dc.contributor.author |
Πασχαλίδης, Στέργιος-Ζήκος
|
el |
dc.contributor.author |
Paschalidis, Stergios-Zikos
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-12-07T15:47:16Z |
|
dc.date.available |
2020-12-07T15:47:16Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52346 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20044 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Seaplanes |
en |
dc.subject |
Υδροπλάνα |
el |
dc.subject |
Seaplane bases |
en |
dc.subject |
Continuum approximation models |
en |
dc.subject |
Optimization of operation |
en |
dc.subject |
Future demand |
en |
dc.subject |
Υδατοδρόμια |
el |
dc.subject |
Μοντέλα συνεχούς προσέγγισης |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση λειτουργίας |
el |
dc.subject |
Μελλοντική ζήτηση συνεχούς προσέγγισης |
el |
dc.title |
Ανάπτυξη μοντέλων συνεχούς προσέγγισης για την προτυποποίηση της λειτουργίας υδροπλάνων |
el |
dc.title |
Development of continuum approximation models about modeling operation of seaplanes |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μεταφορές |
el |
heal.classification |
Transportation |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-03-16 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη ενός μοντέλου συνεχούς προσέγγισης
με το οποίο περιγράφεται η λειτουργία ενός δικτύου τακτικών δρομολογίων υδροπλάνων, από τα υπό
θεώρηση μητροπολιτικά υδατοδρόμια της Ελευσίνας και της Θεσσαλονίκης. Αρχικά παρουσιάζονται
γενικές πληροφορίες σχετικά με τα υδροπλάνα και τα υδατοδρόμια παγκόσμια αλλά και στην Ελλάδα
ώστε να διαπιστωθεί η αναγκαιότητα αλλά και η καταλληλότητα του συγκεκριμένου μέσου στη χώρα
μας. Ακολουθεί η διατύπωση των σχετικών εξισώσεων τεχνικής και οικονομικής φύσεως σχετικά με τη
λειτουργία των υδροπλάνων, αλλά και της ζήτησης των υδατοδρομίων κατανεμημένων ανά τρίμηνο,
εξαιτίας της εποχικότητας φαινομένων όπως ο τουρισμός και οι καιρικές συνθήκες. Λόγω της φύσης
του μοντέλου απαιτείται ένας αριθμός εξισώσεων με σχετικά λίγες μεταβλητές που να ποσοτικοποιούν
αδρομερώς τη λειτουργία του συστήματος, το οποίο βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού. Επειδή στις
αερομεταφορές τα περιθώρια κέρδους είναι λίγο έως πολύ καθορισμένα εξαιτίας της μεταβλητότητας
της τιμής του εισιτηρίου εξετάζεται συγκεκριμένα ο βέλτιστος αριθμός αεροσκαφών και δρομολογίων
που να ανταποκρίνεται στο ωράριο λειτουργίας των υδροπλάνων και με αντικειμενική συνάρτηση τη
μεγιστοποίηση της πληρότητας των δρομολογίων. Λαμβάνονται υπόψη τρία διαφορετικά σενάρια
μελλοντικής ζήτησης για το έτος-στόχο 2030 (αναμενόμενο, αισιόδοξο και απαισιόδοξο) ανάλογα με
το συντελεστή ανάπτυξης της Ε.Ε. Τελικά εφαρμόζονται οι εξισώσεις του μοντέλου για κάθε σενάριο
και στα δύο μητροπολιτικά υδατοδρόμια ανά τρίμηνο και επιλέγονται τα βέλτιστα ζεύγη αριθμού
υδροπλάνων και δρομολογίων. |
el |
heal.abstract |
The objective of this diploma thesis is to develop a continuum approximation model for the operation
of a regular seaplane network from the metropolitan seaplane bases of Elefsina and Thessaloniki.
Initially, general information on seaplanes worldwide and in Greece are presented, in order to ascertain
their necessity and suitability in Greece. Following, the formulation of the relevant technical and
economic equations on the operation of seaplanes are developed, as well as the demand for seaplane
services distributed by quarter due to seasonality of factors such as tourism and weather conditions.
Due to the nature of the model, a set of equations with relatively few variables are needed to quantify
the operation of the system in the design phase. Since in air transportation profit margins are
determined by the volatility of ticket prices, the optimum number of aircraft and itineraries
corresponding to seafloor operating hours is specifically considered, having as an objective function the
optimization of itineraries passengers’ fullness. Three different scenarios of future demand for the
target year 2030 (expected, optimistic and pessimistic) depending on the EU growth factor are taken
into account. Finally, the developed model for each scenario is applied for each metropolitan seaplane
base per quarter and the optimal pairs of seaplane and itineraries are selected. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.advisorName |
Kepaptsoglou, Konstantinos |
en |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Kepaptsoglou, Konstantinos |
en |
heal.committeeMemberName |
Ballis, Athanasios |
en |
heal.committeeMemberName |
Vlachogianni, Eleni |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
87 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|