dc.contributor.author | Pantos, Spyros | el |
dc.contributor.author | Πάντος, Σπύρος | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T10:38:53Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T10:38:53Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52337 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20035 | |
dc.description | ||
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κανονισμοί ΕΕ | el |
dc.subject | Επαλήθευση | el |
dc.subject | Παρακολούθηση | el |
dc.subject | Πλατφόρμα ανάλυσης Δεδομένων | el |
dc.subject | Εκπομπές αερίων CO₂ | el |
dc.subject | Πλατφόρμα ανάλυσης Δεδομένων | el |
dc.subject | Monitoring Verification Reporting | el |
dc.subject | MRV | en |
dc.subject | Hellenic Shipping | en |
dc.subject | Data Analysis Platform, | en |
dc.subject | Thetis MRV | en |
dc.subject | CO₂ Emissions | en |
dc.title | Ανάπτυξη πλατφόρμας (analytics software platform) για την ανάλυση και παρουσίαση δεδομένων των ναυτιλιακών εταιριών που σχετίζονται με την παρακολούθηση, καταγραφή και επαλήθευση των εκπομπών ρύπων (MRV) | el |
dc.contributor.department | Maritime Transport | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.secondaryTitle | Development of a platform (analytics software platform) for the analysis and presentation of shipping data for companies related to the monitoring, reporting and verification of emissions (MRV) | en |
heal.classification | Business Intelligence | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-10-15 | |
heal.abstract | Εισαγωγή : O κανονισμός MRV (Monitoring, Reporting, Verification) της ΕΕ 2015/757 σχετικά με την «παρακολούθηση, αναφορά και εξακρίβωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τις θαλάσσιες μεταφορές» εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο (ΕΚ) και το Κοινοβούλιο και τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2015. Ο πρωταρχικός στόχος του κανονισμού είναι η μείωση των εκπομπών CO2 από τις θαλάσσιες μεταφορές.. Ειδικότερα όταν σχετίζεται με τη ναυτιλία όπου κατέχει το 90% του παγκόσμιου εμπορίου τότε μπορούμε να αναλογιστούμε πόσο σημαντικές είναι αυτές οι δράσεις οι οποίες θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον και την κοινωνία. Σκοπός της διπλωματικής είναι η ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας ως προς την ανάλυση και απεικόνιση δεδομένων ναυτιλίας ως προς το πρότυπο του MRV που αφορά κυρίως τις εκπομπές διοξειδίου του Άνθρακα αλλά και κατανάλωση καυσίμου. Όπως και συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση των διεθνών δεδομένων σε σχέση με την Ελλάδα σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα της Ε.Ε στο Thetis MRV. Μεθοδολογία : Διεξήχθη μια σύγχρονη έρευνα σε ναυτιλιακά δεδομένα σε παγκόσμιο επίπεδο ώστε να αξιολογηθούν τα αποτελέσματα μέσω της εφαρμογής του MRV αλλά και από την εξαγωγή συμπερασμάτων από την πλατφόρμα ανάλυσης και απεικόνισης δεδομένων. Κατά την αξιολόγηση των δεδομένων λάβαμε υπόψιν πολλά κριτήρια είτε σε επίπεδο της Ελλάδας είτε σε παγκόσμιο επίπεδο όπως για παράδειγμα τα λιμάνια νηολόγησης , την χώρα εγγραφής αλλά και τον τύπο των πλοίων ώστε να έχουμε πολυσύνθετη ανάλυση και διαφορετικές οπτικές γωνίες για την εξαγωγή των συμπερασμάτων μας. Σε κάποιες περιπτώσεις έγιναν κάποιες παραδοχές λόγω έλλειψης δεδομένων αφού επιτρέπεται στις εταιρίες να τα αναφέρουν και να τα καταγράψουν μόνο εθελοντικά στην έκθεση αναφοράς τους. Συμπεράσματα : Η επίγνωση της ανάγκης της μείωσης των εκπομπών αερίων διοξειδίου του άνθρακα αλλά και της κατανάλωσης καυσίμου οδήγησε την Ε.Ε στην δημιουργία ενός προτύπου που θα καταγράφει και επιβεβαιώνει την ορθή λειτουργία κάθε πλοίου ως προς τους κανόνες της Ε.Ε. για την σταδιακή μείωση των εκπομπών αερίου. Είναι σημαντικό να αλλάξει η νοοτροπία των εταιριών που θα πρέπει να κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι ώστε να υπάρχει κοινό όφελος σε παγκόσμιο επίπεδο για το περιβάλλον. Μέσω της εφαρμογής μας, θα μπορούσε να υπάρχει άμεση και αποτελεσματική ανάλυση σε κάθε εταιρία αλλά και στην Ε.Ε. ώστε να μπορούσαν και οι δυο πλευρές να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα βελτίωσης της κατάστασης είτε από άποψη λειτουργίας από την πλευρά των ναυτιλιακών είτε νομικά / κανονιστικά από την πλευρά της Ε.Ε αλλά και του Ι.Μ.Ο. | el |
heal.advisorName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργίου, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 217 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: