dc.contributor.author |
Ζώικα, Στεφανία
|
el |
dc.contributor.author |
Zoika, Stefania
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-12-15T06:11:32Z |
|
dc.date.available |
2020-12-15T06:11:32Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52515 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20213 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Παράνομη στάθμευση |
el |
dc.subject |
Γεωμετρικά χαρακτηριστικά δρόμων |
el |
dc.subject |
Ζήτηση χώρου στάθμευσης |
el |
dc.subject |
Προσφορά χώρου στάθμευσης |
el |
dc.subject |
Πολλαπλή γραμμική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Geometric characteristics |
en |
dc.subject |
Ilegal parking |
en |
dc.subject |
Demand for parking |
en |
dc.subject |
Supply for parking |
en |
dc.subject |
Multiple linear regression |
en |
dc.title |
Διερεύνηση παράνομης στάθμευσης στην Ελλάδα με τη χρήση στατιστικών μοντέλων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Στατιστική ανάλυση |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-11-04 |
|
heal.abstract |
Το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης αποτελεί συχνό φαινόμενο των ελληνικών δρόμων και συνεχώς μεγαλώνει με την αύξηση του αριθμού των κυκλοφορούντων. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι ο προσδιορισμός των αιτιών της παράνομης στάθμευσης εστιάζοντας σε ένα σύνολο μεταβλητών που η επίδραση τους σχετίζεται με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των ελληνικών οδών και τη σχέση μεταξύ ζήτησης και προσφοράς χώρου για παράνομη στάθμευση. Ουσιαστικά, μέσα από τη διερεύνηση αυτή αναζητείται η απάντηση σε τέσσερα βασικά ερωτήματα που προκύπτουν, σχετικά με την παράνομη στάθμευση. |
el |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Σχολή Πολιτικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|