HEAL DSpace

Επίλυση προβλημάτων προγραμματισμού ανθρωπίνων πόρων με τη χρήση της προσομοίωσης διακριτών γεγονότων: Ενδεικτική εφαρμογή χρήσης του λογισμικού προσομοίωσης Arena

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ταταράκη, Γαρυφαλιά el
dc.date.accessioned 2020-12-08T07:27:24Z
dc.date.available 2020-12-08T07:27:24Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52355
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20053
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Ουρά αναμονής el
dc.subject Προγραμματισμός πόρων el
dc.subject Πλάνο στελέχωσης el
dc.subject Διακριτά συστήματα el
dc.subject Simulations en
dc.subject Arena rockwell en
dc.subject Wait queue en
dc.subject Indle cost en
dc.subject Human resources en
dc.title Επίλυση προβλημάτων προγραμματισμού ανθρωπίνων πόρων με τη χρήση της προσομοίωσης διακριτών γεγονότων: Ενδεικτική εφαρμογή χρήσης του λογισμικού προσομοίωσης Arena el
dc.contributor.department ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10-12
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Επίλυση Προβλημάτων Προγραμματισμού Ανθρωπίνων Πόρων με τη Χρήση της Προσομοίωσης Διακριτών Γεγονότων: Ενδεικτική Εφαρμογή Χρήσης του Λογισμικού Προσομοίωσης ARENA» εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος «Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων» που προσφέρεται από τον τομέα Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Συγκεκριμένα πραγματεύεται την έννοια των ουρών αναμονής και τις επιπτώσεις τους σε μια επιχείρηση super market αλλά και τον τρόπο στελέχωσης της επιχείρησης με τη βοήθεια του λογισμικού προσομοίωσης ROCKWELL ARENA. Αρχικά παρουσιάζεται το πρόβλημα και τα δεδομένα του όπως ο ρυθμός άφιξης πελατών και παράλληλα δίνονται οι περιορισμοί του προβλήματος σύμφωνα με την επιθυμία του εργοδότη και των πελατών. Στη συνέχεια αφού ορίζονται οι στόχοι του προβλήματος, μοντελοποιείται η κίνηση πελατών στην επιχείρηση και έπειτα τρέχει το μοντέλο αλλάζοντας το ρυθμό άφιξης πελατών και τον αριθμό εργαζομένων στα ταμεία και στο πακετάρισμα. Τέλος με βάση το σύνολο των αποτελεσμάτων που έδωσε το λογισμικό δίνονται λύσεις για τη βέλτιστη στελέχωση της επιχείρησης, με κύριο γνώμονα τη σχέση κόστους στελέχωσης, χρόνου αναμονής στις ουρές που δημιουργούνται και αριθμό πελατών σε αυτές. Η στελέχωση των ταμείων μελετάται κατά τις ώρες αιχμής οι οποίες είναι από τις 14:00 μμ. έως τις 22:00 μμ. el
heal.advisorName Πόνης, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Πόνης, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Τόλης, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 125 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα