HEAL DSpace

Κρίσιμοι παράγοντες επιρροής της υπέρβασης των ορίων ταχύτητας με δεδομένα έξυπνων κινητών τηλεφώνων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τζουτζούλης, Δημοσθένης- Μάριος el
dc.contributor.author Tzoutzoulis, Dimosthenis- Marios en
dc.date.accessioned 2020-12-14T12:58:02Z
dc.date.available 2020-12-14T12:58:02Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52510
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20208
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Υπέρβαση του ορίου ταχύτητας el
dc.subject Άπότομες επιταχύνσεις el
dc.subject Έξυπνα κινητά τηλέφωνα el
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Οδηγική συμπεριφορά el
dc.subject Speeding en
dc.subject Harsh acceleration en
dc.subject Smartphones en
dc.subject Road safety en
dc.subject Driving behavior en
dc.title Κρίσιμοι παράγοντες επιρροής της υπέρβασης των ορίων ταχύτητας με δεδομένα έξυπνων κινητών τηλεφώνων el
dc.title Speeding critical factors using data from smartphones en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-11-02
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κρίσιμων παραγόντων επιρροής της υπέρβασης του ορίων ταχύτητας με τη χρήση δεδομένων από έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν για ανάλυση, συλλέχθηκαν από δύο βάσεις δεδομένων μέσα σε χρονικό διάστημα έξι μηνών. Στην πρώτη συμπεριλαμβάνονται οι διαδρομές περισσότερων από 200 οδηγών σε πραγματικές συνθήκες και στη δεύτερη οι απαντήσεις σε ερωτηματολόγιο από 100 από τους παραπάνω οδηγούς. Στη συνέχεια με τη χρήση κυρίως της παλινδρόμησης Poisson αλλά και της λογαριθμικής γραμμικής παλινδρόμησης εξετάστηκαν τόσο τα χαρακτηριστικά της οδήγησης όσο και οι δηλώσεις των οδηγών στο ερωτηματολόγιο ώστε να εντοπιστούν ποια από αυτά επηρεάζουν κατά κύριο λόγο το ποσοστό υπέρβασης του ορίου ταχύτητας. Συνολικά αναπτύχθηκαν τέσσερα μοντέλα παλινδρόμησης για την πρόβλεψη του ποσοστού οδήγησης με ταχύτητες ανώτερες των επιτρεπτών ορίων, ένα γενικό μοντέλο και τρία μοντέλα για κάθε τύπο οδικού δικτύου (αστικό, υπεραστικό, αυτοκινητόδρομο). Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι ο αριθμός των απότομών επιταχύνσεων, το ποσοστό χρήσης κινητού τηλεφώνου και η απόσταση διαδρομής είναι παράμετροι που επηρεάζουν το ποσοστό υπέρβασης του ορίου ταχύτητας και ενισχύουν την επιθετική συμπεριφορά των οδηγών. Επίσης η αύξηση της μέσης επιτάχυνσης δεν συνεπάγεται πάντα την παραβίαση των ορίων ταχύτητας. Τέλος, οι άνδρες οδηγοί είναι έχουν την τάση να οδηγούν με ταχύτητες μεγαλύτερες από τα επιτρεπτά όρια σε σχέση με τις γυναίκες. el
heal.abstract The aim of this Diploma Thesis is to identify the critical driving parameters affecting speeding using data from smartphones. The data used for the analysis were collected from two databases over a period of 6 months, containing routes of more than 200 drivers in naturalistic driving answers to a questionnaire from 100 of the above drivers. Subsequently, Poisson and log-linear regression models were developed correlating the driving characteristics and the answers to the questionnaire with speeding. Finally, four models were developed for speeding percentage prediction; one general model and three model for each type of road (urban, rural and highway). The results demonstrate that the number of harsh accelerations, the percentage of mobile use and the distance of the trip affect the speeding percentage and are correlated with the aggressive behavior of the drivers. Furthermore, increased average acceleration does not always lead to breaking speed limits. Finally, male drivers tend to drive faster in comparison with women. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.advisorName Yannis, George en
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 68 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα