Diesel με χρήση θερμοδυναμικού κώδικα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αδαμάκης, Ελευθέριος el
dc.contributor.author Adamakis, Eleftherios en
dc.date.accessioned 2020-12-03T18:16:45Z
dc.date.available 2020-12-03T18:16:45Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52224
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19922
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.rights Default License
dc.subject Κινητήρες Diesel el
dc.subject Εκπομπές ρύπων el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Οξείδια αζώτου el
dc.subject Τμηματική έγχυση el
dc.subject Diesel engine en
dc.subject Emissions el
dc.subject NOx el
dc.subject Modelling el
dc.subject Split injections el
dc.title Διερεύνηση στρατηγικών τμηματικής έγχυσης καυσίμου σε τετράχρονο κινητήρα Diesel με χρήση θερμοδυναμικού κώδικα el
heal.type masterThesis
heal.classification Θερμοδυναμική el
heal.classification Thermodynamics en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-07-09
heal.abstract Μεγάλη σημασία δίνεται τις τελευταίες δεκαετίες στη μείωση των εκπεμπόμενων αέριων ρύπων από της μηχανές εσωτερικής καύσης, λόγω της σημαντικής συμβολής τους στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Ειδικότερα, όσον αφορά στα οξείδια του αζώτου (ΝΟx), αυτά επιδρούν σημαντικά στο σχηματισμό φωτοχημικού νέφους και της όξινης βροχής. Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η δυνατότητα μείωσης των εκπεμπόμενων ΝΟx τετράχρονου κινητήρα Diesel. Για τον σκοπό αυτόν δομήθηκε μοντέλο του κινητήρα με τη χρήση του Θερμοδυναμικού κώδικα WAVE, και αξιολογήθηκαν οι εκπομπές NOx για σενάρια τριών παλμών έγχυσης (προέγχυση, κύρια έγχυση, μετέγχυση) σε ταχύτητες 1500 rpm, 2000 rpm και 2500 rpm. Το μοντέλο βαθμονομήθηκε και αξιολογήθηκε βάσει πειραματικών δεδομένων από δημοσιευμένες εργασίες. Προέκυψε σημαντική μείωση των εκπομπών NOx (32% κατά μέσο όρο) με μικρή μείωση της μέσης ενεργού πίεσης (3% κατά μέσο όρο). Τέλος, έγινε σύγκριση με περιπτώσεις συνεχούς προφίλ έγχυσης ίδιας μέσης ενδεικνύμενης πίεσης, και πιβεβαιώθηκε η μείωση της τελικής συγκέντρωσης NOx, και σε σχέση με αυτές. el
heal.advisorName Καϊκτσής, Λάμπρος el
heal.committeeMemberName Κυρτάτος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Παπαδόπουλος, Χρήστος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 73 σ. el
heal.fullTextAvailability σ.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής