HEAL DSpace

Η εξέλιξη του Digital Marketing μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και της τεχνολογίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραχάλιος, Γεράσιμος el
dc.contributor.author Karachalios, Gerasimos en
dc.date.accessioned 2020-12-04T06:06:02Z
dc.date.available 2020-12-04T06:06:02Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52239
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19937
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-Οικονομικά Συστήματα (ΜΒΑ)” el
dc.rights Default License
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Social Media en
dc.subject Platforms en
dc.subject Content en
dc.subject Social Networks en
dc.subject Ψηφιακό Μάρκετινγκ el
dc.subject Κοινωνικά μέσα el
dc.subject Πλατφόρμες el
dc.subject Περιεχόμενο el
dc.subject Κοινωνικά Δίκτυα el
dc.title Η εξέλιξη του Digital Marketing μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και της τεχνολογίας el
heal.type masterThesis
heal.classification Digital Marketing el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10-14
heal.abstract Το παραδοσιακό marketing αποτέλεσε έναν τρόπο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών με σκοπό την ενημέρωση του κοινού για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης διαμέσου ποικίλων μέσων, όπως οι τηλεφωνικές, τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές και έντυπες διαφημίσεις. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές, καθώς το το ψηφιακό marketing έρχεται να αντικαταστήσει το παραδοσιακό. Αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, οι κυριότεροι από τους οποίους είναι η αύξηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και η συμπερίληψη νέων μέσων όπως τα blogs, οι πληρωμένες διαφημίσεις, οι ιστοσελίδες, τα κοινωνικά δίκτυα, όπως και άλλες μορφές μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου, όλα τα παραπάνω δίνουν τη δυνατότητα για μία πιο στοχευμένη μορφή διαφήμισης, σε σύγκριση με την παραδοσιακή. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση, παρουσίαση και ανάλυση του ψηφιακού marketing, των βασικών εννοιών, αρχών, μεθόδων και εργαλείων του. Επιπλέον, επιχειρείται η δημιουργία ενός επιχειρησιακού πλάνου digital marketing για μία επιχείρηση παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας, μέσω την υλοποίησης μιας σειράς από καμπάνιες διαμέσου διάφορων πλατφορμών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με στόχο την αύξηση, αφενός, της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης και, αφετέρου, των μελλοντικών πωλήσεών της. Τέλος, πραγματοποιείται η εξαγωγή ορισμένων συμπερασμάτων και η αναφορά στις προοπτικές του ψηφιακού marketing. el
heal.advisorName Ματσόπουλος, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Παπαβασιλείου, Συμεών el
heal.committeeMemberName Παναγόπουλος, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 69 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής