dc.contributor.author |
Κονδύλης, Δημήτριος
|
el |
dc.date.accessioned |
2020-12-16T17:26:45Z |
|
dc.date.available |
2020-12-16T17:26:45Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52572 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20270 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μετασκευή |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικό πλοίο |
el |
dc.subject |
Εξηλεκτρισμός πλοίου |
el |
dc.subject |
Αναβάθμιση |
el |
dc.subject |
Οικονομική μελέτη |
el |
dc.subject |
Retrofit |
en |
dc.subject |
Electric vessel |
en |
dc.subject |
Economic analysis |
en |
dc.subject |
Green vessel |
en |
dc.subject |
Electrical energy |
en |
dc.title |
Μελέτη οικονομικής σκοπιμότητας δρομολόγησης ηλεκτροκίνητου Ε/Ο σκάφους στην γραμμή Αρκίτσα – Αιδηψός |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Τεχνοοικονομικά |
el |
heal.classification |
Εξηλεκτρισμός Σκάφους |
el |
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-10 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα εργασία έχεις ως σκοπό την έρευνα σκοπιμότητας δρομολόγησης Ε/Ο σκάφους πλήρως εξηλεκτρισμένου για την γραμμή Αρκίτσα – Αιδηψός. Περιλαμβάνει την οικονομική μελέτη και τη σύγκριση κόστους λειτουργίας σε σχέση με την περίπτωση όπου το πλοίο θα χρησιμοποιούσε κινητήρες ντίζελ. Αρχικά δίνονται κάποια ιστορικά στοιχεία των ηλεκτροκίνητων πλοίων αλλά και η εξέλιξη τους στο σήμερα ενώ εν συνεχεία αναλύονται τα βασικά χαρακτηριστικά των μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν καθώς και τα κύρια χαρακτηριστικά του σκάφους προς μετασκευή. Μετέπειτα δίνεται έμφαση στις αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν τόσο στο λιμάνια αλλά και στο ίδιο το πλοίο προκείμενου να πραγματοποιείται η μεταξύ τους σύνδεση. Αργότερα γίνονται οι απαραίτητοι υπολογισμοί απαιτούμενης ενέργειας, χωρητικότητας και κόστους των μπαταριών και στη συνέχεια παρουσιάζεται ένα οικονομικό μοντέλο σε βάθος χρόνου εφτά έτη καθώς και το κατά πόσο η όλη επένδυση εν τέλει είναι συμφέρουσα. Γίνεται, τέλος, σαφής αναφορά στα περιβαλλοντικά οφέλη μια τέτοιας μετασκευής, αφού πλέον το σκάφος θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια δίχως εκπομπές ρύπων από την διαδικασία της καύσης. |
el |
heal.advisorName |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Προυσαλίδης, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|