dc.contributor.author | Κυριαζή, Πελαγία | el |
dc.contributor.author | Kyriazi, Pelagia | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T13:25:06Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T13:25:06Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52262 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19960 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Παραγωγή και Διαχείρηση Ενέργειας” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προαστιακός Σιδηρόδρομος | el |
dc.subject | Σύστημα Ηλιοπροστασίας | el |
dc.subject | Σκίαση | el |
dc.subject | Στέγαστρα | el |
dc.subject | Θερμική Άνεση | el |
dc.subject | Ενέργεια | el |
dc.subject | Suburban Railway | en |
dc.subject | Sun | el |
dc.subject | Shelters | el |
dc.subject | Sun-protection Systems | el |
dc.subject | Shading | el |
dc.subject | Thermal Comfort | el |
dc.subject | Energy | el |
dc.title | Αξιολόγηση Σκίασης Στεγάστρων των Σταθμών Προαστιακού Σιδηροδρόμου | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Εξοικονόμηση Ενέργειας | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-10 | |
heal.abstract | Επιδίωξη της παρούσας μελέτης είναι να αναδείξει πώς ο σωστός σχεδιασμός ενός αρχιτεκτονικού στοιχείου που χαρακτηρίζει τη μορφολογία μιας κατασκευής, όπως, για παράδειγμα, του στεγάστρου ενός σταθμού, μπορεί να αποβεί ταυτόχρονα ένα βιοκλιματικό στοιχείο που συμβάλει στην θερμική άνεση των χρηστών της κατασκευής, καθώς και στην εξοικονόμηση ενέργειας της κατασκευής. Η σκίαση αποτελεί σημαντικό παράγοντα θερμικής άνεσης, γι’ αυτό και μελετάται ως μία από τις παραμέτρους που λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό των κτηρίων, με σκοπό τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσής τους, που οδηγεί σε εξοικονόμηση ενέργειας. Στην περίπτωση των σταθμών μέσων σταθερής τροχιάς, η ύπαρξη στεγάστρων που προσφέρουν ικανοποιητική προστασία από τον ήλιο, ιδιαίτερα σε μια χώρα με έντονη ηλιοφάνεια, κρίνεται καθοριστικής σημασίας, καθώς συμβάλει ουσιαστικά στην διαμόρφωση της άποψης των επιβατών για το επίπεδο εξυπηρέτησης του μέσου. Η αύξηση της θελκτικότητας των μέσων μαζικής μεταφοράς αποτελεί σημαντική επιδίωξη των συγκοινωνιολόγων τα τελευταία χρόνια, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας στα καύσιμα και προστασίας του περιβάλλοντος. Τα στέγαστρα που εξετάζονται στην παρούσα διπλωματική εργασία είναι εκείνα των σταθμών του Προαστιακού Σιδηροδρόμου. Η αξιολόγησή τους αφορά την άνεση που εξασφαλίζουν στους χρήστες του συγκεκριμένου μεταφορικού μέσου. Τα δεδομένα που συλλέγονται αφορούν τα στέγαστρα σταθμών του αστικού τμήματος της γραμμής «Κιάτο - Πειραιάς». | el |
heal.advisorName | Σαγιά, Αθηνά | el |
heal.committeeMemberName | Σαγιά, Αθηνά | el |
heal.committeeMemberName | Κορωνάκη, Ειρήνη | el |
heal.committeeMemberName | Τζουβαδάκης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: