HEAL DSpace

Ανάπτυξη μοντέλων συνεχούς προσέγγισης για την προτυποποίηση της λειτουργίας υδροπλάνων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πασχαλίδης, Στέργιος-Ζήκος el
dc.contributor.author Paschalidis, Stergios-Zikos en
dc.date.accessioned 2020-12-07T15:47:16Z
dc.date.available 2020-12-07T15:47:16Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52346
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20044
dc.rights Default License
dc.subject Seaplanes en
dc.subject Υδροπλάνα el
dc.subject Seaplane bases en
dc.subject Continuum approximation models en
dc.subject Optimization of operation en
dc.subject Future demand en
dc.subject Υδατοδρόμια el
dc.subject Μοντέλα συνεχούς προσέγγισης el
dc.subject Βελτιστοποίηση λειτουργίας el
dc.subject Μελλοντική ζήτηση συνεχούς προσέγγισης el
dc.title Ανάπτυξη μοντέλων συνεχούς προσέγγισης για την προτυποποίηση της λειτουργίας υδροπλάνων el
dc.title Development of continuum approximation models about modeling operation of seaplanes en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μεταφορές el
heal.classification Transportation en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-03-16
heal.abstract Αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη ενός μοντέλου συνεχούς προσέγγισης με το οποίο περιγράφεται η λειτουργία ενός δικτύου τακτικών δρομολογίων υδροπλάνων, από τα υπό θεώρηση μητροπολιτικά υδατοδρόμια της Ελευσίνας και της Θεσσαλονίκης. Αρχικά παρουσιάζονται γενικές πληροφορίες σχετικά με τα υδροπλάνα και τα υδατοδρόμια παγκόσμια αλλά και στην Ελλάδα ώστε να διαπιστωθεί η αναγκαιότητα αλλά και η καταλληλότητα του συγκεκριμένου μέσου στη χώρα μας. Ακολουθεί η διατύπωση των σχετικών εξισώσεων τεχνικής και οικονομικής φύσεως σχετικά με τη λειτουργία των υδροπλάνων, αλλά και της ζήτησης των υδατοδρομίων κατανεμημένων ανά τρίμηνο, εξαιτίας της εποχικότητας φαινομένων όπως ο τουρισμός και οι καιρικές συνθήκες. Λόγω της φύσης του μοντέλου απαιτείται ένας αριθμός εξισώσεων με σχετικά λίγες μεταβλητές που να ποσοτικοποιούν αδρομερώς τη λειτουργία του συστήματος, το οποίο βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού. Επειδή στις αερομεταφορές τα περιθώρια κέρδους είναι λίγο έως πολύ καθορισμένα εξαιτίας της μεταβλητότητας της τιμής του εισιτηρίου εξετάζεται συγκεκριμένα ο βέλτιστος αριθμός αεροσκαφών και δρομολογίων που να ανταποκρίνεται στο ωράριο λειτουργίας των υδροπλάνων και με αντικειμενική συνάρτηση τη μεγιστοποίηση της πληρότητας των δρομολογίων. Λαμβάνονται υπόψη τρία διαφορετικά σενάρια μελλοντικής ζήτησης για το έτος-στόχο 2030 (αναμενόμενο, αισιόδοξο και απαισιόδοξο) ανάλογα με το συντελεστή ανάπτυξης της Ε.Ε. Τελικά εφαρμόζονται οι εξισώσεις του μοντέλου για κάθε σενάριο και στα δύο μητροπολιτικά υδατοδρόμια ανά τρίμηνο και επιλέγονται τα βέλτιστα ζεύγη αριθμού υδροπλάνων και δρομολογίων. el
heal.abstract The objective of this diploma thesis is to develop a continuum approximation model for the operation of a regular seaplane network from the metropolitan seaplane bases of Elefsina and Thessaloniki. Initially, general information on seaplanes worldwide and in Greece are presented, in order to ascertain their necessity and suitability in Greece. Following, the formulation of the relevant technical and economic equations on the operation of seaplanes are developed, as well as the demand for seaplane services distributed by quarter due to seasonality of factors such as tourism and weather conditions. Due to the nature of the model, a set of equations with relatively few variables are needed to quantify the operation of the system in the design phase. Since in air transportation profit margins are determined by the volatility of ticket prices, the optimum number of aircraft and itineraries corresponding to seafloor operating hours is specifically considered, having as an objective function the optimization of itineraries passengers’ fullness. Three different scenarios of future demand for the target year 2030 (expected, optimistic and pessimistic) depending on the EU growth factor are taken into account. Finally, the developed model for each scenario is applied for each metropolitan seaplane base per quarter and the optimal pairs of seaplane and itineraries are selected. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.advisorName Kepaptsoglou, Konstantinos en
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Kepaptsoglou, Konstantinos en
heal.committeeMemberName Ballis, Athanasios en
heal.committeeMemberName Vlachogianni, Eleni en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 87 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής