HEAL DSpace

Επίδραση συστημάτων πλύσης καυσαερίων (scrubber) στην πίεση αντίθλιψης και τις εκπομπές ρύπων ναυτικών κινητήρων ντήζελ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αυδίκος, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2020-12-08T08:18:53Z
dc.date.available 2020-12-08T08:18:53Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52363
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20061
dc.rights Default License
dc.subject Μηχανές Εσωτερικής Καύσης el
dc.subject Καυσαέρια el
dc.subject Πίεση αντίθλιψης el
dc.subject Κανονισμοί el
dc.subject Πλυντρίδες καυσαερίων el
dc.title Επίδραση συστημάτων πλύσης καυσαερίων (scrubber) στην πίεση αντίθλιψης και τις εκπομπές ρύπων ναυτικών κινητήρων ντήζελ el
dc.contributor.department Θερμότητας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10-20
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη δομή, λειτουργία και επίδραση των συστημάτων scrubbers (ή στα ελληνικά «πλυντρίδες αερίων») στα χαρακτηριστικά λειτουργίας ναυτικού κινητήρα εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) ντήζελ και πιο συγκεκριμένα στην πίεση αντίθλιψης αυτής και συνεπακόλουθα στη λειτουργική συμπεριφορά και στους αέριους ρύπους. Σκοπός της εργασίας είναι η καταγραφή των (εμπορικά) διαθέσιμων τεχνολογιών και συστημάτων scrubbers και η επίδραση της λειτουργίας τους στις εκπομπές (ρύπους) και την πίεση αντίθλιψης στον υπερπληρωτή ναυτικού κινητήρα. Ο στόχος της χρήσης των συσκευών αυτών είναι κύρια η μείωση των εκπομπών καυσαερίων διοξειδίου του θείου (SO2) με στόχο την εναρμόνιση με το νέο κανονισμό ΙΜΟ 2020 ο οποίος θέτει αυστηρά όρια όσον αφορά τις εκπομπές ναυτικών μηχανών. Η χρήση αυτών εξαρτάται (και εξετάζεται) τόσο από τεχνολογική σκοπιά όσο και από την οικονομική. Η ανάλυση σε αυτή την εργασία γίνεται κλιμακακωτά, εκκινώντας με μια τεχνική ανάλυση επεκτεινόμενη προς ειδικά ζητήματα (όπως η επίδραση που έχουν τα scrubbers στην πίεση αντίθλιψης) ενώ η επιλογή για scrubber αντιπαραβάλλεται με άλλες πιθανές επιλογές όπως είναι η χρήση νέων καυσίμων, χαμηλών σε περιεκτικότητα σε θείο. el
heal.advisorName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Φούντη, Μαρία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 89 σ. el
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής