dc.contributor.author | Σβαρνιάς, Απόστολος-Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Svarnias, Apostolos-Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-08T08:19:04Z | |
dc.date.available | 2020-12-08T08:19:04Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52364 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20062 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τελευταίο χιλιόμετρο | el |
dc.subject | Εναλλακτική μετακίνηση | el |
dc.subject | Ολοκληρωμένοι δρόμοι | el |
dc.subject | Εκσυγχρονισμένο δίκτυο συγκοινωνίας | el |
dc.subject | Κοινωνικοποίηση | el |
dc.subject | Last kilometer | en |
dc.subject | Alternative commute | en |
dc.subject | Completed road | en |
dc.subject | Monternized transportation network | en |
dc.subject | Socialization | en |
dc.title | Διερεύνηση των χαρακτηριστικών αστικής μετακίνησης τελευταίου χιλιομέτρου | el |
dc.title | Research of the characteristics of urban movement of the last kilometer | en |
dc.contributor.department | Τομέας έργων υποδομής και αγροτικής ανάπτυξης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Έργα υποδομής και αγροτικής ανάπτυξης | el |
heal.classification | Infrastructure and rural development projects | en |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-10-14 | |
heal.abstract | Ένα ολοκληρωμένο σύστημα μεταφορών έχει πολλαπλές επιδράσεις τόσο στην καθημερινότητα των πολιτών, αλλά και στην ανάπτυξη ενός τόπου. Ωστόσο, η διαδρομή του τελευταίου χιλιομέτρου μεταφοράς για τους ανθρώπους και τα αγαθά, έχει μεγάλη συμμετοχή στην επιτυχή λειτουργία του συστήματος μεταφορών. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί να χαρτογραφήσει τα μέσα συγκοινωνίας που χρησιμοποιούν οι μετακινούμενοι κατά τη διάρκεια του τελευταίου μιλίου του ταξιδιού τους. Να καταγράψει τις ενέργειες, που θα αλλάξουν τον συγκοινωνιακό χάρτη της πρωτεύουσας μέσω της ανάπτυξης του συστήματος τελευταίου μιλίου μεταφοράς, τόσο για τους ανθρώπους, όσο και για τα αγαθά. Να διερευνήσει τις απόψεις των κατοίκων της, σχετικά με μία άλλη πρόταση βελτίωσης της καθημερινότητας, μέσω της χρήσης των μέσων εναλλακτικής μετακίνησης, η οποία μπορεί να αποτελέσει τη «γέφυρα» για να αποκτήσει η ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας ολοκληρωμένους δρόμους. Τέλος αποσκοπεί να αποτυπώσει και να αναλύσει την άποψη των κατοίκων της, για το γεγονός ότι η εναλλακτική μετακίνηση μπορεί ή όχι να ωφελήσει στην μετακίνησή τους, μέσα στην καθημερινότητά της, διαμορφώνοντας μία πιο φιλική και πράσινη κοινωνία. | el |
heal.abstract | A completed transportation system has multiple effects, both to citizens' daily life and to the development of an area. However, the route of the last transportation mile for people and foods, has a big contribution to the success of this general transportation system. This current thesis aims to map the means of transportation system that the commuters use during the last mile of their journey. Furthermore, to record the acts, which will change the transportation map of the capital through the development of a last mile transportation system, for people as well as products. To investigate the dwellers' opinion concerning an other proposal for the development of their daily life, through the use of alternative means of transportation, which can constitute the "bridge" in order for the wider area of the capital to obtain completed roads. Last but not least, to imprint the citizens' view about the fact that whether the alternative commute can or cannot, through their everyday life, forming a friendlier and greener society. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 64 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: