HEAL DSpace

Μελέτη οικονομικής σκοπιμότητας δρομολόγησης ηλεκτροκίνητου Ε/Ο σκάφους στην γραμμή Αρκίτσα – Αιδηψός

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κονδύλης, Δημήτριος el
dc.date.accessioned 2020-12-16T17:26:45Z
dc.date.available 2020-12-16T17:26:45Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52572
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20270
dc.rights Default License
dc.subject Μετασκευή el
dc.subject Ηλεκτρικό πλοίο el
dc.subject Εξηλεκτρισμός πλοίου el
dc.subject Αναβάθμιση el
dc.subject Οικονομική μελέτη el
dc.subject Retrofit en
dc.subject Electric vessel en
dc.subject Economic analysis en
dc.subject Green vessel en
dc.subject Electrical energy en
dc.title Μελέτη οικονομικής σκοπιμότητας δρομολόγησης ηλεκτροκίνητου Ε/Ο σκάφους στην γραμμή Αρκίτσα – Αιδηψός el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Τεχνοοικονομικά el
heal.classification Εξηλεκτρισμός Σκάφους el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10
heal.abstract Η παρούσα εργασία έχεις ως σκοπό την έρευνα σκοπιμότητας δρομολόγησης Ε/Ο σκάφους πλήρως εξηλεκτρισμένου για την γραμμή Αρκίτσα – Αιδηψός. Περιλαμβάνει την οικονομική μελέτη και τη σύγκριση κόστους λειτουργίας σε σχέση με την περίπτωση όπου το πλοίο θα χρησιμοποιούσε κινητήρες ντίζελ. Αρχικά δίνονται κάποια ιστορικά στοιχεία των ηλεκτροκίνητων πλοίων αλλά και η εξέλιξη τους στο σήμερα ενώ εν συνεχεία αναλύονται τα βασικά χαρακτηριστικά των μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν καθώς και τα κύρια χαρακτηριστικά του σκάφους προς μετασκευή. Μετέπειτα δίνεται έμφαση στις αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν τόσο στο λιμάνια αλλά και στο ίδιο το πλοίο προκείμενου να πραγματοποιείται η μεταξύ τους σύνδεση. Αργότερα γίνονται οι απαραίτητοι υπολογισμοί απαιτούμενης ενέργειας, χωρητικότητας και κόστους των μπαταριών και στη συνέχεια παρουσιάζεται ένα οικονομικό μοντέλο σε βάθος χρόνου εφτά έτη καθώς και το κατά πόσο η όλη επένδυση εν τέλει είναι συμφέρουσα. Γίνεται, τέλος, σαφής αναφορά στα περιβαλλοντικά οφέλη μια τέτοιας μετασκευής, αφού πλέον το σκάφος θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια δίχως εκπομπές ρύπων από την διαδικασία της καύσης. el
heal.advisorName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής