dc.contributor.author | Χριστοδουλάκης, Μιχαήλ | el |
dc.date.accessioned | 2020-12-06T08:14:00Z | |
dc.date.available | 2020-12-06T08:14:00Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52304 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20002 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Sustainable energy and climate action plan (SECAP) | en |
dc.subject | Sustainable urban mobility plan (SUMP) | en |
dc.subject | Adaptation to climate change | el |
dc.subject | Local spatial plan (LSP) | en |
dc.subject | Municipality of Chalkida | en |
dc.subject | Σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας (ΣΒΑΚ) | el |
dc.subject | Σχέδιο δράσης για την αειφόρο ενέργεια και το κλίμα (ΣΔΑΕΚ) | el |
dc.subject | Τοπικό χωρικό σχέδιο (ΤΧΣ) | el |
dc.subject | Προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή | el |
dc.subject | Δήμος Χαλκιδέων | el |
dc.title | Ανάπτυξη μακροπρόθεσμου σχεδιασμού προς την ανθρακική ουδετερότητα για το Δήμο Χαλκιδέων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σχέδιο δράσης για την αειφόρο ενέργεια και το κλίμα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-03-11 | |
heal.abstract | Lately, Europe and almost all the countries, have focused on the environmental challenges with the aim to achieve sustainable development, mitigation of the climate change impacts and the reduction of air pollutants, such as CO2 emissions. According to that, countries as a whole, regional and local areas are required to monitor their energy consumption and to cal-culate their carbon footprint. The calculation of the baseline emission inventory will lead to the identification of energy efficiency measures for each sector, and to reduce the impacts of climate change. The main subject of this thesis is the extension of the existing energy strategy of the Municipal-ity of Chalkida to achieve the 2030, 2040, 2050 CO2 reduction goals set by the European Un-ion. The target is to reduce carbon dioxide emissions by 40, 60 and 80% for each year respec-tively. In order to identify applicable measures relevant to the Municipality consumption and infrastructure, the first Sustainable Energy and Climate Action Plan it was used as the basis of the energy consumption analysis, for the energy measures that have been suggested until 2030 and the climate change impacts. The sustainable urban plan and climate change plan that have been developed during the pro-cess, are acting supportively to the Municipality’s energy strategy. More specifically, climate change actions can help in order to reduce energy consumption and as a result the carbon footprint of the municipality. Similarly, the Sustainable Urban Mobility Plan promotes the al-ternative modes of transport, through the modernisation of the existing infrastructure, and can contribute to the reduction of the transport sector consumption. According to the energy efficiency measures that are proposed for each sector and the energy consumption that is calculated, it is estimated that for the years 2030, 2040 and 2050, the re-duction will be 41,53, 61,28 and 80,98 % respectively. | en |
heal.abstract | Οι προκλήσεις του περιβάλλοντος αποτελούν ένα μεγάλο κεφάλαιο στο οποίο επικεντρώνεται τα τελευταία χρόνια η Ευρώπη με σκοπό την βιώσιμη ανάπτυξη, τον μετριασμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και την μείωση των αέριων ρύπων. Στο πλαίσιο αυτό, οι χώρες στο σύνολό τους καθώς και σε επίπεδο τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, καλούνται να κάνουν απογραφή των ενεργειακών τους καταναλώσεων και ακολούθως να υπολογίσουν το ανθρακικό τους αποτύπωμα. Ο υπολογισμός του ενεργειακού ισοζυγίου αποτελεί βασικό παράγοντα για την αναζήτηση παρεμβάσεων ενεργειακής αποδοτικότητας και τον μετριασμό των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής. Κύριο θέμα της διπλωματικής αποτελεί η επέκταση της ενεργειακής στρατηγικής του Δήμου Χαλκίδας για την επίτευξη των στόχων του 2030, 2040 και 2050 που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι στόχοι αυτοί αποσκοπούν στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 40, 60 και 80% για κάθε έτος αντίστοιχα. Με σκοπό την όσο δυνατόν καλύτερη προσέγγιση του θέματος και καταγραφής των δράσεων, χρησιμοποιήθηκε ως βάση η πρώτη ενεργειακή μελέτη του Δήμου, η οποία παρείχε ενεργειακή ανάλυση των καταναλώσεων, παρεμβάσεις ενεργειακής αποδοτικότητας με χρονικό ορίζοντα το 2030 καθώς και μελέτη για την κλιματική αλλαγή. Υποστηρικτικά στην ενεργειακή στρατηγική του Δήμου, αναπτύχθηκε ένα προσχέδιο για την βιώσιμη κινητικότητα και έγινε επέκταση της μελέτης για την κλιματική αλλαγή. Η μελέτη των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής και η επιλογή των κατάλληλων δράσεων προσαρμογής, μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής των πολιτών καθώς και να βοηθήσουν στην μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος. Αντίστοιχα το Σχέδιο Αστικής Βιώσιμης Κινητικότητας βοηθάει στην προώθηση εναλλακτικών τρόπων μεταφοράς και σχετίζεται άμεσα με τις καταναλώσεις του τομέα των μεταφορών. Με βάση τις δράσεις οι οποίες προτείνονται για το Δήμο Χαλκίδας και σύμφωνα με τις καταναλώσεις που έχουν υπολογιστεί για τα τρία έτη 2030, 2040 και 2050, ο στόχος ο οποίος εκτιμάται ότι μπορεί να επιτευχθεί είναι 41,53, 61,28 και 80,98 % αντίστοιχα. | el |
heal.advisorName | Δούκας, Χρυσόστομος | el |
heal.committeeMemberName | Δούκας, Χρυσόστομος | el |
heal.committeeMemberName | Ασκούνης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαρράς, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 218 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: