HEAL DSpace

Καταγραφή της διαδικασίας κατασκευής πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην σε ναυπηγείο του εξωτερικού

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραφέρα, Τζούλια el
dc.contributor.author Karafera, Tzoulia en
dc.date.accessioned 2020-12-09T06:46:28Z
dc.date.available 2020-12-09T06:46:28Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52401
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20099
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ναυπηγείο el
dc.subject Συγκολλήσεις el
dc.subject Γραμμή παραγωγής el
dc.subject Παραμορφώσεις συγκολλήσεων el
dc.subject Μη καταστρεπτικές μέθοδοι el
dc.subject Shipyard en
dc.subject Welding techniques en
dc.subject Production line en
dc.subject Welding distortion en
dc.subject NDT en
dc.title Καταγραφή της διαδικασίας κατασκευής πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην σε ναυπηγείο του εξωτερικού el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κατασκευή Πλοίου el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10-01
heal.abstract Θεμέλιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, αποτέλεσε η τετράμηνη παρακολούθηση των επιμέρους διεργασιών ανέγερσης ενός handy size bulk carrier σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας. Μέσω της εργασίας αυτής, συνδυάζονται οι θεωρητικές γνώσεις που αποκτούν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, με τις πρακτικές τεχνικές που εφαρμόζονται σε ναυπηγοεπισκευαστικούς χώρους του εξωτερικού. Αρχικά παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά του υπό κατασκευή πλοίου και των υποδομών του ναυπηγείου. Στη συνέχεια, πραγματεύονται όλα τα στάδια της κατασκευαστικής διαδικασίας δίνοντας ως παράδειγμα πραγματικές φωτογραφίες του πλοίου. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στις διαδικασίες συγκόλλησης ελασμάτων, ενισχυμένων ελασμάτων και γενικότερα κατασκευαστικών υπό-συνόλων. Ακολουθεί η θεωρητική ανάλυση των τεσσάρων βασικών τύπων συγκόλλησης: SMAW, GMAW, FCAW και SAW που χρησιμοποιούνται κατ΄ αποκλειστικότητα στην κατασκευή και συγκεκριμένα, εξετάζονται οι μηχανισμοί, οι παράμετροι, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε μεθόδου. Ύστερα παρουσιάζεται ο τρόπος εφαρμογής των παραπάνω τεχνικών στο συγκεκριμένο πλοίο, παραθέτοντας πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ένωσης των τμημάτων της μεταλλικής κατασκευής, τα χρησιμοποιούμενα ηλεκτρόδια και τα μηχανήματα του ναυπηγείου. Έπειτα, επεξηγούνται οι μη καταστρεπτικοί έλεγχοι που πραγματοποιούνται στα πλαίσια της εξέτασης της κατασκευής από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό και παρουσιάζονται τα πραγματικά αποτελέσματα των ελέγχων σε συγκεκριμένα τμήματα του πλοίου. Ύστερα, αναπτύσσονται τα τυπικά σφάλματα των συγκολλήσεων και οι τύποι παραμορφώσεων που εμφανίζονται στα ενωμένα μέταλλα και παρατίθενται τρόποι πρόβλεψης και αποκατάστασης, τόσο πριν, όσο και αφού ολοκληρωθεί η συγκόλληση. Τέλος στο παράρτημα δίνονται πίνακες με τους κανονισμούς της κλάσης, σχετικά με τα διάφορα στάδια της κατασκευαστικής διαδικασίας. el
heal.abstract The present diploma thesis emerged after four months of monitoring the construction of a handy size bulk carrier in a Japanese shipyard. The current thesis combines theoretical knowledge with practical techniques applied in shipbuilding abroad. Initially a brief reference to the ship’s principal particulars and the shipyard’s infrastructure is made. All stages of the construction process are presented, giving as an example, photos of the new building. A theoretical analysis of SMAW, GMAW, FCAW and SAW follows, as these are the four welding techniques used exclusively in construction and their mechanisms, parameters, advantages and disadvantages are examined. Next, the application of these techniques to the newbuilding is discussed, presenting information on the welding of the metal parts, the electrodes in use and the shipyard’s machinery. The non-destructive techniques carried out by specially trained personnel, as part of the mandatory inspection, are described and the actual results from the examination of specific parts of the ship are presented. Subsequently, typical welding errors and distortion types that appear in the welded metals are developed as well as ways of distortion control and mitigation techniques, both before and after the welding is completed. Finally, tables with the class regulations are given, regarding the various stages of the construction process. en
heal.advisorName Ανυφαντής, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Τσούβαλης, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Μανωλάκος, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 205 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα