dc.contributor.author | Τζουτζούλης, Δημοσθένης- Μάριος | el |
dc.contributor.author | Tzoutzoulis, Dimosthenis- Marios | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-14T12:58:02Z | |
dc.date.available | 2020-12-14T12:58:02Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52510 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20208 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Υπέρβαση του ορίου ταχύτητας | el |
dc.subject | Άπότομες επιταχύνσεις | el |
dc.subject | Έξυπνα κινητά τηλέφωνα | el |
dc.subject | Οδική ασφάλεια | el |
dc.subject | Οδηγική συμπεριφορά | el |
dc.subject | Speeding | en |
dc.subject | Harsh acceleration | en |
dc.subject | Smartphones | en |
dc.subject | Road safety | en |
dc.subject | Driving behavior | en |
dc.title | Κρίσιμοι παράγοντες επιρροής της υπέρβασης των ορίων ταχύτητας με δεδομένα έξυπνων κινητών τηλεφώνων | el |
dc.title | Speeding critical factors using data from smartphones | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-11-02 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κρίσιμων παραγόντων επιρροής της υπέρβασης του ορίων ταχύτητας με τη χρήση δεδομένων από έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν για ανάλυση, συλλέχθηκαν από δύο βάσεις δεδομένων μέσα σε χρονικό διάστημα έξι μηνών. Στην πρώτη συμπεριλαμβάνονται οι διαδρομές περισσότερων από 200 οδηγών σε πραγματικές συνθήκες και στη δεύτερη οι απαντήσεις σε ερωτηματολόγιο από 100 από τους παραπάνω οδηγούς. Στη συνέχεια με τη χρήση κυρίως της παλινδρόμησης Poisson αλλά και της λογαριθμικής γραμμικής παλινδρόμησης εξετάστηκαν τόσο τα χαρακτηριστικά της οδήγησης όσο και οι δηλώσεις των οδηγών στο ερωτηματολόγιο ώστε να εντοπιστούν ποια από αυτά επηρεάζουν κατά κύριο λόγο το ποσοστό υπέρβασης του ορίου ταχύτητας. Συνολικά αναπτύχθηκαν τέσσερα μοντέλα παλινδρόμησης για την πρόβλεψη του ποσοστού οδήγησης με ταχύτητες ανώτερες των επιτρεπτών ορίων, ένα γενικό μοντέλο και τρία μοντέλα για κάθε τύπο οδικού δικτύου (αστικό, υπεραστικό, αυτοκινητόδρομο). Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι ο αριθμός των απότομών επιταχύνσεων, το ποσοστό χρήσης κινητού τηλεφώνου και η απόσταση διαδρομής είναι παράμετροι που επηρεάζουν το ποσοστό υπέρβασης του ορίου ταχύτητας και ενισχύουν την επιθετική συμπεριφορά των οδηγών. Επίσης η αύξηση της μέσης επιτάχυνσης δεν συνεπάγεται πάντα την παραβίαση των ορίων ταχύτητας. Τέλος, οι άνδρες οδηγοί είναι έχουν την τάση να οδηγούν με ταχύτητες μεγαλύτερες από τα επιτρεπτά όρια σε σχέση με τις γυναίκες. | el |
heal.abstract | The aim of this Diploma Thesis is to identify the critical driving parameters affecting speeding using data from smartphones. The data used for the analysis were collected from two databases over a period of 6 months, containing routes of more than 200 drivers in naturalistic driving answers to a questionnaire from 100 of the above drivers. Subsequently, Poisson and log-linear regression models were developed correlating the driving characteristics and the answers to the questionnaire with speeding. Finally, four models were developed for speeding percentage prediction; one general model and three model for each type of road (urban, rural and highway). The results demonstrate that the number of harsh accelerations, the percentage of mobile use and the distance of the trip affect the speeding percentage and are correlated with the aggressive behavior of the drivers. Furthermore, increased average acceleration does not always lead to breaking speed limits. Finally, male drivers tend to drive faster in comparison with women. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.advisorName | Yannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 68 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: