dc.contributor.author |
Αυδίκος, Γεώργιος
|
el |
dc.date.accessioned |
2020-12-08T08:18:53Z |
|
dc.date.available |
2020-12-08T08:18:53Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52363 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20061 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης |
el |
dc.subject |
Καυσαέρια |
el |
dc.subject |
Πίεση αντίθλιψης |
el |
dc.subject |
Κανονισμοί |
el |
dc.subject |
Πλυντρίδες καυσαερίων |
el |
dc.title |
Επίδραση συστημάτων πλύσης καυσαερίων (scrubber) στην πίεση αντίθλιψης και τις εκπομπές ρύπων ναυτικών κινητήρων ντήζελ |
el |
dc.contributor.department |
Θερμότητας |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανολογία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-10-20 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη δομή, λειτουργία και επίδραση
των συστημάτων scrubbers (ή στα ελληνικά «πλυντρίδες αερίων») στα
χαρακτηριστικά λειτουργίας ναυτικού κινητήρα εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ)
ντήζελ και πιο συγκεκριμένα στην πίεση αντίθλιψης αυτής και συνεπακόλουθα
στη λειτουργική συμπεριφορά και στους αέριους ρύπους. Σκοπός της εργασίας
είναι η καταγραφή των (εμπορικά) διαθέσιμων τεχνολογιών και συστημάτων
scrubbers και η επίδραση της λειτουργίας τους στις εκπομπές (ρύπους) και την
πίεση αντίθλιψης στον υπερπληρωτή ναυτικού κινητήρα.
Ο στόχος της χρήσης των συσκευών αυτών είναι κύρια η μείωση των
εκπομπών καυσαερίων διοξειδίου του θείου (SO2) με στόχο την εναρμόνιση με
το νέο κανονισμό ΙΜΟ 2020 ο οποίος θέτει αυστηρά όρια όσον αφορά τις
εκπομπές ναυτικών μηχανών. Η χρήση αυτών εξαρτάται (και εξετάζεται) τόσο
από τεχνολογική σκοπιά όσο και από την οικονομική. Η ανάλυση σε αυτή την
εργασία γίνεται κλιμακακωτά, εκκινώντας με μια τεχνική ανάλυση επεκτεινόμενη
προς ειδικά ζητήματα (όπως η επίδραση που έχουν τα scrubbers στην πίεση
αντίθλιψης) ενώ η επιλογή για scrubber αντιπαραβάλλεται με άλλες πιθανές
επιλογές όπως είναι η χρήση νέων καυσίμων, χαμηλών σε περιεκτικότητα σε
θείο. |
el |
heal.advisorName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Φούντη, Μαρία |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
89 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|