HEAL DSpace

Συγκριτική διερεύνηση των Παραμορφωσίμετρων Πίπτοντος Βάρους και Ταχείας Κυκλοφορίας στο πλαίσιο της δομικής αξιολόγησης εύκαμπτων οδοστρωμάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βαζελάκης, Μάριος el
dc.contributor.author Vazelakis, Marios en
dc.date.accessioned 2020-12-12T10:33:02Z
dc.date.available 2020-12-12T10:33:02Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52483
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20181
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εύκαμπτα οδοστρώματα el
dc.subject Δομική κατάσταση el
dc.subject Ελαστικές υποχωρήσεις el
dc.subject Παραμορφωσίμετρο Πίπτοντος Βάρους el
dc.subject Παραμορφωσίμετρο Ταχείας Κυκλοφορίας el
dc.subject Flexible pavements en
dc.subject Structural condition en
dc.subject Deflections en
dc.subject Falling Weight Deflectometer en
dc.subject Traffic Speed Deflectometer en
dc.title Συγκριτική διερεύνηση των Παραμορφωσίμετρων Πίπτοντος Βάρους και Ταχείας Κυκλοφορίας στο πλαίσιο της δομικής αξιολόγησης εύκαμπτων οδοστρωμάτων el
dc.title Comparative investigation of Falling Weight Deflectometer (FWD) and Traffic Speed Deflectometer (TSD) systems within the context of structural evaluation of flexible pavements en
dc.contributor.department Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής (ΜΣΥ) el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοστρώματα οδών el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-11-04
heal.abstract Στο πλαίσιο διαχείρισης της συντήρησης ενός οδοστρώματος κρίνεται απαραίτητη η εκτίμησης της φέρουσας ικανότητάς του μέσω της αξιολόγησης της δομικής κατάστασής του. Για το σκοπό αυτό έχουν αναπτυχθεί τα συστήματα μη καταστρεπτικών δοκιμών (Non Destructive Testing: NDT) εκ των οποίων το επικρατέστερο εδώ και αρκετές δεκαετίες, είναι το Παραμορφωσίμετρο Πίπτοντος Βάρους (Falling Weight Deflectometer: FWD) για την στατική καταγραφή των ελαστικών υποχωρήσεων του οδοστρώματος υπό την επιβολή παλμικού φορτίου. Ωστόσο, τα τελευταία 10 χρόνια έχει αναπτυχθεί το Παραμορφωσίμετρο Ταχείας Κυκλοφορίας (Traffic Speed Deflectometer: TSD), το οποίο δίνει τη δυνατότητα συνεχών μετρήσεων των ελαστικών υποχωρήσεων σε συνήθη ταχύτητα κυκλοφορίας. Δεδομένων τούτων, στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η συγκριτική διερεύνηση των δύο συστημάτων (FWD και TSD) στο πλαίσιο της δομικής αξιολόγησης εύκαμπτων οδοστρωμάτων. Η σύγκριση αυτή, πέραν των τεχνικών προδιαγραφών και των δυνατοτήτων των υπόψη συστημάτων, περιλαμβάνει την αξιολόγηση υφιστάμενων μεθόδων συσχέτισης των κεντρικών ελαστικών υποχωρήσεων καταγραφής, καθώς και τη διαμόρφωση πίνακα κατάταξης της δομικής κατάστασης ενός οδοστρώματος, αξιοποιώντας διαθέσιμα στοιχεία ελαστικών υποχωρήσεων μετρημένων με το σύστημα TSD. Τα αποτελέσματα των σχετικών αναλύσεων οδήγησαν στη διαμόρφωση συστάσεων όσον αφορά στη μετάβαση από το σύστημα FWD στο σύστημα TSD. el
heal.abstract Within the framework of pavement maintenance management, the estimation of the bearing capacity of the pavement through the assessment of its structural condition is considered absolutely essential. To this end, Non-Destructive Testing Systems (NDT) have been developed, among which the most prevailing over several decades is the Falling Weight Deflectometer (FWD), a static device used for measuring pavement deflections under impulse loading. However, in the past decade another system known as Traffic Speed Deflectometer (TSD), which has the ability to carry out continuous measurements at normal traffic speed, has been developed. Therefore, the main objective of the present diploma thesis is the comparative investigation of FWD and TSD systems within the context of structural evaluation of flexible pavements. This comparison, apart from the technical specifications and capabilities of the widely-known systems, includes the evaluation of the existing correlation methods of the central measured deflections as well as the drawing of a pavement structural condition classification table by making good use of the available data derived from the TSD system. The results of the related analysis have led to recommendations regarding the transition from FWD to TSD systems. en
heal.advisorName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Πλατή, Χριστίνα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 121 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα